brutus |
12-1-2005 22:50 |
Posts: 7934 |
slijp gwn alle koelribben eraf
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
christianos |
12-1-2005 22:50 |
Posts: 20445 |
ja en dan past het blok nog niej
en niet goed koelend en niet passend blok
|
|
|
|
khpoppema |
12-1-2005 22:53 |
Posts: 3199 |
volgnes mij wordt het idd nix
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
flo |
12-1-2005 22:53 |
Posts: 3570 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: christianos
ja en dan past het blok nog niej
en niet goed koelend en niet passend blok
zet je er een emmer met water overheen, dan issie watergekoeld...
maar bij een mt blok staat de cil op 45 graden ofzo, en bij een sh op 22.5 graden... dus zal sowiso moeilijk passen, en is niet mooi
|
|
|
|
brutus |
12-1-2005 22:53 |
Posts: 7934 |
als je ophangpunten aanpast past het wel
maar koelen nee...
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
Ariej |
12-1-2005 22:54 |
Posts: 3685 |
was ook gast met mbx blok op mt,
waarom zou het dan niet andersom kunnen?
miss zelf ophangpunten maken oid?
Dit bericht is ge-edit door Ariej op 12-1-2005 22:54
|
|
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken |
|
brutus |
12-1-2005 22:55 |
Posts: 7934 |
als je nou gwn autokrik tussen de linkerkant en de kerchterkant van het frame zet. horizontaal dus in het gedeelte waar het blok zit.
dan heb je zo wat ruimte voor je cilinder.buig je het frame en sla je het voor het preciesie werk zodat de ophangpunten ook eigzinds overheen komen
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
christianos |
12-1-2005 22:55 |
Posts: 20445 |
zie jij het nut
ik niej namelijk
kut blok op mooie brommer...(waar std goed blok onder hangt..)
|
|
|
|
khpoppema |
12-1-2005 22:56 |
Posts: 3199 |
vooral de hoek van de cil dan kom je met het frame van sh in de weg en dan kun je je koelribben afslijpen (slechte koeling)
kans is dan dat eht nog niet past
aangzien een mt en mb geen buizen helemaal om het blok hebben
heeft een blok daar vrije ruimte dus kan er wel een lc blok onder mt of mb
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
brutus |
12-1-2005 22:57 |
Posts: 7934 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Ariej
was ook gast met mbx blok op mt,
waarom zou het dan niet andersom kunnen?
miss zelf ophangpunten maken oid?
Dit bericht is ge-edit door Ariej op 12-1-2005 22:54
omdat mt gene buizen onderlangs heeft en dus heeft de cilinder geen last vna die buizen
bij sh lopen er buizen onderlangs en loopt de cilinder schuiner naar voren dan standaard sh heeft dus. je cilinder of kop komt er dus tegen aan.
en idd met wat beun werk is een mbx blok wel op mt te krigjen maar mt blok op sh. het kan wel maar je brommer zou ik er niet meer op rijden iig
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
christianos |
12-1-2005 22:59 |
Posts: 20445 |
zo'n nutteloos idee dit, verkoop je MT blok en koop er een SH blok voor trug, bespaart hoop werk en vernieling
|
|
|
|
khpoppema |
12-1-2005 23:00 |
Posts: 3199 |
nsr blokjes worden al aangeboden voor 80 e op marktplaats dus
|
|
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit. |
|
brutus |
12-1-2005 23:00 |
Posts: 7934 |
serieus enze denken dat ik het nog serieus meen ook
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|
christianos |
12-1-2005 23:02 |
Posts: 20445 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brutus
serieus enze denken dat ik het nog serieus meen ook
geeft dat geen goed gevoel ?
|
|
|
|
brutus |
12-1-2005 23:03 |
Posts: 7934 |
|
|
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo.. |
|