Hoi,
Ik krijg nu nog steeds mijn YZ125 uit 1990 niet goed afgesteld, ik heb er dus een andere cilinder en zuiger opgezet en ben toen gaan reden, maar hield in de hoge toeren heel erg in (forummers die bij de crossmeting in gemonde waren, hebben 't ook wel gehoord/gezien), er zat sproeier 300 in.
Toen ik de luchtschroef op een gegeven moment ging uitdraaien, ging ie steeds iets beter lopen, alleen nog steeds bleef ie hoog (hoger dan eerst) in de toeren hangen, wel kon ik hem verder doortrekken dan eerst.
Dus ik d8 okee, te grote sproeier dan, maar nu zit ik met sproeier 220, wat mij overigens wel erg klein lijkt en nog zit ik met hetzelfde probleem
-Zoveel verschil in sproeiermaat kan een andere cilinder en zuiger toch niet hebben?
Het zijn immers dezelfde cilinders.
-Zou mijn carb. naar de klote kunnen zijn? zoja, wat is er dan kapot?
Of is 't bijv. mijn membraan?? > plaatjes die bijv. open blijven staan??
-Of kan het zijn dat mijn powervalve bijv. dicht blijft staan, waardoor ie geknepen wordt?
Pleass antwoord ff, ik kom er echt niet meer uit
|