Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Zulu..?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1322 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25578 - Zulu..?
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3001 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Evilmex 19-1-2005 22:58 Print reply

Posts: 4458
Wat een lelijk ding, voorband is te smal, en achter weer achterelijk breed
 
Hoe Kansloos Is Een Kansloze Kansloos, Die Geen Kans Maakt Omdat Er Iets Met Hem Loos Is?
zimpie 20-1-2005 6:52 Print reply

Posts: 425
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

ff goed kijke of alles recht is eraan, hij is ermee gevallen denk ik aangezien de achterbrugsticker gedeeltelijk weg is

en hoeveel km's heb die gelopen ? ik heb nu met 13000km nogsteeds dezelfde voor en achterband (achter is wel aan vervanging toe)


mooie vrachtwagen erachter

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 19-1-2005 22:39


Hij beweert dat voor een wegband zit en dat die nog perfect is..

dat van die achterbrug sticker is idd een goeie
 
dopie6 20-1-2005 11:48 Print reply

Posts: 268
strippen en opnieuw spuiten
 
Hardstyle is mijn stijl en hardcore daar ga ik voor!! // C.C. De Barbl
robingx3 20-1-2005 12:29 Print reply

Posts: 240
zulu's zijn volgens mij echt degelijke brommers een maar van me had een gsm en die deed echt de raarste dingen met dat ding die dingen zijn echt nie kapot te krijgen
 
Killerbean 20-1-2005 12:38 Print reply

Posts: 3243
bij de zulu is het nadeel dat het frame kan scheuren/breken, en dan tussen de oliereservoir en de radiateur, en dan net daaronder....


kijk maar is naar een plaatje van een nieuwe org zulu , dan zie je dat dat niet dezelfde banden zijn

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 20-1-2005 12:39
 
RX loos
zimpie 20-1-2005 13:10 Print reply

Posts: 425
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Killerbean

bij de zulu is het nadeel dat het frame kan scheuren/breken, en dan tussen de oliereservoir en de radiateur, en dan net daaronder....


kijk maar is naar een plaatje van een nieuwe org zulu , dan zie je dat dat niet dezelfde banden zijn

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 20-1-2005 12:39




jah idd ik zie het.. maare wat is daar tegen te doen dan.. en als je gewoon normaal doet zal het toch wel mee vallen met het frame of niet..?


 
Killerbean 20-1-2005 13:43 Print reply

Posts: 3243
ja dan valt het wel mee, alleen goed kijken of alles er goed uitziet en je geen gekke geluiden hoort

 
RX loos
arrier 20-1-2005 14:30 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robingx3

zulu's zijn volgens mij echt degelijke brommers een maar van me had een gsm en die deed echt de raarste dingen met dat ding die dingen zijn echt nie kapot te krijgen

ja gsm is gewoon geweldig he
 
zimpie 20-1-2005 18:06 Print reply

Posts: 425
Maar 900 euro is niet veel voor een Zulu + Verzekering tot 1 mei 2005..

Of wel..?
btje verd8 toch of is het gewoon een nerd
 
renegade 20-1-2005 18:33 Print reply

Posts: 1064
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robingx3

zulu's zijn volgens mij echt degelijke brommers een maar van me had een gsm en die deed echt de raarste dingen met dat ding die dingen zijn echt nie kapot te krijgen


MOET JIJ EENS OPLETTEN OF JE GSM KAPOT KRIJGT

je wil niet weten hoeveel ik heb moeten uitgeven om alles rijdend te houden .. en niet alleen motorich .. waarom denk je dat ik een 2 de gsm er bij nam .... frame KATS door de midden

zulu's zijn wel oke maar uitlaten voor die dingen zijn bagger

suc6
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
Killerbean 20-1-2005 18:58 Print reply

Posts: 3243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flakfazer

[...]


MOET JIJ EENS OPLETTEN OF JE GSM KAPOT KRIJGT

je wil niet weten hoeveel ik heb moeten uitgeven om alles rijdend te houden .. en niet alleen motorich .. waarom denk je dat ik een 2 de gsm er bij nam .... frame KATS door de midden

zulu's zijn wel oke maar uitlaten voor die dingen zijn bagger

suc6


dpr
 
RX loos
zimpie 20-1-2005 19:07 Print reply

Posts: 425
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: flakfazer

[...]


MOET JIJ EENS OPLETTEN OF JE GSM KAPOT KRIJGT

je wil niet weten hoeveel ik heb moeten uitgeven om alles rijdend te houden .. en niet alleen motorich .. waarom denk je dat ik een 2 de gsm er bij nam .... frame KATS door de midden

zulu's zijn wel oke maar uitlaten voor die dingen zijn bagger

suc6



Uhmm.. frame in 2e.. das kut.. maar dan heb je er niet normaal mee gereden denk..?

Uitlaatjes kan je vervangen toch..?
dr zit een Techno of zo iets op..


Maar ik weet nog steeds niet of ik hem koop
Mijn Mt'tje doet het namelijk ook best.,.
 
kpotappel86 20-1-2005 19:39 Print reply

Posts: 2679
Zulu's zijn wel perfecte brommers hoor starten altijd... en snellers als menign am6 blokje... mijne reedt 120 met 70cc mk(giet) 19mm en mk uitlaat 19mm en powerfiltertje op de politie teller dan...

heb er aan vervangen rem blokjes en tandwielen en 1 setjes koppelingsplaten en veren...

en de koppeling is net als bij al6 gewoong oed
en bij 70cc moe je veertjes en platen vernieuwen...

kijk maar voor foto's
http://www.brommerforum.nl/user/2426/last

en brommer profiel
http://www.brommerforum.nl/brommer/2213

Uitlaten heb je yasunim(2),techno, doppler, mk en je htb de conti van gianellie die zo past(is wel kut monteren meej die flens)

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 20-1-2005 19:41
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
zimpie 20-1-2005 19:53 Print reply

Posts: 425
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

Zulu's zijn wel perfecte brommers hoor starten altijd... en snellers als menign am6 blokje... mijne reedt 120 met 70cc mk(giet) 19mm en mk uitlaat 19mm en powerfiltertje op de politie teller dan...

heb er aan vervangen rem blokjes en tandwielen en 1 setjes koppelingsplaten en veren...

en de koppeling is net als bij al6 gewoong oed
en bij 70cc moe je veertjes en platen vernieuwen...

kijk maar voor foto's
http://www.brommerforum.nl/user/2426/last

en brommer profiel
http://www.brommerforum.nl/brommer/2213

Uitlaten heb je yasunim(2),techno, doppler, mk en je htb de conti van gianellie die zo past(is wel kut monteren meej die flens)

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 20-1-2005 19:41




Cool
idd, en jij had geen last van je frame dat ging "scheuren"..?
 
bernard 20-1-2005 19:53 Print reply

Posts: 122
Prima brommer... alleen de verhouding tussen voor en achterwiel... dat kan toch niet?

 

Dit topic is 3001 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved