Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vage Koppelingsmoer NSR

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1118 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25410 - Vage Koppelingsmoer NSR
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1686 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Robert_S 13-1-2005 16:38 Print topicpost
Posts: 513


HOE krijg je hem los??

Het gaat dus om de moer die je ziet op deze afbeelding en ik krijg hem niet los. Ook niet op de harrybeunmanier. Maar we vroegen ons af of dat ringetje in het midden een borgring is die je er eerst af moet trappen? EN of de moer links of rechtsdraaiend is (om hem los te krijgen)

bedankt

Dit bericht is ge-edit door Robert_S op 13-1-2005 16:41
 
Dr. Hans fanclub voorzitter

Almer 13-1-2005 16:53 Print reply

Posts: 3325
toch maar wel beunen lijkt me, die foto is niet zo duidelijk, kan je niet in paint aangeven welke je nouw los wilt hebben???
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
S.Brouwer 13-1-2005 16:55 Print reply

Posts: 1783
volgens mij zat er wel een borg ring op, ff proberen kom je gauw genoeg achter
 
wipe-out 13-1-2005 17:00 Print reply

Posts: 7672
PRO TUNING 13-1-2005 17:40 Print reply

Posts: 4000
Hier zijn speciale dopsleutels voor te koop bij de gereedschappen specialist of te bestellen bij je vriendelijke Honda dealer.
 
Joscross 13-1-2005 17:43 Print reply

Posts: 12501
Schroevendraaier er schuin op en slaan met de hamer is overigens ook een oplossing.
 
PRO TUNING 13-1-2005 17:46 Print reply

Posts: 4000
Wat is het belangrijkste gereedschap hier op het forum.........juist een hamer.

Mijn leraar vroeger op de LTS zij altijd "gebruik het juiste gereedschap"
 
Joscross 13-1-2005 17:48 Print reply

Posts: 12501
Ik _kan_ me voorstellen dat mensen geen dure speciale dopsleutels gaan aanschaffen omdat ze 1 keer een ring moeten demonteren en monteren..
 
Hans F 13-1-2005 17:50 Print reply
Posts: 4326
bijtel + hamer, werkt perfect

Of pas anders een dop aan, zodat die erop past. Zodat je hem met de luchtsleutel los kunt hameren
 
tsx reeser 13-1-2005 18:09 Print reply

Posts: 1492
wati k heb gedaan. wd 40 op spuite alles aangeslote dus ketting er op en in ze 1 gezet. doppeding er op en goed er op gezet en er op gaan staan toen ging ie makkelijk los. anders kreeg ik m ook neit suc6
 
pringles
boertie 13-1-2005 18:46 Print reply

Posts: 565
wrom wil je hem er af hebben dan? omdat je hem te koop hebt staan http://www.marktplaa...Zoek%26av%3D%26pv%3D

naja gewoon met beitel en hamer tegen slaan wel goede richting! heb je 4-plaats dan nu?
 
maiky 13-1-2005 18:55 Print reply

Posts: 421
met een drevel en een hamer kun je hem zo lostikken( tegen de klok intikken).
 
honda nsr niet kapot te krijgen! hmmm toch wel
Robert_S 14-1-2005 11:02 Print reply
Posts: 513
Oke bedankt voor alle hulp
harder beunen met hamer en beitel was de oplossing

 
Dr. Hans fanclub voorzitter
Robert_S 14-1-2005 11:03 Print reply
Posts: 513
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boertie

wrom wil je hem er af hebben dan? omdat je hem te koop hebt staan http://www.marktplaa...Zoek%26av%3D%26pv%3D

naja gewoon met beitel en hamer tegen slaan wel goede richting! heb je 4-plaats dan nu?




Hehe ik heb hem alleen "te koop" staan omdat ik me foto ff snel online moest krijgen


Dit bericht is ge-edit door Robert_S op 14-1-2005 11:04
 
Dr. Hans fanclub voorzitter
Blukaap2 14-1-2005 11:47 Print reply

Posts: 9972
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Robert_S

afbeelding

HOE krijg je hem los??

Het gaat dus om de moer die je ziet op deze afbeelding en ik krijg hem niet los. Ook niet op de harrybeunmanier. Maar we vroegen ons af of dat ringetje in het midden een borgring is die je er eerst af moet trappen? EN of de moer links of rechtsdraaiend is (om hem los te krijgen)

bedankt



Takes a master to use it properly .
 
Stoere brommers
fara 14-1-2005 11:55 Print reply
Posts: 2
Hi allemaal ik heb ook een vraag wat berteft mij italjet 50 .want ik heb probleem als ik de brommer aanzet en wil vertrekken hij gaat niet loppen maar als ik eerst paar meter mee gaan rennen en wat snel heid hebt dan begin te lopen .of op standard als ik gas geef dan loopt snelheid meteen op maar zodra de wiel word belast dan wil niet meer .

ik denk dat iets mis is met koppleing kunnen jullie mij wat wijzer maken .want motoriche ben ik wel beetje goed in maar de koppling weet ik vrij weinig van .

gr
 

Dit topic is 1686 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved