Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MT doet een beetje vreemd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 972 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25443 - MT doet een beetje vreemd
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 361 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

HONDA-FREAK9 14-1-2005 17:12 Print topicpost

Posts: 42
Ik had laatst een beetje nitro in me tank gegooit met een beetje extra smering dus ik ging testritje maken totdat die tering hoge toeren begon te lopen en bleef maar in hoge toeren lopen ging wel een stuk sneller dan normaal met die nitro maar ja ik terug naar huis probeerde hem uit te zetten dus contact omgedraaid maar gewoon keihard lopen dus ik dacht bougiedop eraf maar nog steeds bleef ie lopen totdat ik er beetje water op de cil. gooide viel die eindelijk stil echt vreemd weet iemand misschien hoe dit kan.
 

Shy fx 14-1-2005 17:20 Print reply

Posts: 486
zelf ontbranding heet zoiets hij word dus veels te warm denk ik
 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity
Saknet 14-1-2005 17:21 Print reply

Posts: 10355
ja dan mag je eerst wel andere hittegraad bougie monteren dus minimaal eigenlijk, kweetniet je afstelling klopt dan ook niet helemeaal meer gok ik zo
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Remco RS 14-1-2005 17:23 Print reply

Posts: 11463
haha je had de bougie eruit moeten draaien,

als je water op heet staal gooit trekt t krom
 
rs2_freak 14-1-2005 17:27 Print reply

Posts: 495
je mt doet zo omdat als je nitro in je tank gooit dat ontbrand op lage temperaturen dus je blok hoeft maar warm genoeg te zijn en dan blijft ie lopen en slaat op hol, had ik ook met mn rs maar als t nog es een keer gebeurt ga dan geen water op je blok gooien want dat trekt krom dan kun je beter zorgen dat je iets voor je uitlaat houdt waardoor de gassuh nie weg kunnuh en dan gaat ie ook uit
 
rieju Rs2 te koop || voor meer info zie : http://www.brommerforum.nl/sales/detail/20846/last
Saknet 14-1-2005 17:32 Print reply

Posts: 10355
ja of je schakelt op naar zn 5 ofzo terwijl je stilstaat en dan laat je de koppeling btje snel los
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Apriliars105 14-1-2005 17:41 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet

ja of je schakelt op naar zn 5 ofzo terwijl je stilstaat en dan laat je de koppeling btje snel los


met 14000 toeren ofzo? Lijkt me niet verstandig, beter gewoon remmen zonder koppeling in zijn 5
 
As finishing touch, God created the Dutch
Jarco 14-1-2005 17:54 Print reply

Posts: 4520
hoe staat je cil er nu bij dan?
 
M.O. 14-1-2005 17:55 Print reply

Posts: 1289
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco

hoe staat je cil er nu bij dan?


welke cilinder
 
Metrakit SP -->24mm OKO D-slid--->Yasuni HM Cross!!! 230!!!! MAN WHEEOOOW
Saknet 14-1-2005 18:40 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

[...]


met 14000 toeren ofzo? Lijkt me niet verstandig, beter gewoon remmen zonder koppeling in zijn 5

verstandiger als ding stationair laten draaien met zulke rpm

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 14-1-2005 18:41
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Blorn 14-1-2005 18:42 Print reply

Posts: 13825
Je afstelling was alles behalve goed, en ding is gaan dieselen door te hoge compressie. Als je pech hebt is je kop, zuiger en bigend nu naar de klooie...
 
arrier 14-1-2005 18:47 Print reply
Posts: 2221
water overheen gooien is dom. de cilinder koelt af en krimpt alleen beetje jammer dat de zuiger bijna niet afkoelt en daarom een beetje vast komt te zitten
 

Dit topic is 361 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved