Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cilinderkop niet los te krijgen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 580 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25249 - Cilinderkop niet los te krijgen
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1142 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jef028 7-1-2005 18:05 Print topicpost

Posts: 72
Ik ben dus bezig met cilinderkop van een Tomos.. alle 4 boutjes zijn al helemaal los + ringetjes.. alleen ik krijg hem er onmogelijk af..
Ik was al voorzichtig aan het tikken en wrikken geweest, en op 3 van de 4 hoeken komt ie wel los: maar net 1 hoek niet..
En heb al gesearcht, nix gevonde..
Please help
 

Tsxdude AKU MicheL 7-1-2005 18:29 Print reply

Posts: 10676
pak stanley mes, schuif hem lang uit en ga dan even door die gleuf heen wss koppakking die vast blijft koeken, no problem
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Jozeff - Forum en Sales Moderator 7-1-2005 18:38 Print reply

Posts: 10835
of met rubberen hamer keer van onderen tegen slaan. Kop gaat niet zo vlug kapot
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Ryan 7-1-2005 18:40 Print reply
Posts: 950
Was een paar dagen terug nog een topic over, of was die ook van jou?
 
Tsxdude AKU MicheL 7-1-2005 18:52 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff

of met rubberen hamer keer van onderen tegen slaan. Kop gaat niet zo vlug kapot


sla je koelribben krom
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Leen 7-1-2005 18:55 Print reply

Posts: 26877
stukjes kurk ertussen steken
 
Tsxdude AKU MicheL 7-1-2005 18:57 Print reply

Posts: 10676
nej gewoon je pakking even lossnijden, wat is de moeite?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
JCG 7-1-2005 18:58 Print reply
Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


sla je koelribben krom


leer een beetje beheersing
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
Tsxdude AKU MicheL 7-1-2005 19:01 Print reply

Posts: 10676
mag ik kop jou kop oefenen??
letterlijk....


 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blukaap2 7-1-2005 19:11 Print reply

Posts: 9955
Tuurlijk michel, koelribben sla je krom....
 
Stoere brommers
Tsxdude AKU MicheL 7-1-2005 19:15 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Tuurlijk michel, koelribben sla je krom....


hmmm, heb toch al enkele malen gedaan met beleid, gietyzer niet, alu koelribben wel.
Maja oke, sla gewoon ff door, dan kan je btw ook beter een metalen hamer gebruiken dan is hij sneller......los...
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
richard3 7-1-2005 20:00 Print reply

Posts: 5198
gewoon rustig slaan met zo'n plastic hamer werkt perfect en anders idd standy mesje werkt ook is gewoon pakking die beetje heet geworden is
 
op naar de grote brommers
-Niellesie- 7-1-2005 20:03 Print reply

Posts: 6454
flinke slag met rubber hamer ken de kop egt wel hebben
 
allalallalallalalallalala
Joostvdw 7-1-2005 21:49 Print reply

Posts: 4789
stop gewoon een flinke schroevendraaier tussen je cilinder en je kop, NIET op het stukje waar je koppakking zit of course, maar tussen de koelribben zegmaar, dan kan je beetje wrikken

en als je kop nu te scheef zit, komt ie ook niet los, dus duw em stukje terug en ga dan gelijktijdig wrikken op alle hoekpunten.
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
Shy fx 8-1-2005 14:50 Print reply

Posts: 486
ik steek er altijd gewoon een banden lichter tussen en hoppa dan schiet hij er af en dan vang ik hem gewoon op


Zonder schade
 
Fighting for peace, is like fucking for virginnity
koekoen2000 8-1-2005 14:58 Print reply

Posts: 340
koelribben buigen niet die breken gelijk

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


sla je koelribben krom

 
Wat Vind Je Van Mn Rijstijl Bel: 0900-FUCK YOU

Dit topic is 1142 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved