Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi GPR volledig geblokeerd

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 848 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25317 - Derbi GPR volledig geblokeerd
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2745 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

The Catfish 10-1-2005 12:46 Print reply

Posts: 1337
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoffelsmichiel

kheb ut met mijn gpr ook gehad, toen blokkeerde de startmotor het vliegwiel, en die dus weer de krukas en dus het achterwiel...kan je effe naar kijken, als je startmotor er tenminste nog op zit...





Dit bericht is ge-edit door stoffelsmichiel op 10-1-2005 10:31



oeps, niet goed gelezen.

Dit bericht is ge-edit door The Catfish op 10-1-2005 12:46
 
vandalism: beautiful as a rock in a cop's face..
Red Devil6 17-2-2005 13:13 Print reply
Posts: 92
Die derbi rijdt nu weer
ik heb er vanaf zaterdag paar keer opgereden en dat blokeren heb ik nog geen last van gehad

heeft alleen wel een veel te grote sproeier
(uitlaat schiet olie en benzine uit, en bougie is zwart)

viel steeds uit omdat hij steeds verzopen werdt(als je dan net in zn 5 zit, wordt aanrennen moeilijker)

aangezien schakelen met motor uit op deze derbi nou niet echt fantastisch gaat, krijg je hem dus niet goed in zn 1 met motor uit

 
BIET 17-2-2005 14:53 Print reply

Posts: 22355
Lijkt het maar zo, op zijn er zo vaak problemen met die GPR's???> Er zijn best wel veel topics over
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Saknet 17-2-2005 19:15 Print reply

Posts: 10355
mischien zit er hele dikke olie in standaard

dat hij blokkeerde kon ook wezen dat je cilinder was volgelopen met benzine?

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 17-2-2005 19:15
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Gilera Gsm 17-2-2005 19:30 Print reply

Posts: 2376
Klinkt als een gare derbi gpr. Je moet hem al aanduwen. Zit geen accu in? Hij loopt eerst 120 met een 50cc (kan wel) en daarna is hij weer niet goed afgesteld. Stel dat ding af en loop hem in zijn 2/3 aan.
 
Derbi-Vokay 17-2-2005 20:20 Print reply

Posts: 423
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Red Devil6


heeft alleen wel een veel te grote sproeier
(uitlaat schiet olie en benzine uit, en bougie is zwart)

viel steeds uit omdat hij steeds verzopen werdt(als je dan net in zn 5 zit, wordt aanrennen moeilijker)

aangezien schakelen met motor uit op deze derbi nou niet echt fantastisch gaat, krijg je hem dus niet goed in zn 1 met motor uit



pakking/keerring lek?
 
snowboard is beter!!
Ollie 17-2-2005 21:23 Print reply

Posts: 2468
Staat er btw. wel 120 op je teller dan?
Bij mijn GPR loopt de ori teller maar tot 80...
 
RRT_TEAM_MARCEL 17-2-2005 21:53 Print reply

Posts: 103
jij hebt ook nog wel een vrij aparte gpr.. en die teller orgineel ???
 
Terror 18-2-2005 0:10 Print reply

Posts: 9269
mijn teller gaat ook tot 120 en ik heb dezelfde als ollie en marcel
 
Sander-gpr 18-2-2005 8:27 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BIET

Lijkt het maar zo, op zijn er zo vaak problemen met die GPR's???> Er zijn best wel veel topics over

komt omdat dit een forum is, mensen posten hun problemen hier, niet hoe goed en blij ze ermee zijn.

edit, waar zie jij zoveel topics dan? ik zie ze niet...

Dit bericht is ge-edit door Sander-gpr op 18-2-2005 8:29
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
Red Devil6 18-2-2005 9:26 Print reply
Posts: 92
Die teller is gewoon een derbi teller (en orgineel gezien de KM-stand) en gaat echt tot 120

er zat idd eerst geen accu in, nu zit er een landpoort 12v/4a accu in van landpoort

en aanduwen moest wel toen er geen accu in zat (had er nog geen accu voor)

Me gpr is niet echt gaar
alleen de vorige eigenaar kon niet schakelen
dat blokeren krijg je meestal gewoon door verkeerd te schakelen

ik heb ht laatst ook nog gehad
deed wat verkeerd met de koppeling
 
Red Devil6 10-3-2005 19:51 Print reply
Posts: 92
Hey

Rode Flits reed vandaag ff op me derbi (100m ofzo)blokeerde het achterwiel weer ff en viel hij uit

kan het zijn dat er zand oid door me luchtfilter in me cilinder is gekomen en tussen me zuiger en cilinderwand ff vast zat waardoor die blokeerde

Me gpr heeft een onwijs goedkope luchtfilter erop zitten met niet eens een spons erin
(voordat jullie gaan denken dat ik zo dom ben om zoiets erop te zetten, zeg ik alvast dat ht er al op zat toen ik hem kocht)

welke luchtfilter raden jullie me aan om erop te zetten, btw ik heb die orginele luchtfilter/luchtfilterbox er niet bij gehad

hoe kan je merken/horen dat er een kras in je cilinderwand zit, ik denk namelijk dat die derbi nu een dikke kras in de cilinder heeft

K*t luchtfilter
 
Ariej 10-3-2005 19:53 Print reply

Posts: 3685
twin air, K&N, schuim/spons filters,

GEEN GAASFILTERS, troep

Dit bericht is ge-edit door Ariej op 10-3-2005 19:53
 
murphy's law: altijd de steeksleutel verkeertesom vastpakken
KaWaReZ 10-3-2005 19:53 Print reply

Posts: 20582
cil opehale en kijke..

een schuimfilter ist beste k&n ofsow..
ik rij al meer dan een jaar met een hebotje rond... super
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Red Devil6 14-3-2005 19:12 Print reply
Posts: 92
Welke van deze filters is ht beste aan te raden


Doppler Airbox new model


Malossi filter


power1 filter


Hebo filter

als je nog een betere weet wel ff posten dan en ht liefst ook een gemiddelde prijs erbij

Dit bericht is ge-edit door Red Devil6 op 14-3-2005 19:13
 

Dit topic is 2745 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved