Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - niet lopen naar nieuwe cabr..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 823 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25228 - niet lopen naar nieuwe cabr..
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1310 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

I Love 70cc 6-1-2005 18:13 Print topicpost

Posts: 83
Heyz

Ik heb een yamaha dt 70cc met 19mm dellorto cabr. Nou is het probleem dat ik hem niet meer aan de gang krijg met mijn 19mm en 120 sproeier. Hij loopt af en toe met de choke erop. Ook knalt hij af en toe uit de uitlaat. Hab al veel sproeiers gehad. Overal liep hij stationair heel slecht maakt niet veel uit met of zonder powerfilter. En als je wegtrekt slaat hij steeds af. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt weet iemand het antoordt. en ja cab is schoonen hij zuigt geen valse lucht aan.
greez
 

Tsxdude AKU MicheL 6-1-2005 18:19 Print reply

Posts: 10676
Valse lucht? niet ergens een slangetje vergeten aan te sluiten, wat van spruitstuk heb je ervoor gebruikt/gemaakt?
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Blorn 6-1-2005 18:21 Print reply

Posts: 13825
Heeft zo'n ding membraan? Zoja, ff checken..
 
I Love 70cc 6-1-2005 18:29 Print reply

Posts: 83
polini spruitstuk met bout voor tegendruk maar die heb ik dichtgemaakt. Ook menbraam is oke. En valse lucht zuight hij ook nergens aan de bougie is wel mooi koffiebruin maar hij loopt gewoon niet goed. ik denk weet wel zekers dat wat heeft te maken met de knallen uit de uitlaat
. greezz..

 
honda_2takt_power 6-1-2005 18:31 Print reply

Posts: 6744
klinkt als een ontstekings probleem die knallen uit de uitlaat
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
I Love 70cc 6-1-2005 18:32 Print reply

Posts: 83
mhh hij had het voor de tijd niet!! lijkt me sterk dat het toevallig kapot gaat bij het vervangen van een cabr..

 
Tsxdude AKU MicheL 6-1-2005 18:42 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: I Love 70cc

polini spruitstuk met bout voor tegendruk maar die heb ik dichtgemaakt. Ook menbraam is oke. En valse lucht zuight hij ook nergens aan de bougie is wel mooi koffiebruin maar hij loopt gewoon niet goed. ik denk weet wel zekers dat wat heeft te maken met de knallen uit de uitlaat
. greezz..



Valse lucht
check nogmaals of er niet ergens losse nippeltjes zijn, en of die niet dicht moeten.
Heb je pic van de cabr?


????

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 6-1-2005 18:44
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
~RoNaLd~ 6-1-2005 19:09 Print reply
Posts: 1173
En als je de oude carb. er weer op zet loopt ie dan wel weer goed?
 
70cc tsx 6-1-2005 19:26 Print reply

Posts: 1015
keeringen dr uit!
 
Supernova 6-1-2005 19:28 Print reply

Posts: 7654
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ~RoNaLd~

En als je de oude carb. er weer op zet loopt ie dan wel weer goed?


Zoals hier al gezegd word kijk ff wat die doet met oude carb als je die nog hebt
 
WP Car Customs
low rider 6-1-2005 22:32 Print reply
Posts: 64
kzou je ontsteking ff nakijken hij laat zegmaar het gasbenzine mengsel er uit langs de uitlaat
als hij dan wel ontbrand knalt de uit laat
logisch toch


kheb trouwens ook een yamah dt 70cc maar kmoet nog een 18mm hebben kan er nergens een vinden weet jij meschien waar?
 
low rider 6-1-2005 22:35 Print reply
Posts: 64
het blijkt alleen wel dat je de ontsteking bij yamaha dt dat e daar de grond plaat niet kan draaien dus je moet het met de puntje doen.
als je wil hebben dat hij hard loopt moet je zorgen dat de zuigerboven is als de puntjes opne zijn als je wil dat hij sneller optrekt moet je zorgen dat de puntjes open zijn als
de zuiger bijna boven is dan maakt hij een kortere slag snapte
 
Joostvdw 6-1-2005 22:37 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: low rider

het blijkt alleen wel dat je de ontsteking bij yamaha dt dat e daar de grond plaat niet kan draaien dus je moet het met de puntje doen.
als je wil hebben dat hij hard loopt moet je zorgen dat de zuigerboven is als de puntjes opne zijn als je wil dat hij sneller optrekt moet je zorgen dat de puntjes open zijn als
de zuiger bijna boven is dan maakt hij een kortere slag snapte


niet zo BS'en, tis idd een puntjes ontsteking tenzij je dtr spul hebt

en check idd je ontsteking, die kan makkelijk verlopen
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
I Love 70cc 7-1-2005 10:48 Print reply

Posts: 83
morge

Dat plaatje is de goede zo ziet hij eruit. Ik weet zeker dat hij geen valse lucht aanzuigt zal eerst even een nieuwe bougie halen je weet maar nooit he! Mischien kan deze niet vonken onder druk. Ik kijk alles nog een keer na eens kijken waar ik wat kan vinden. De oude cabr is kapot was een 16 mm en de draaideksel bovenop (waar de gaskabel de cabr ingaar) is kapot gedraait.

Ik vind dat zo'n slecht systeem.

mzls

 
Splendid 7-1-2005 10:50 Print reply

Posts: 8421
knallen uit de uitlaat en slecht lopen had ik ook, naaldlagertje nakijken! Bij mij was er dus een naadlje uitgeschoten en gelukkig door de uitlaatpoort er weer uitgeschoten
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
I Love 70cc 7-1-2005 10:52 Print reply

Posts: 83
mhhh trouwens ik metk net dat hij gas geeft terwijl ik niet aan het gas zit. Hij maakt toeren veel, weinig en weer veel. Hij lijkt wel te spelen met het gas ik denk dat toch aan de onsteking ligt..

 

Dit topic is 1310 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved