Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - valse lucht!! mt blijft tegenstribbelen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1069 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25389 - valse lucht!! mt blijft tegenstribb...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 454 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda_freak 12-1-2005 21:01 Print topicpost

Posts: 7650
setup:
70cc athena
bougie br9hs
18mm keihin
sproeier !!140!!
dichtgeplakte powerfilter.. op een gaatje van (plusminus) 15 bij 5 mm na..
luchtstelschroef zit dicht
linkerkrukaskeering is vervangen
alle bouten en pakkingen tussen de carb en de cil zitten netjes op hun plek
en nog is mn bougie tegen t grijswit aan
hoe kan dit? waar in vredesnaam kan zoveel valse lucht vandaan komen??
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Exision 12-1-2005 21:23 Print reply
Posts: 283
Weet je zeker dat het valse lucht is ?
Zo ja, gewoon ff n busje remreiniger gebruiken om het lek te vinden...

brommer laten lopen, en spuiten op het inlaattraject. wanneer je brommer valse lucht aanzuigt en je hebt de goede plek te pakken zou hij meteen weer normaal moeten lopen.
 
honda_freak 12-1-2005 21:24 Print reply

Posts: 7650
nee, ik weet nie zeker dat het valse lucht is, maar ik kan zo gauw niets anders aanwijzen
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
mikkel 12-1-2005 21:26 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

nee, ik weet nie zeker dat het valse lucht is, maar ik kan zo gauw niets anders aanwijzen


is het niet je keering aan de linker kant
dat tie daar zijn lucht langs pakt daar ook effn met wa water spuiten
 
glaasje op laat je berijden
honda_freak 12-1-2005 21:27 Print reply

Posts: 7650
ik ga dr van uit.. dat ik die er tog wel netjes er in heb zitten.. kheb m met een dop er netjes in gezet.. net iets verder dan de rand..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
mb-err 12-1-2005 21:50 Print reply

Posts: 759
probeer is een andere sproeier was bij mijn mb ook de oplossing

 
honda_freak 12-1-2005 21:55 Print reply

Posts: 7650
een andere sproeier.. welke zal ik dan gebruiken? ik heb 98 geprobeerd en 110 en 120 en 130..

edit: en nu dus 140..

edit2: 500ste post partie..

Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 12-1-2005 21:56

Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 12-1-2005 21:59
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Rock-Dog 13-1-2005 16:34 Print reply

Posts: 575
probeer een sproeier onder de 100 en probeer het nog met je luchtfilter gewoon open met alle sproeiers.
 
tsxj oran 13-1-2005 16:37 Print reply

Posts: 6498
mischien legt het aan je membraam dat die slecht open gaat en weinig of geen benzine doorlaat en alleen lucht!!!!
 
oud
Baasbas 13-1-2005 16:54 Print reply
Posts: 2176
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxj oran

mischien legt het aan je membraam dat die slecht open gaat en weinig of geen benzine doorlaat en alleen lucht!!!!


ik nomineer deze quote voor de brommerforum "Praat geen poep"-competitie
 
een walvis is geen Elvis, al is hij nog zo dik
christianos 13-1-2005 19:31 Print reply

Posts: 20445
ik stem voor

mar ff ontopic: rijd ie gewoon goed, geen bwwuuuhhhp geluiden bij gas geven, en wat gebeurt er als je de choke erbij trekt?
 
brommercrazy 13-1-2005 19:34 Print reply

Posts: 2594
Speling op lagers?

Zorg voor een fatsoenlijk schuimfilter, carb schoonblazen met compressor, beginnen met sproeier 100 van keihin, en luchtschroef 1,5 slag open.
 
honda_freak 13-1-2005 19:43 Print reply

Posts: 7650
ik heb t eerst een tijd met een open filter geprobeerd hoor.. t was alleen bij de laatste poging dat ik t met een dichtgeplakte filter heb gedaan..

hij trekt heel erg hard op.. t kan aan de betere kwaliteit cil liggen.. maar dat lijkt me sterk.. hij valt uit als ik m stationair wil laten draaien maar hij valt langzaam uit.. hij valt niet opeens weg.. en als ik gas geef en dan weer loslaat dan valtie ook pas langzaam terug.. als ik geen gas geef en hij rijd wel dan hoor ik egt zo'n monotoon geluid.. maar dat kan best liggen aan de dichtzittende luchtstelschroef.. ff voor de duidelijkheid.. ik heb t dus ook met open schroef geprobeerd en met powerfilter zonder kapje (is zo'n malossie ding)
als ik volgas geef als ik m net heb gestart dan hoor je egt zo blubah blubah.. en dat is minder erg wanneer ik mn choke uit heb.. alstie warm is.. en dat is nu natuurlijk best snel.. iig kan ik na 3 min afwisselend middelmatige toeren (ik moet ook nog keren, baantje is maar 400 m lang ofzo) mn cil bijna niet meer aan raken.. daar kwam ik achter toen ik mn bougiebeeld wilde checken.. is ook gecheckt na langere periodes rijden
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Dit topic is 454 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved