Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - power valve

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 867 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25293 - power valve
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1012 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RS_70_power 9-1-2005 11:40 Print topicpost

Posts: 1990
hoe moet een power valve afgesteld worden , is daar iets voor ,

hij staat nu van tijd , hoe krijg ik alles weer op tijd ?

iemand tips ?
 
draai / frees werk ==>> PM of email me

Kampersjaak 9-1-2005 13:07 Print reply

Posts: 12285
gaat via een cdi,
die regeld dat.


 
oderint dum metuant
thth 9-1-2005 13:09 Print reply
Posts: 15
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

gaat via een cdi,
die regeld dat.




via de cdi?? daar geloof ik nix van
bij mijn cr 250 iig zeker niet!
 
Kampersjaak 9-1-2005 13:10 Print reply

Posts: 12285
bij een nsr blok en rotax blok wel iig

van de 125 serie
 
oderint dum metuant
gonzales 9-1-2005 13:17 Print reply

Posts: 1319
bedoel je de kabels ? dat moet je opzoeken dat verschilt van model tto model ...
 
burn your rubber not your soul
RS_70_power 9-1-2005 14:01 Print reply

Posts: 1990
gilera gfr 125 sp


zo eentje ga ik waarschijnlijk ruilen voor me RS50 , maar de Power Valve moet afgesteld worden.

ik zat eerst te denken weg brengen naar de Jager.

dit is de goede foto



Dit bericht is ge-edit door RS_70_power op 9-1-2005 14:05
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Kampersjaak 9-1-2005 14:03 Print reply

Posts: 12285
je moet zorgendat de kabels goed gespannen zijn, zodat hij gelijk de klep open gooit
 
oderint dum metuant
Tuftuf 9-1-2005 14:26 Print reply
Posts: 50
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS_70_power

gilera gfr 125 sp
afbeelding

zo eentje ga ik waarschijnlijk ruilen voor me RS50 , maar de Power Valve moet afgesteld worden.

ik zat eerst te denken weg brengen naar de Jager.

dit is de goede foto

afbeelding

Dit bericht is ge-edit door RS_70_power op 9-1-2005 14:05


Heb je besloten hem niet naar De Jager te brengen? Waarom niet?
 
RS_70_power 9-1-2005 15:42 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tuftuf

[...]


Heb je besloten hem niet naar De Jager te brengen? Waarom niet?


ik ben gewoon benieuwd hoe moeilijk het is
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Neonlampje 9-1-2005 19:55 Print reply

Posts: 14825
Koop een werkplaatshandleiding zou ik zeggen.
 
RS_70_power 9-1-2005 20:06 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Neonlampje

Koop een werkplaatshandleiding zou ik zeggen.


ik heb Gilera Nederland al gemaidl voor info.
 
draai / frees werk ==>> PM of email me
mr200r 9-1-2005 21:02 Print reply
Posts: 5122
Pas op met die italiaanse dingen,onderdelen krijgen is klote.
Een maat van me wacht al langer dan een jaar
op een zuiger van een sp-01,toch niet het apartste model.
Zorg wel dat je de motor hoort anders zou ik het niet doen hoe leuk het erook uitziet.

Dit bericht is ge-edit door mr200r op 9-1-2005 21:05
 
mr200r
RS_70_power 10-1-2005 13:38 Print reply

Posts: 1990
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r

Pas op met die italiaanse dingen,onderdelen krijgen is klote.
Een maat van me wacht al langer dan een jaar
op een zuiger van een sp-01,toch niet het apartste model.
Zorg wel dat je de motor hoort anders zou ik het niet doen hoe leuk het erook uitziet.

Dit bericht is ge-edit door mr200r op 9-1-2005 21:05


wat weet ik , en ik ben al aan het rond bellen voor onderdelen
 
draai / frees werk ==>> PM of email me

Dit topic is 1012 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved