Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #25205 - 129,6cc puch maxi project
|
Pagina 74 van 78
|
Dit topic is 137188 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Sander-gpr |
13-2-2006 8:29 |
Posts: 405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Hondalover19
Waarom had je btw de cilinder niet opgehoogt en uitlaatpoort beetje omlaag brengen .Want deze staan origineel ook niet gelijk .En dan beetje van cilinder af draaien kwamen je spoelers al wat hoger en je uitlaat ook.
omdat de timingen standaard al hoog zat waren.
uitlaatpoorttiming : 192
spoelpoorttiming : 129
blowdown : 31,5
hoeft niet nog hoger. spoelers staan bij mij mooi gelijk en gaan ook mooi helemaal open enzo, hoefde niet echt iets aan te gebeuren
@ potvis,
echt dood hoeft niet zo van mij, vond t gewoon leuk om zoiets te maken de power die dit ding heeft is echt ziek gewoon, je moet in z'n 2 wegtrekken omdat ie in z'n 1 alleen maar wheelied (in z'n 2 3 en 4 ook nog maargoed)
Dit bericht is gewijzigd door Sander-gpr op 13-2-2006 om 8:31 uur.
|
|
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo. |
|
Jonmtx |
13-2-2006 11:52 |
Posts: 168 |
ik zou me J??st op een NSR niet veilig voelen
|
|
|
|
nsrracer |
13-2-2006 11:53 |
Posts: 8625 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jonmtx
ik zou me J??st op een NSR niet veilig voelen
oke, ik denk dat een nsr wel iets sterker is als een puch
|
|
|
|
acer |
13-2-2006 11:56 |
Posts: 871 |
maar op een nsr denk je dat je hard kan rijden, hiermee moet je het nieteens durven te proberen
dus de puch is weer wat veiliger
|
|
Willy Billy |
|
Marko |
13-2-2006 13:43 |
Posts: 1521 |
lol, ik zou er wel schijfremmen op beunen
verder moet het makkelijk kunnen en die super spaak velgen ook egt
GEWELDIG!
Maar waar is dat midden deel dan versterkt want volgens mij ga
je buizen nodig hebben tussen het zadel en het balhoofd
om tegen te gaan dat het krom trekt
en die achterbrug is tog gewoon een std
puch achterbrug? ik zou er een race puch achterbrug opzetten
verder alsnog zeer vet
eigenlijk moet je het blok verstoppen ofzow door dr kappen voor te doen
en een uitlaat erop die iets standaarder lijkt
Dit bericht is gewijzigd door Marko op 13-2-2006 om 13:44 uur.
|
|
Al zit men qua mankracht nog zo krap, met het schrijven van een bonnetje is men zeer rap. |
|
Shifty |
13-2-2006 13:56 |
|
Sypie_Honda |
13-2-2006 15:13 |
Posts: 13830 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MTX-SH-FoaL
[...]
Standaard puch achterbrug is sterker als een race achterbrug. Vraag me niet waarom, dat blijkt gewoon zo te zijn.
Verder kan ik hier maar 1 ding over zeggen: WREED!
is idd zo maar zown verchroomde is wel mooier
dat is bij mt/mb ook zo er zijn ook echt nog lui die denken dat een bzs achterbrug sterker is dan een originele.
|
|
wat niet kan is nog niet uitgevonden. |
|
RB |
13-2-2006 15:14 |
Posts: 504 |
als je een beetje kenner bent op puch gebied gebied dan zie je dat er geen standaard achterbrug in zit maar een dikkere,een ander model dan de bekende verchroomde vierkante bruggen,die zijn meer voor de looks
|
|
|
|
Sander-gpr |
13-2-2006 17:45 |
Posts: 405 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Marko
lol, ik zou er wel schijfremmen op beunen
verder moet het makkelijk kunnen en die super spaak velgen ook egt
GEWELDIG!
Maar waar is dat midden deel dan versterkt want volgens mij ga
je buizen nodig hebben tussen het zadel en het balhoofd
om tegen te gaan dat het krom trekt
en die achterbrug is tog gewoon een std
puch achterbrug? ik zou er een race puch achterbrug opzetten
verder alsnog zeer vet
eigenlijk moet je het blok verstoppen ofzow door dr kappen voor te doen
en een uitlaat erop die iets standaarder lijkt
Dit bericht is gewijzigd door Marko op 13-2-2006 om 13:44 uur.
zoals RB al zei idd, het is een ander model achterbrug, deze is gewoon helemaal van buizenprofiel gemaakt en niet als zo'n chrome achterbrug die bij het fame uit 2 dunne plaatjes bestaat.
verder, zie de motorophanging, dat is dus de hele zeikant van het frame. ook als een puch krom trekt is het bij de motorophanging, stang tussen balhoofd en zadelpen gedeelte is helemaal niet nodig, daar komt alleen kracht op te staan tijdens hard remmen enzo. dat heeft helemaal geen last van de kracht van het motorblok.
|
|
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo. |
|
Saknet |
13-2-2006 17:53 |
Posts: 10355 |
je vergeet dat ie ook last heeft van te hard neerkomen na wheelies :P
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
John Huijben |
13-2-2006 18:02 |
Posts: 2433 |
tsja dan ben je gewoon lomp bezig
|
|
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last |
|
Sander-gpr |
13-2-2006 20:37 |
Posts: 405 |
haha idd, bovendien zit er voor flinke vering op
|
|
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo. |
|
SpeedY_the_Devil |
14-2-2006 12:25 |
Posts: 2711 |
wanneer komt er nou weer een nieuw filmpje?
dat andere filmpje heb ik al maanden en is wel leuk maar lang niet leuk genoeg..
|
|
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php |
|
machiel |
18-3-2006 13:39 |
Posts: 47 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: boertie
netjes staat wel stoer zo'n blokje dur onder
hoe kom je bij zoveel cc dan? beetje vaag naja zul je wel uitgerekend hebben. die achterbrug? naja zal wel aan mij liggen
best wel een stoer ding LIJKT ME !!!!!!
foto's doen het niet
|
|
|
|
Herr Johann |
18-3-2006 15:05 |
Posts: 108 |
dats idd wel crappy dat geen ??n foto het doet.
|
|
Moskau, Moskau, vodka trinkt man pur und kalt das macht 100 jahre alt |
|
Dit topic is 137188 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 74 van 78
|
|