wipe-out |
5-1-2005 23:29 |
Posts: 7672 |
Bij mij werkte een 12 Bing (ori op puch) prima op een +- 100cc grasmaaierachtig 4t blok. 20mm op een 160cc moet wel kunnen lijkt me.
|
|
|
|
theredone51 |
5-1-2005 23:30 |
Posts: 2506 |
je moet de grootte van je kleppen checken om te zien wat max. grootte is
|
|
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing. |
|
Martin mt5 knol |
5-1-2005 23:32 |
Posts: 2211 |
Dat past er wss gewoon op. een ss50 past ook gewoon 20 mm.
|
|
brommerforum stinkt |
|
JCG |
5-1-2005 23:42 |
Posts: 1531 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Martin mt5 knol
Dat past er wss gewoon op. een ss50 past ook gewoon 20 mm.
Maar dit is een kompleet ander blok. Maar kijk idd eens hoe groot je kleppen en poorten zijn. als die ook zo klei zijn zijn. Heb je er weinig aan.
Dit bericht is ge-edit door JCG op 5-1-2005 23:43
|
|
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel |
|
Tsxdude AKU MicheL |
6-1-2005 0:09 |
Posts: 10676 |
weet niemand van jullie dat 2takt cabr anders werkt dan 4takt?
neej dus
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
wipe-out |
6-1-2005 0:13 |
Posts: 7672 |
Ik weet dat het anders werkt, vraag me niet hoe, maar bij mij werkte een 12mm Bing op een 4t blok.
|
|
|
|
Endymion |
6-1-2005 0:19 |
Posts: 1583 |
is gewoon hetzelfde hoor
carb mix brandstof met lucht
of het nou 2tkt of 4tkt is
Dit bericht is ge-edit door Endymion op 6-1-2005 0:20
anders
DENK!!!
Dit bericht is ge-edit door Endymion op 6-1-2005 0:27
|
|
As your agent, I am beyond death |
|
KaWaReZ |
6-1-2005 0:20 |
|
Leen |
6-1-2005 0:23 |
Posts: 26877 |
4t carb is anders, gasnaald enzo geloof ik
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
6-1-2005 0:25 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Leen
4t carb is anders, gasnaald enzo geloof ik
venturi/sproeierbuis luchtkanalen alles
Vaciuum principe want bij 4takt speelt dus
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Endymion |
6-1-2005 0:26 |
Posts: 1583 |
hmm
jah nou je het zegt kheb een oude grasmaaier
maar daar zit slecht een gasklep in
waardoor er gewoon constant lucht gemengt word met de benzine
maar jij bepaalt hoeveel lucht er langsaf gaat door de gasklep
ik neem het trug
maar een 2 takt carb zou wel moeten kunnen op een 4 takt
Dit bericht is ge-edit door Endymion op 6-1-2005 0:27
|
|
As your agent, I am beyond death |
|
POM |
6-1-2005 17:16 |
Posts: 757 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Endymion
hmm
jah nou je het zegt kheb een oude grasmaaier
maar daar zit slecht een gasklep in
waardoor er gewoon constant lucht gemengt word met de benzine
maar jij bepaalt hoeveel lucht er langsaf gaat door de gasklep
ik neem het trug
maar een 2 takt carb zou wel moeten kunnen op een 4 takt
Dit bericht is ge-edit door Endymion op 6-1-2005 0:27
net bij de bromboer een wat kleiner sproeiertje gehaald die vertelde: s hetzelfde alleen stationair niet dus ga het nu ff testen
|
|
|
|
Hans F |
6-1-2005 17:17 |
Posts: 4326 |
sproeierbuis is anders ivm dubbele verrijking bij 2t
|
|
|
|
hondacrosser |
6-1-2005 17:21 |
Posts: 1902 |
moet die 4t van je geen axeleratie pomp hebbe ?
auto,s enz hebbe dat
als je gas geeft spuit hij een flinke straal benzine in dat is alleen als ie axelereerd
maar ik zou het gewoon proberen
zit btw ingebouwd in de carb
Dit bericht is ge-edit door hondacrosser op 6-1-2005 17:22
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
6-1-2005 17:35 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondacrosser
moet die 4t van je geen axeleratie pomp hebbe ?
auto,s enz hebbe dat
als je gas geeft spuit hij een flinke straal benzine in dat is alleen als ie axelereerd
maar ik zou het gewoon proberen
zit btw ingebouwd in de carb
Dit bericht is ge-edit door hondacrosser op 6-1-2005 17:22
Hoeft niet perse in cabr te zitten, is een leuke bijkomstigheid
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|