Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Problemen met NSR....

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 685 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2560 - Problemen met NSR....
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 332 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MBBBBBB 4-1-02?15:11 Print topicpost
Posts: 2340
Ik heb dus nu een NSR :n
Maar de eerste problemen heb ik al :p
Ik krijg hem niet mooi stationair!..... wel met choke, maar zonder choke moet ie veeeeels te snel lopen om hem aan te houden?!?!?!?!?

En als je zonder uitlaat rijdt...... maak je dan meer toeren dan normaal? ( Ik d8 het wel, maar weet het niet helemaal zeker )
Hij reed met ongeveer 8000 tpm..... en het werden er steeds meer, uiteindelijk wel 11500 tpm :n :n :n
Keek ik naar onder, zat de uitlaat half los, en begon steeds losser te zitten! :(

Ik rij nu met een powerfilter :( op alles std spul, dit is toch eigenlijk te gek?

Volgens mij is dat ook de reden dat ie in hogere toeren onregelmatig loopt, beetje stotteren enzo.....

P.S. Dinsdag zijn de foto's klaar
 

SpeedYveS 4-1-02?16:45 Print reply
Posts: 1644
kut afstelling.
probeer grotere sproeier.
 
Sneks 4-1-02?19:17 Print reply
Posts: 2499
Tip, haal hem eerst eens uit elkaar en zet hem dan weer netjes in elkaar (met copaslip e.d.) Dan rijd het altijd veel lekkerder
Ik heb lekker geschaatst vandaag en ik ben naar den haag geweest voor een zundapp cil. + blokonderdeel
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pertijn 4-1-02?19:59 Print reply
Posts: 846
Als je uitlaat niet goed is kan z'n werking uiteraard verloren gaan..
Het rendement word dan dus lager he..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
MBBBBBB 4-1-02?20:05 Print reply
Posts: 2340
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Tip, haal hem eerst eens uit elkaar en zet hem dan weer netjes in elkaar (met copaslip e.d.)


Dat was ik nu al een beetje van plan, maar ik wil hem voorlopig nog niet helemaal opknappen, maar dat is ook een beetje zonde als ik hem nu uitelkaar haal en dan weer inelkaar zet.

Wat is copaslip?
 
MT Freak 4-1-02?20:19 Print reply
Posts: 311
Prop er een gr0tere sproeier in...
 
Sneks 4-1-02?21:48 Print reply
Posts: 2499
soort vet wat speciaal geschikt is voor hoge temperaturen, zoals bij een cil. In het vet zit koper en het is koperkleurig, vandaar de naam
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
SpeedYveS 5-1-02?05:59 Print reply
Posts: 1644
waar wil je dat smeren dan>? wat word heet genoeg voor dat vet wat je moet smeren dan???
 
Sneks 5-1-02?10:51 Print reply
Posts: 2499
ik smeer het op:
-boutjes waarmee ik m'n spruitstuk vastzet
-cil. kop moeren
-uitlaatbouten

Het wordt veel gebruikt bij grotere apparaten, zoals bij grasmaaiers om de bouten van het maaidek vast te zetten.
Het hoeft niet heet te worden, maar het kan er wel tegen
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
MBBBBBB 5-1-02?12:40 Print reply
Posts: 2340
Oke, ik zal er om denken....
Maar volgens mij is dat niet echt nodig, maar het is natuurlijk wel beter dan ja.

-----------------------------------------

Nog een probleempje: in de voorvelg zit dat km teller dingetje, en dat draait door! dat hoort volgens mij vast te zitten, maar hij draait alle kanten mee :p
Als je er nu dus een km kabel opdoet dan draait ie die helemaal stuk, dus dat doe ik nog ff niet.

Maar misschien is dit een bekend probleem, en makkelijk te verhelpen ( ik hoop het )

-----------------------------------------

En waardoor die uitlaat steeds losser begon te zitten: er zat maar 1 kant vast van de uitlaat bij de cilinder!
Dat andere boutje lijkt wel helemaal kaal, en daardoor dus kan er geen moer op :(
Dit boutje kan ik er toch zo uit draaien en een andere er in zetten, of als het nodig is ff opnieuw tappen?

-----------------------------------------

En een powerfilter op een voor de rest std blokje.....?
Volgens mij is dat toch niet lekker.......

 
nsr-gast 5-1-02?14:11 Print reply
Posts: 334
Quote:
Originally posted by: MBBBBBB?


En waardoor die uitlaat steeds losser begon te zitten: er zat maar 1 kant vast van de uitlaat bij de cilinder!
Dat andere boutje lijkt wel helemaal kaal, en daardoor dus kan er geen moer op :(
Dit boutje kan ik er toch zo uit draaien en een andere er in zetten, of als het nodig is ff opnieuw tappen?

-----------------------------------------

En een powerfilter op een voor de rest std blokje.....?
Volgens mij is dat toch niet lekker.......



Dat boutje moet je er in principe zo uit kunnen draaien. Als je pech hebt en het wil niet echt liggen zul je hem moeten uitboren en opnieuw tappen of als de draad binnenin al verrot is, is het verstandig om hem opnieuw te tappen.

Ik had op mijn nsr (toen ik hem kocht) ook een powerfilter en de rest allemaal standaard. Ik ben zelf niet zo'n fan van zo'n powerfilter. Ik vind hem er minder fijn door lopen.
 
MBBBBBB 6-1-02?12:16 Print reply
Posts: 2340
Ja dat ga ik ff proberen ja

Die powerfilter maakt wel een mooi zwaar geluid

===>>

Nog een probleempje: in de voorvelg zit dat km teller dingetje, en dat draait door! dat hoort volgens mij vast te zitten, maar hij draait alle kanten mee
Als je er nu dus een km kabel opdoet dan draait ie die helemaal stuk, dus dat doe ik nog ff niet.

Maar misschien is dit een bekend probleem, en makkelijk te verhelpen ( ik hoop het )


 

Dit topic is 332 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved