Quote: Oorspronkelijk gepost door: brutus
of je genoeg geld hebt reken erop als je echt met wedstrijden mee doet dat je elke 1 a 2 wedstrijd dage je zuiger moet vervangen
lol, uurtje of 15-20 gaan ze in het begin wel mee. Beetje werdstrijd rijder rijd er een uurtje of 10-12 mee. Tijdens een wedstrijd rij je qua tijd helemaal niet zo veel 2x 12minuten+2 rondjes en de training van 15 minuutjes ofzo......
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tsx crosser
Of ie nog goede compressie heeft, anders nieuw zuigertje of zo. Uhm nog goede scherpe banden. Of hij goed veert en de demping het goed doet. Hoe de ketting en tandwielen nog zijn. Speling op de achterbrug en het achterwiel en balhoofd. ?n het belangrijkst of hij het gewoon goed doet natuurlijk ik zou cker klein stukje rijden of zo...
Compressie voelen is best lastig, iedere motor voelt namelijk anders aan (andere overbreng verhoudingen in de kickstarter etc).
Ga er zowizo maar vanuit dat de zuiger vervangen moet worden (a ~80 euro), testrijden is best lastig, zeker als je nog nooit op een crosser gereden heb.
Opzich is het vaak niet onverstandig iemand mee te laten gaan die er wat ervaring mee heeft (en ook niet blind op een motor valt die er mooi uit ziet).
Let er in elk geval op dat zon motor niet extreem veel gelopen heeft (meestal wel te zien aan voetsteunen)
Dit bericht is ge-edit door Rudy op 21-1-2005 15:42
|