Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Main Forum - Topic #2566 - Shit shit omgevallen met de NSR.......
|
Pagina 1 van 3
|
Dit topic is 1900 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
markietje |
5-1-02?22:18 |
Posts: 141 |
Shit mijn kuip zit vol met scheuren.
Was ff een blokje aan het toeren door de stad.
Ik reed maar 15km ofzo achter een auto aan.
de auto remt af ik ook, gleed ik ineens onderduit.
Bleek het spiegelglad te zijn zonder dat ik het wist.Link link want ik heb net van te voren vol gas op een recht stuk weg gereden.
Wat baal ik zeg, zat zo mooi in de lak en nu is alles beschadigd.
Hoe krijg je scheuren weer dicht.
Help help tips A.U.B.
|
|
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni. |
|
Neonlampje |
5-1-02?22:42 |
Posts: 14825 |
scheuren in plamuur of de lak??
kut voor je! echt waar, dit had ik 1,5 week geleden met m'n net opgeknapte mt... echt flink balen...
|
|
|
|
Joost |
5-1-02?22:45 |
Posts: 1108 |
Als het gewoon scheuren zijn moet je hem eerst met glazvezel mat van achteren lijmen en dan 'hol' scheuren. Vervolgens met polyester plamuur op nieuw plamuren en laten spuiten. Zodoen ze het bij carosorie bedrijfen ook. Of als de kap 'gebarsten' is, een stuk uit knipen en met glasvezel vervangen, alleen die word nooit echt mooi.
Als je alleen lijmt dan is de scheur zo weer open, je moet dus verstevegen met glasvezel.
|
|
It is going to be a Endless summer... |
|
Sneks |
5-1-02?22:51 |
Posts: 2499 |
Scheuren aan de achterkant reparen met polyester, dan aan de voorkant plamuren. Schuren p180, dan p280, spuitplamuur spuiten, dan schuren p280, nog een keer spuitplamuur, schuren p600 waterproof, dan spuiten in de kleur die je wilt
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
markietje |
5-1-02?23:01 |
Posts: 141 |
Aha direkt goeie tips, bedankt mensen.
het zijn alleen wat scheuren dus geen stukken afgebroken.
Zal eens wat uitproberen met polyestermatjes.
Heb ik nog nooit gedaan ik zie wel.
Ga hem dan ook maar een ander kleur geven geloof ik.
Wat voor merk spuitbus is het beste??
Motip is geloof ik ook goed.
|
|
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni. |
|
Sneks |
5-1-02?23:08 |
Posts: 2499 |
geen spuitbussen, verf laten mengen !!!
|
|
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :) |
|
barry |
5-1-02?23:19 |
Posts: 7387 |
toch wel behoorlijk stom om met vriestemparaturen te gaan scheuren want dan weet je dat het glad is
maar natuurlijk wel kut
|
|
He? |
|
Steve_ZHC |
6-1-02?00:33 |
Posts: 2716 |
Quote: Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?
toch wel behoorlijk stom om met vriestemparaturen te gaan scheuren want dan weet je dat het glad is
maar natuurlijk wel kut
Mw?h..... ben ik het niet mee eens, want als het echt vriest dan verdwijnt dat water een beetje, ik vind het altijd erg droog op de weg, ik heb in de winter altijd goede grip met me brommer, zelfs met de bezorgbrommer, als er maar geen sneeuw of ijs ligt.
|
|
|
|
markietje |
6-1-02?00:40 |
Posts: 141 |
Ik rijdt altijd, of het nu zomer of winter is.
Maar ik wist niet dat alles glad was.
Ik heb nog 100 gereden op een stuk weg terwijl het glad was.
Had daar ook wel uit kunnen glijden en dan was het erger geweest dan een blauwe knie en wat schaafwonden wat ik nu heb.
Moet er eigenlijk niet aan denken.
|
|
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni. |
|
verwijderd |
6-1-02?09:43 |
Posts: 4082 |
Quote: Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?
toch wel behoorlijk stom om met vriestemparaturen te gaan scheuren want dan weet je dat het glad is
maar natuurlijk wel kut
ja, mee eens, maar we waren een paar dagen onderweg na het station (wouter weg brengen) en toen sloeg er een auto af, ik wou ervoor, dus ik gaf vol gas, trok mooi op en toen lag daar zo'n ijs plas in 1 hing whhhhhhhhiiiiiiiinggggg 12000 toeren op die plas vet brune, en toen weer terug na 9000 toen ik er vanaf was, de achterkant van me brommer ging slingeren das wel leuk.
MAAR HET DOMSTE WAT IK VINDT IS BUMPER KLEVEN!!
zo kun je toch nooit zien wat er op de weg ligt, en als die auto met abs vol op de rem stampt zit je erbovenop :p
|
|
|
|
Neonlampje |
6-1-02?11:17 |
Posts: 14825 |
waar je wel om moet denken dat wanneer je je oppervlak weer mooi glad/egaal wilt hebben zonder deuken enzo dan moet je plamuren, schuren, nog een keer plamuren en schuren... daarna ff een laag glanzende lak eroverheen (Die de grondlak niet aantast) kijken of het mooi is, zo niet weer plamuren en schuren, net zo lang totdat het mooi is..
Zo heb ik ook een GIGANTISCHE deuk uit m'n tank gehaald.. ben ik een week mee bezig geweest, en ziet er perfect uit |
| |