Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Shit shit omgevallen met de NSR......

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 817 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2566 - Shit shit omgevallen met de NSR.......
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1900 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

markietje 5-1-02?22:18 Print topicpost
Posts: 141
Shit mijn kuip zit vol met scheuren.
Was ff een blokje aan het toeren door de stad.
Ik reed maar 15km ofzo achter een auto aan.
de auto remt af ik ook, gleed ik ineens onderduit.
Bleek het spiegelglad te zijn zonder dat ik het wist.Link link want ik heb net van te voren vol gas op een recht stuk weg gereden.
Wat baal ik zeg, zat zo mooi in de lak en nu is alles beschadigd.
Hoe krijg je scheuren weer dicht.
Help help tips A.U.B.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.

Neonlampje 5-1-02?22:42 Print reply

Posts: 14825
scheuren in plamuur of de lak??

kut voor je! echt waar, dit had ik 1,5 week geleden met m'n net opgeknapte mt... echt flink balen...
 
Joost 5-1-02?22:45 Print reply
Posts: 1108
Als het gewoon scheuren zijn moet je hem eerst met glazvezel mat van achteren lijmen en dan 'hol' scheuren. Vervolgens met polyester plamuur op nieuw plamuren en laten spuiten. Zodoen ze het bij carosorie bedrijfen ook. Of als de kap 'gebarsten' is, een stuk uit knipen en met glasvezel vervangen, alleen die word nooit echt mooi.

Als je alleen lijmt dan is de scheur zo weer open, je moet dus verstevegen met glasvezel.


 
It is going to be a Endless summer...
Sneks 5-1-02?22:51 Print reply
Posts: 2499
Scheuren aan de achterkant reparen met polyester, dan aan de voorkant plamuren. Schuren p180, dan p280, spuitplamuur spuiten, dan schuren p280, nog een keer spuitplamuur, schuren p600 waterproof, dan spuiten in de kleur die je wilt
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
markietje 5-1-02?23:01 Print reply
Posts: 141
Aha direkt goeie tips, bedankt mensen.
het zijn alleen wat scheuren dus geen stukken afgebroken.
Zal eens wat uitproberen met polyestermatjes.
Heb ik nog nooit gedaan ik zie wel.
Ga hem dan ook maar een ander kleur geven geloof ik.
Wat voor merk spuitbus is het beste??
Motip is geloof ik ook goed.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.
Sneks 5-1-02?23:08 Print reply
Posts: 2499
geen spuitbussen, verf laten mengen !!!
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
barry 5-1-02?23:19 Print reply

Posts: 7387
toch wel behoorlijk stom om met vriestemparaturen te gaan scheuren want dan weet je dat het glad is

maar natuurlijk wel kut
 
He?
Steve_ZHC 6-1-02?00:33 Print reply

Posts: 2716
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?

toch wel behoorlijk stom om met vriestemparaturen te gaan scheuren want dan weet je dat het glad is

maar natuurlijk wel kut


Mw?h..... ben ik het niet mee eens, want als het echt vriest dan verdwijnt dat water een beetje, ik vind het altijd erg droog op de weg, ik heb in de winter altijd goede grip met me brommer, zelfs met de bezorgbrommer, als er maar geen sneeuw of ijs ligt.
 
markietje 6-1-02?00:40 Print reply
Posts: 141
Ik rijdt altijd, of het nu zomer of winter is.
Maar ik wist niet dat alles glad was.
Ik heb nog 100 gereden op een stuk weg terwijl het glad was.
Had daar ook wel uit kunnen glijden en dan was het erger geweest dan een blauwe knie en wat schaafwonden wat ik nu heb.
Moet er eigenlijk niet aan denken.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.
verwijderd 6-1-02?09:43 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: $-Bill Gates-$ (barry)?

toch wel behoorlijk stom om met vriestemparaturen te gaan scheuren want dan weet je dat het glad is

maar natuurlijk wel kut




ja, mee eens, maar we waren een paar dagen onderweg na het station (wouter weg brengen) en toen sloeg er een auto af, ik wou ervoor, dus ik gaf vol gas, trok mooi op en toen lag daar zo'n ijs plas in 1 hing whhhhhhhhiiiiiiiinggggg 12000 toeren op die plas vet brune, en toen weer terug na 9000 toen ik er vanaf was, de achterkant van me brommer ging slingeren das wel leuk.

MAAR HET DOMSTE WAT IK VINDT IS BUMPER KLEVEN!!
zo kun je toch nooit zien wat er op de weg ligt, en als die auto met abs vol op de rem stampt zit je erbovenop :p
 
Neonlampje 6-1-02?11:17 Print reply

Posts: 14825
waar je wel om moet denken dat wanneer je je oppervlak weer mooi glad/egaal wilt hebben zonder deuken enzo dan moet je plamuren, schuren, nog een keer plamuren en schuren... daarna ff een laag glanzende lak eroverheen (Die de grondlak niet aantast) kijken of het mooi is, zo niet weer plamuren en schuren, net zo lang totdat het mooi is..

Zo heb ik ook een GIGANTISCHE deuk uit m'n tank gehaald.. ben ik een week mee bezig geweest, en ziet er perfect uit
 
MBBBBBB 6-1-02?12:34 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: Neonlampje?

Zo heb ik ook een GIGANTISCHE deuk uit m'n tank gehaald.. ben ik een week mee bezig geweest, en ziet er perfect uit


Meen je dat serieus?
Ik heb nl ook best veel deuken in me tank, die wil ik er ook uit hebben :(

En Markietje: ach man, die kappen zijn toch lelijk gewoon streetfighter van maken

Ik heb ook kappen liggen die echt helemaal stuk zijn! Ik weet nog niet of ik ze gaan maken, lijkt me te veel werk, maar ik weet het nog niet.
 
Sneks 6-1-02?12:43 Print reply
Posts: 2499
gewoon die kappen repareren. Streetfighter nsr is lastig om mooi te krijgen.
En ik heb ook een deuk uit m'n tank gehaald met plamuren. En ook zonken.
Maar als plamuur moet je polyester plamuur nemen, geen muren plamuur ofzo.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
markietje 6-1-02?15:17 Print reply
Posts: 141
Ik laat de kuip maar mooi zo want lijkt me inderdaad moeilijk om zo'n streetfighter kuip te maken.
Ik heb ook een deuk in de tank waar je u tegen zegt.
Moet ik bijna wel een kilo plamuur tegen aangooien.
Kan dat? ik bedoel breekt de plamuur er niet af als je zo'n klont er op smeert?
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.
welcometothezone 6-1-02?16:07 Print reply
Posts: 78
dan moet je steeds een dun laagje doen dan lukt dat wel aardig niet in eens een dikke klont want dat word niet hard dan wel de buitenkant maar niet de binnenkant dus steeds dunne laagjes kost een hoop tijd maarja en dan netjes voorzichtig opschuren en dan hopen op goed resultaat, neem er de tijd voor
 
markietje 6-1-02?20:07 Print reply
Posts: 141
Aha ik ga het us ff proberen.
Want de deuk iriteerd me echt.
Het moet eerst maar eens warmer worden.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.

Dit topic is 1900 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved