Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Drijfstang krom bij nieuwe cilinder.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 891 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25280 - Drijfstang krom bij nieuwe cilinder...
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 5587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Blukaap2 10-1-2005 12:09 Print reply

Posts: 9958
Als je hele cilinder volzat met benzine en je hebt 'm daarna geprobeerd aan te trappen oid, dan kan ik me voorstellen dat die drijfstang krom is.

Vloeistof is niet zo best samendrukbaar zeg maar .
 
Stoere brommers
m_a_r_c_o 10-1-2005 12:11 Print reply

Posts: 6443
nee maar ik kwam er pas 8er toen het kwaat al geschiet was...

maar wat kan de rede er van zijn?
 
Seat Leon 20vt
blaasdwaas 10-1-2005 12:11 Print reply

Posts: 601
maar daardoor gaat er toch geen drijfstang krom??komop zeg die dingen kunnen wel tegn iets hoor
 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
mikkel 10-1-2005 12:11 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Als je hele cilinder volzat met benzine en je hebt 'm daarna geprobeerd aan te trappen oid, dan kan ik me voorstellen dat die drijfstang krom is.

Vloeistof is niet zo best samendrukbaar zeg maar .


dit zal waarschijnlijk wel het geval zijn dus zal wel niet meer gebeuren asl je zorgt dat de vaceum pomp werkt
 
glaasje op laat je berijden
-Niellesie- 10-1-2005 12:13 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: m_a_r_c_o

ohja de koelvloeistof liep ook niet door??
wat kan daar de rede van zijn


kapotte pomp/termostaat die niet meer werkt
 
allalallalallalalallalala
Bart-DRD 10-1-2005 14:06 Print reply

Posts: 1838
koelvloiestof die niet rondloopt als die niet warm is komt daar termostaat, en die drijfstang door die benzine en die is gewoon door je carb in je cil gekome.. en ja komt door de vlotter die zou alles tegen moeten houden
 
stom stuk ei uit blik...
m_a_r_c_o 10-1-2005 14:12 Print reply

Posts: 6443
en de koelvloeistof liep eerst wel rond lijkt mij anders zou hij denk ik wel zijn warm gelopen.
en nu in eens niet.
en die carb is gloedje nieuw
 
Seat Leon 20vt
Bart-DRD 10-1-2005 14:14 Print reply

Posts: 1838
al die K*T dellorto phva carb zijn mislukkelingen... als je een goeie dellorto of kehin ofzo koopt is je probleem gewoon over..


vraag anders maar aan speakerfreak die verteld je alles over het verchil tussen phva carbs en die betere dellorto
 
stom stuk ei uit blik...
m_a_r_c_o 10-1-2005 14:23 Print reply

Posts: 6443
maar wat kan ik nou t beste doen is er een kans dat hij weer stuk gaat
 
Seat Leon 20vt
Bart-DRD 10-1-2005 14:38 Print reply

Posts: 1838
nieuwe vacuum kraan kopen.. is wss het goedkoopst en anders als je toch ooirt een grotere carb wil een "degelijke" carb kopen
 
stom stuk ei uit blik...
Hans F 10-1-2005 14:41 Print reply
Posts: 4326
je bent volgens mij wel enorm lomp bezig als je je drijfstang krom krijgt door een vastzittende cilnder te proberen aan te lopen...
 
m_a_r_c_o 10-1-2005 15:02 Print reply

Posts: 6443
de cilinder zat niet vast.......
 
Seat Leon 20vt
Hans F 10-1-2005 15:13 Print reply
Posts: 4326
???
als je zuiger niet omhoog kan omdat er zoveel vloeistof boven zit, zit deze in feitelijk gewoon vast.
 
Bart-DRD 10-1-2005 15:24 Print reply

Posts: 1838
wss zat je krukasholte vol, zuiger gaat naar benee en pompt de benzine naar de verbrandingskamer waar die gecomprimeerd zou moete worde, maar dat lukt niet met een vloeistof als benzine...
 
stom stuk ei uit blik...
mikkel 10-1-2005 15:27 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bart-DRD

wss zat je krukasholte vol, zuiger gaat naar benee en pompt de benzine naar de verbrandingskamer waar die gecomprimeerd zou moete worde, maar dat lukt niet met een vloeistof als benzine...


dus dan krijg je zo iets van wat gaat er het eerst kapot de zuiger gat er in
de cilinder kop tapeinde afbreken of de drijfstang die buigt

bij jou was het dus het laatste
 
glaasje op laat je berijden

Dit topic is 5587 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved