Evilmex |
19-1-2005 22:58 |
 Posts: 4458 |
Wat een lelijk ding, voorband is te smal, en achter weer achterelijk breed
|
|
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is? |
|
zimpie |
20-1-2005 6:52 |
 Posts: 425 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
ff goed kijke of alles recht is eraan, hij is ermee gevallen denk ik aangezien de achterbrugsticker gedeeltelijk weg is 
en hoeveel km's heb die gelopen ? ik heb nu met 13000km nogsteeds dezelfde voor en achterband (achter is wel aan vervanging toe)
mooie vrachtwagen erachter
Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 19-1-2005 22:39
Hij beweert dat voor een wegband zit en dat die nog perfect is..
dat van die achterbrug sticker is idd een goeie
|
|
|
|
dopie6 |
20-1-2005 11:48 |
 Posts: 268 |
strippen en opnieuw spuiten
|
|
Hardstyle is mijn stijl en hardcore daar ga ik voor!! // C.C. De Barbl |
|
robingx3 |
20-1-2005 12:29 |
 Posts: 240 |
zulu's zijn volgens mij echt degelijke brommers een maar van me had een gsm en die deed echt de raarste dingen met dat ding die dingen zijn echt nie kapot te krijgen
|
|
|
|
Killerbean |
20-1-2005 12:38 |
 Posts: 3243 |
bij de zulu is het nadeel dat het frame kan scheuren/breken, en dan tussen de oliereservoir en de radiateur, en dan net daaronder....
kijk maar is naar een plaatje van een nieuwe org zulu , dan zie je dat dat niet dezelfde banden zijn
Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 20-1-2005 12:39
|
|
RX loos |
|
zimpie |
20-1-2005 13:10 |
 Posts: 425 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Killerbean
bij de zulu is het nadeel dat het frame kan scheuren/breken, en dan tussen de oliereservoir en de radiateur, en dan net daaronder....
kijk maar is naar een plaatje van een nieuwe org zulu , dan zie je dat dat niet dezelfde banden zijn
Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 20-1-2005 12:39
jah idd ik zie het.. maare wat is daar tegen te doen dan.. en als je gewoon normaal doet zal het toch wel mee vallen met het frame of niet..?
|
|
|
|
Killerbean |
20-1-2005 13:43 |
 Posts: 3243 |
ja dan valt het wel mee, alleen goed kijken of alles er goed uitziet en je geen gekke geluiden hoort
|
|
RX loos |
|
arrier |
20-1-2005 14:30 |
Posts: 2221 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: robingx3
zulu's zijn volgens mij echt degelijke brommers een maar van me had een gsm en die deed echt de raarste dingen met dat ding die dingen zijn echt nie kapot te krijgen
ja gsm is gewoon geweldig he
|
|
|
|
zimpie |
20-1-2005 18:06 |
 Posts: 425 |
Maar 900 euro is niet veel voor een Zulu + Verzekering tot 1 mei 2005..
Of wel..?
btje verd8 toch of is het gewoon een nerd
|
|
|
|
renegade |
20-1-2005 18:33 |
 Posts: 1064 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: robingx3
zulu's zijn volgens mij echt degelijke brommers een maar van me had een gsm en die deed echt de raarste dingen met dat ding die dingen zijn echt nie kapot te krijgen
MOET JIJ EENS OPLETTEN OF JE GSM KAPOT KRIJGT
je wil niet weten hoeveel ik heb moeten uitgeven om alles rijdend te houden .. en niet alleen motorich .. waarom denk je dat ik een 2 de gsm er bij nam .... frame KATS door de midden
zulu's zijn wel oke maar uitlaten voor die dingen zijn bagger
suc6
|
|
flakfazer ==> renegade ( sonic powa) |
|
Killerbean |
20-1-2005 18:58 |
|
zimpie |
20-1-2005 19:07 |
 Posts: 425 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: flakfazer
[...]
MOET JIJ EENS OPLETTEN OF JE GSM KAPOT KRIJGT
je wil niet weten hoeveel ik heb moeten uitgeven om alles rijdend te houden .. en niet alleen motorich .. waarom denk je dat ik een 2 de gsm er bij nam .... frame KATS door de midden
zulu's zijn wel oke maar uitlaten voor die dingen zijn bagger
suc6
Uhmm.. frame in 2e.. das kut.. maar dan heb je er niet normaal mee gereden denk..?
Uitlaatjes kan je vervangen toch..?
dr zit een Techno of zo iets op..
Maar ik weet nog steeds niet of ik hem koop
Mijn Mt'tje doet het namelijk ook best.,.
|
|
|
|
kpotappel86 |
20-1-2005 19:39 |
 Posts: 2679 |
Zulu's zijn wel perfecte brommers hoor starten altijd... en snellers als menign am6 blokje... mijne reedt 120 met 70cc mk(giet) 19mm en mk uitlaat 19mm en powerfiltertje op de politie teller dan...
heb er aan vervangen rem blokjes en tandwielen en 1 setjes koppelingsplaten en veren...
en de koppeling is net als bij al6 gewoong oed
en bij 70cc moe je veertjes en platen vernieuwen...
kijk maar voor foto's
http://www.brommerforum.nl/user/2426/last
en brommer profiel
http://www.brommerforum.nl/brommer/2213
Uitlaten heb je yasunim(2),techno, doppler, mk en je htb de conti van gianellie die zo past(is wel kut monteren meej die flens)
Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 20-1-2005 19:41
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
zimpie |
20-1-2005 19:53 |
 Posts: 425 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86
Zulu's zijn wel perfecte brommers hoor starten altijd... en snellers als menign am6 blokje... mijne reedt 120 met 70cc mk(giet) 19mm en mk uitlaat 19mm en powerfiltertje op de politie teller dan...
heb er aan vervangen rem blokjes en tandwielen en 1 setjes koppelingsplaten en veren...
en de koppeling is net als bij al6 gewoong oed
en bij 70cc moe je veertjes en platen vernieuwen...
kijk maar voor foto's
http://www.brommerforum.nl/user/2426/last
en brommer profiel
http://www.brommerforum.nl/brommer/2213
Uitlaten heb je yasunim(2),techno, doppler, mk en je htb de conti van gianellie die zo past(is wel kut monteren meej die flens)
Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 20-1-2005 19:41
Cool
idd, en jij had geen last van je frame dat ging "scheuren"..?
|
|
|
|
bernard |
20-1-2005 19:53 |
 Posts: 122 |
|
|
|
|