Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - weggeschoven krukaskeering

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 920 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25268 - weggeschoven krukaskeering
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1040 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 8-1-2005 16:10 Print reply

Posts: 17929
bij keerringen is het ook belnagrijk hoe on je ze erin zet!!

als je ze verkeerd om zet kan de druk zo weg

de kant weer de cijfertjes op staan moet van de carterdruk af gericht worden

anders word je keerring open geduwd!!
 
honda_freak 8-1-2005 16:13 Print reply

Posts: 7650
... ik heb de kant met het veertje er eerst in gedaan... that a good thing? zo zat nl de oude er ook in..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
mbrulezzz 8-1-2005 16:32 Print reply

Posts: 2084
als je een honda blokkie hebt wel ander weet k ut nie
 
MB racing
honda_freak 8-1-2005 16:34 Print reply

Posts: 7650
ja isseh honda blokkie
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 8-1-2005 16:52 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

... ik heb de kant met het veertje er eerst in gedaan... that a good thing? zo zat nl de oude er ook in..


klopt
 
Joscross 8-1-2005 16:56 Print reply

Posts: 12501
Ring altijd naar binnen/olie kant.
Trouwens, een kering hoeft maar iets wat scheef er in te zitten en hij wordt er uit al uitgedrukt hoor..
 

Dit topic is 1040 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved