Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - weggeschoven krukaskeering

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1095 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25268 - weggeschoven krukaskeering
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1039 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda_freak 8-1-2005 13:49 Print topicpost

Posts: 7650
ik heb het grootste probleem van mijn niet werkende mt gevonden... de linkerkrukaskeering.. die was zover afgeschoven dattie tegen mn vliegwiel was opgehouden met schuiven...
kan iemand mij uitleggen hoe dat kan??

nu heb ik alleen nog maar een hele hoge toeren probleempje.. tis wel grappig (tis maar wat je grappig vind..) als ik de choke uit trek dan hoef ik maar 2 stappen te doen, hij start en gaat richting de hoge toeren.. en dan gaat de choke weer in en dan valtie weer terug.. als ik dan een beetje ga spelen met de choke kan ik m nog aardig stationair laten lopen.. andere sproeier maar proberen? ik ga mn bouten die mn spruitstuk vastzetten maar is inkorten want volgens mij zijn te lang en trekken ze de boel niet goed klem meer. oftewel nog meer valse lucht

Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 8-1-2005 13:57
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

mikkel 8-1-2005 14:45 Print reply

Posts: 1587
ik denk persoonlijk dat ze gewoon verslete zijn en door de overdruk in je carter wort de keering naar buiten gedrukt douw er gewoon een nieuwe keering in da lijkt mijn het besten
 
glaasje op laat je berijden
mbrulezzz 8-1-2005 14:47 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikkel

ik denk persoonlijk dat ze gewoon verslete zijn en door de overdruk in je carter wort de keering naar buiten gedrukt douw er gewoon een nieuwe keering in da lijkt mijn het besten


klinkt als onzin....

maar kan aan mij ligge
keringen kunnen idd gaan lekke als ze oud worde en slijte maar danvliege ze er echt nie uit hoor


 
MB racing
mikkel 8-1-2005 14:48 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz

[...]


klinkt als onzin....

maar kan aan mij ligge
keringen kunnen idd gaan lekke als ze oud worde en slijte maar danvliege ze er echt nie uit hoor




waarom schuift tie er dan uit volgens jou ?

 
glaasje op laat je berijden
Almer 8-1-2005 14:49 Print reply

Posts: 3325
is het wel de goede keerring? ik moet keerringen der met een busje in rammen met een hamer en dan zitten ze muurvast
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
honda_freak 8-1-2005 14:49 Print reply

Posts: 7650
die nieuwe zit er al in
maar ik ben egt een tijd bezig geweest met dingen zoeken die het probleem zouden kunnen veroorzaken en ik vertikte het in mn blok te zoeken, dus ik heb eerst nog ff een half uurtje tegen een muur staan bonken toen ik zag dat de keering allesbehalve op zn plek zat

Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 8-1-2005 14:50
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Almer 8-1-2005 14:50 Print reply

Posts: 3325
of zattie niet recht dat ie weg wou kan ook nog
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
mikkel 8-1-2005 14:51 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

die nieuwe zit er al in
maar ik ben egt een tijd bezig geweest met dingen zoeken die het probleem zouden kunnen veroorzaken en ik vertikte het in mn blok te zoeken, dus ik heb eerst nog ff een half uurtje tegen een muur staan bonken toen ik zag dat de keering allesbehalve op zn plek zat

Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 8-1-2005 14:50


dus het is nou opgelost ?
 
glaasje op laat je berijden
honda_freak 8-1-2005 14:52 Print reply

Posts: 7650
dunno... hij liep toendertijd al niet top en opeens wsa het afgelopen tijdens het rijden... dit verklaart dat wel
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
honda_freak 8-1-2005 14:52 Print reply

Posts: 7650
uhhh.. hij start wel weer zonder dat ik mn hand voor de luchtinlaat hoef te houden.. maar het toerenprobleem is er nog steeds
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
mikkel 8-1-2005 14:53 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

uhhh.. hij start wel weer zonder dat ik mn hand voor de luchtinlaat hoef te houden.. maar het toerenprobleem is er nog steeds


heb je die bouten van je inlaat spruitstuk al vervangen ?

zo niet zou ik dat eerst maar doen
 
glaasje op laat je berijden
honda_freak 8-1-2005 14:55 Print reply

Posts: 7650
jah kweet.. maar ik moet vanavond tog naar mn werk voor een nieuwjaarsborrel, dan steel ik gelijk wat boutjes.. ik hoop dat dan het laatste probleem de wereld uit helpt.. tis tog best wel valse lucht... imo
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
koekoen2000 8-1-2005 14:56 Print reply

Posts: 340
zal tog valse lucht zijn
check je voetpakking
koppakking
membraan pakkingen
spruitstuk

gewoon alles waar valse lucht uit kan komen
en t lijkt me wel zo erg lekken da t makkelijk te vinden moet zijn
 
Wat Vind Je Van Mn Rijstijl Bel: 0900-FUCK YOU
mikkel 8-1-2005 14:57 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

jah kweet.. maar ik moet vanavond tog naar mn werk voor een nieuwjaarsborrel, dan steel ik gelijk wat boutjes.. ik hoop dat dan het laatste probleem de wereld uit helpt.. tis tog best wel valse lucht... imo


dan zal het dat wel zijn
suc6
 
glaasje op laat je berijden
honda_freak 8-1-2005 14:57 Print reply

Posts: 7650
zo niet loop ik vanavond weer te schelden in dit topic...
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
mbrulezzz 8-1-2005 15:47 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mikkel

[...]


waarom schuift tie er dan uit volgens jou ?



hij zat er nie ver genoeg in, foute kering : beschadiging op t vlak waar die moet klemmen carter slecht of uitgelubberd op een of andere manier

de druk ken die echt wel aan.
 
MB racing

Dit topic is 1039 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved