Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Zuinigheid brommer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 952 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25568 - Zuinigheid brommer
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 3842 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JCG 19-1-2005 20:18 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZR50Rullezz

[...]


ja ik heb pilletjes die gooi je in de tank en dan verbruikt tie minder.
is echt zo bewezen
ik d8 ook wat kan zo'n kut pilletje me nou schelen werkt tog niet
rijdt er wel zuiniger op


nieuwe variant op compressie poeder
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 19-1-2005 20:21 Print reply

Posts: 17929
gaar agestelde tsx: 1:1

goeie tsx met ori 80 1:35
 
mcdronkz 19-1-2005 20:21 Print reply

Posts: 32777
ff serieus

er bestaat dus spul dat zorgt voor een ideale mengselverhouding en verbranding, dit spul heet epoxyanarcheem en als je dit bij je benzine toevoegt dan rij je gegarandeerd een stuk zuinger, aldus een site die ik ooit gezien heb

scheelde echt 20% ofzo volgens hun

ik zal es kijken of ik die site nog kan vinden

was duitse site
 
Rock-Dog 19-1-2005 20:26 Print reply

Posts: 575
volgens het programma Bimotion kan je ook tot 25% op de benzine besparen met een Power Box
 
mr200r 19-1-2005 20:53 Print reply
Posts: 5122
mtx125orgineel 1:20 maar hij gebruikt heel weinig olie 1:70.
 
mr200r
low rider 19-1-2005 21:49 Print reply
Posts: 64
goed afstellen, en als hij al goed afgesteld is, dan kun je er vrij weinig aan doen

(het schijnt dat zo'n powerbox hem zuiniger maakt)

zou op zich wel kunnen want da zit op je spruitstuk al het mengsel dat terug word gedouwd vangt die powerbox op en daar na gebruikt hij het weer
 

Dit topic is 3842 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved