Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Kawasaki Ar50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 873 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25492 - Kawasaki Ar50
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 14304 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kawa 50 17-1-2005 20:07 Print reply

Posts: 400
Ik heb nog een kickstarter liggen

Alleen dat bevestigingsblokje voor op de kickstarter as heb ik niet meer.

Staat er misschie niemand te springen om een ori kicker??
 
mt125 17-1-2005 21:08 Print reply
Posts: 194
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: KaWaReZ [Rezek]

topic nog ff geleze...

80cc met (ori) 18mm is et best(zuinigst) top over de 100.

blok 80 = blok50, alleen je koppelingshuis is wat anders.

Homoet op een 80cc schijnt et niet egt goed te doen, kun je beter je ori uitlaat voor gebruiken.
Ori uitlaat kun je ook ontgrenzen (schotje eruitroppe) .

tip: gebruik de search
tip2 : in de KB staan ast goed is twee portmapjes van een kawacilinder... of in ieder geval 1 van een 50cc (profi) tuned (door een SOBW-racer)

---
kickstarter is nauwelijks aan te komen, leer aanduwen

asje wa meer moe wete... inbox me anders


met ori 80 over de honderd vind ik knap
denk maar aan 80 tot 90 km/u

vind een gianelli uitlaat of een echte ori uitlaat, die zit nl ook op de ar80, dus geen immi
homoet rijd idd kut op 80
en koppelingsplaten (ook de ijzeren) vdh parts heb ik ze vandaan, en leertouwer heeft ook

koppeling zal niet snel slippen, doet mijn 3 plaats ook nog niet

(owh sorry, dit is dus bart de schakelgek, had ff niet door dat ik op andere computer zat)

Dit bericht is ge-edit door mt125 op 17-1-2005 21:08
 
Kawa Ar50 19-1-2005 13:49 Print reply

Posts: 16
Mooi zow! dan hou ik de 3 plaats kopeling.. jammer dat die 80cc cill niet meer te vinden zijn, een 100cc (93) lijkt me iets te veel van het goeie Ik denk dat ik gewoon een 50cc cill erbij koop en die vervolgens snel maak. Nu zit ik nog met zoon lelijke groote Vlakke zuiger, vald daar niet wat aan te doen Om net even die laatste pk eruit te halen
 
bart de schakelgek 19-1-2005 14:58 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kawa Ar50

Mooi zow! dan hou ik de 3 plaats kopeling.. jammer dat die 80cc cill niet meer te vinden zijn, een 100cc (93) lijkt me iets te veel van het goeie Ik denk dat ik gewoon een 50cc cill erbij koop en die vervolgens snel maak. Nu zit ik nog met zoon lelijke groote Vlakke zuiger, vald daar niet wat aan te doen Om net even die laatste pk eruit te halen


hoezo is de 93cc weer iets teveel van het goede? je doet net alsof die 13cc veel scheelt en alsof je dan een raket onder je kont hebt... die dingen zijn nog best tam ongetuned hoor

en vlakke zuiger, gewoon een nieuwe kopen die boller is? of kop afvlakken en een oring erin draaien, weggooien die ijzere koppakking
 
Limburger
Kees de Jong 19-1-2005 15:09 Print reply

Posts: 1881
he jij reed vanmiddag langs mijn school op je brommert met nog iemand toch?
 
7 seconden, of 21 gram
Kawa Ar50 20-1-2005 18:01 Print reply

Posts: 16
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: k33s

he jij reed vanmiddag langs mijn school op je brommert met nog iemand toch?
Ja kan kloppen, Albertplesman in schoonhoven??
 

Dit topic is 14304 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved