Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - dt schiet nie op!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 888 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25630 - dt schiet nie op!
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1697 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

herman103 21-1-2005 17:48 Print topicpost

Posts: 1352
mijn dt loopt op een digi teller maar 50

setup:
16mm mikuni
50cc ori
lohua dikke pijp
13/48 tandwielverhouding.

is dit normaal dat hij geen ene donder op schiet? volgens mij moet het harder kunne. ik ga vanaaf trouwens ff aan het dremelen op mijn uitlaatpoort.... naaar welke kant moet ie groter?

alle tips zijn welkom (geen zin aan een 50cc snel want heb het geld op )
 

Etienne 21-1-2005 17:58 Print reply

Posts: 54
Digitale fiets teller?
Zo ja, deze moet je altijd instellen op je wielmaat.. lees je gebruiksaanwijzing anders even door.
 
jaja, zou je niet zeggen heh..
herman103 21-1-2005 18:03 Print reply

Posts: 1352
heb ik goed staan wedik 100% zeker!
 
Yanos 21-1-2005 18:08 Print reply

Posts: 596
Stel em eens af
 
briand.nl
Lykantroop 21-1-2005 18:08 Print reply

Posts: 4754
of het klopt gewoon
 
herman103 21-1-2005 18:15 Print reply

Posts: 1352
ja dat van dat kloppen word ik ook steeds banger van..... en afstellen is helemaal voor elkaar eikel magoed..... dat ie zo zacht gaat lijkt me zo onwaarscheinlijk met mijn setup...
 
jeroengr 21-1-2005 18:30 Print reply

Posts: 123
tunen zal wel helpen ja,
heb ik mijn mijn mtx-sh ook gedaan
heb alleen de uitlaatpoort iets omhoog getrokken, meer niet, omdat ik geen verstand heb van tunen, maar der zullen er hier zat zijn die je kunnen vertellen hoe mooi je 't spul wel niet kan maken met de dremel
 
Yanos 21-1-2005 18:31 Print reply

Posts: 596
sorry, ik zie nu pas dat je een 50 ori erop hebt dan is 50 normaal, sommige halen er 60 mee, de ander 40. maar een ori cilinder zit gemiddeld op 50km/u, haal een 50snel zit je direct op 90
 
briand.nl
herman103 21-1-2005 18:32 Print reply

Posts: 1352
ja eikel heb het geld toch op magoed... dat poortje iets omhoog scheelde dat veel?
 
Gilera Gsm 21-1-2005 19:09 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yanos

sorry, ik zie nu pas dat je een 50 ori erop hebt dan is 50 normaal, sommige halen er 60 mee, de ander 40. maar een ori cilinder zit gemiddeld op 50km/u, haal een 50snel zit je direct op 90


90 haal je niet zomaar. Zeker niet met een dt
 
Racekip #1 21-1-2005 19:31 Print reply

Posts: 1119
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yanos

sorry, ik zie nu pas dat je een 50 ori erop hebt dan is 50 normaal, sommige halen er 60 mee, de ander 40. maar een ori cilinder zit gemiddeld op 50km/u, haal een 50snel zit je direct op 90


mijn ori cilinder is wel snel...

ik heb nu een ori cilinder klein beetje bijgewerkt uitlaatpoort ietsjes omhoog

en een snelle uitlaat eronder en een grotere carb.

bijn 130

dus uhm RS1 kopen
 
loud pipes saves lives
Gilera Gsm 21-1-2005 19:33 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Racekip #1

[...]


mijn ori cilinder is wel snel...

ik heb nu een ori cilinder klein beetje bijgewerkt uitlaatpoort ietsjes omhoog

en een snelle uitlaat eronder en een grotere carb.

bijn 130

dus uhm RS1 kopen


ja..........
 
Racekip #1 21-1-2005 19:40 Print reply

Posts: 1119
owja tandwielverhouding 11/40

kortom het kan nog sneller

en als je serieus interresse heb inbox me ff ik weet er nog 1 voor weinig

80cc
blok pas gereviceerd 20mm carb.

gepoedercoat frame

enzo prijs rond de 500 euro

Dit bericht is ge-edit door Racekip #1 op 21-1-2005 19:53
 
loud pipes saves lives
Diederick 21-1-2005 20:39 Print reply

Posts: 96
Dat is zo vaak.. dat mensen met een totaal andere brommer even denken te kunnen inschatten dat omdat hun brommer met 50cc 80 haalt.. die ander met 70cc wel 120 moet halen... neem bijvoorbeeld een honda mt en een tsx.. tsxje is niet sneller te krijgen dan 100.. pak je een mt'tje.. die kan dat met 50 snel al..

maar volgensmij is dt net zo sloom als tsx.. of begrijp ik dat verkeerd

( ff voor de goede orde.. had zelf ook tsx hoor, verder prima dingen.. dus iedereen met tsx niet meteen boos worden, het gaat er alleen om dat mensen met een totaal ander merk brommer ff niet blindelings moeten denken hoe hard of dat een andere brommer wel niet zou kunnen zonder ze er iets vanaf weten )
 
Kees de Jong 21-1-2005 20:53 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Yanos

sorry, ik zie nu pas dat je een 50 ori erop hebt dan is 50 normaal, sommige halen er 60 mee, de ander 40. maar een ori cilinder zit gemiddeld op 50km/u, haal een 50snel zit je direct op 90


hou is op man 90 met 50 snel op een dt , kheb eigenlijk ook nog nooit 50 snel voor een dt gezien, als je der een weet zeg het maar dan heb ik wel intresse . Maargoed, ik heb dus dezelfde setup, en ga tegen de 70 echte km aan met vertanding 12/44. 13/48 das bestwel licht dus als je wel goed hard optrekt is het best mogelijk en die ori cil is gewoon niet snel. 16mm is trwns gewoon standaard op het mx model.
 
7 seconden, of 21 gram
Yanos 21-1-2005 21:26 Print reply

Posts: 596
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s

[...]


hou is op man 90 met 50 snel op een dt , kheb eigenlijk ook nog nooit 50 snel voor een dt gezien, als je der een weet zeg het maar dan heb ik wel intresse . Maargoed, ik heb dus dezelfde setup, en ga tegen de 70 echte km aan met vertanding 12/44. 13/48 das bestwel licht dus als je wel goed hard optrekt is het best mogelijk en die ori cil is gewoon niet snel. 16mm is trwns gewoon standaard op het mx model.


heb niet echt opgelet, dacht dat die gozer een mt had
 
briand.nl

Dit topic is 1697 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved