Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - NSR frame probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1044 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25309 - NSR frame probleem
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 409 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

FazuL NSR 9-1-2005 17:22 Print topicpost

Posts: 2046
Het frame van mijn NSR is aan de achterkant bij de voetsteun van de passagier en ook bij de voetsteun van de rijder aan een kant krom. Zo krom dat als ik een flinke klap op mijn achterbrug krijg dat dan het achtersteuntje de achterbrug raakt. er zit nou ook een klein deukje in de achterbrug zag ik vandaag. dat is natuurlijk heel fout .

Omdat het een mooi nederlands frame is verder, ook laten poedercoaten enzo, wil ik liever geen nieuw frame kopen.

Wat kan ik nou het beste doen? kan ik niet van een oud frame dat deel eraf slijpen en er bij mijn frame er op laten lassen oid? laten richten lijkt me ook erg duur of valt dat mee..
 

honda_2takt_power 9-1-2005 17:42 Print reply

Posts: 6744
beste is laten richten kost wel wat meer minder goed maar wel goedkoper is beunrichten gewoon rechtslaan met de moker
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
FazuL NSR 9-1-2005 17:44 Print reply

Posts: 2046
hhaha heb ik ook al geprobeert maar dat frame is zo dik dat het maar niet wilt lukken
 
Joostvdw 9-1-2005 17:45 Print reply

Posts: 4789
je kan beter nieuw frame kopen, laten richten beunstyle (wat ik zowieso niet zou doen) of normaal gaat vaak toch ook de lak eraf, ander stuk erop lassen gaat lak er ook af

en et word waarschijnlijk duurder en nooit meer zo recht als nieuw frame
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
honda_2takt_power 9-1-2005 17:46 Print reply

Posts: 6744
pak een grote hamer en ander zal je toch ff moeten laten richten of ff warm stoken dan buigt je subframe wat makkelijker
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Neonlampje 9-1-2005 17:46 Print reply

Posts: 14825
Kun je met losse handen rijden zonder een berm in te duiken?
 
FazuL NSR 9-1-2005 17:47 Print reply

Posts: 2046
moet lukken hoezo?
 
Neonlampje 9-1-2005 17:48 Print reply

Posts: 14825
dat geeft vaak aan of je frame krom is
 
FazuL NSR 9-1-2005 17:49 Print reply

Posts: 2046
owzo maar voor de rest is ie wel recht hoor, zal dat nog wel eens doen om er zeker van te zijn. het gaat nu alleen om dat achterste gedeelte met de voetsteunen
 
honda_2takt_power 9-1-2005 17:50 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FazuL NSR

owzo maar voor de rest is ie wel recht hoor, zal dat nog wel eens doen om er zeker van te zijn. het gaat nu alleen om dat achterste gedeelte met de voetsteunen
je subframe dus
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Ruben. 9-1-2005 17:50 Print reply

Posts: 6131
welke kant is het?
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
FazuL NSR 9-1-2005 17:51 Print reply

Posts: 2046
ok zo heet dat dus , ik ga nog eens proberen met die moker maar als ik warm stook verneuk ik me verf ook natuurlijk....

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

welke kant is het?


vanaf achter de linker kant, andere kant dan uitlaat dus

Dit bericht is ge-edit door FazuL NSR op 9-1-2005 17:53
 
Ruben. 9-1-2005 17:52 Print reply

Posts: 6131
heb ik hier liggen, neem ik wel mee als we die cillinder ruil doen
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
FazuL NSR 9-1-2005 17:56 Print reply

Posts: 2046

dat komt mooi uit! doen we .

eerst nog ff proberen met die moker
 

Dit topic is 409 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved