Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 129,6cc puch maxi project

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 664 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25205 - 129,6cc puch maxi project
Pagina 17 van 78
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 76, 77, 78Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 137752 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

gonzales 15-1-2005 22:29 Print reply

Posts: 1319
kamikaze stijl .. nu effe op benzinetank : warning for fools use only
 
burn your rubber not your soul
Sander-gpr 15-1-2005 22:55 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mtx_ruleert

[...]



ik denk niet dat hij naar de verzekingsmaatscappijen gaat met het verhaal dat hij een 129cc puch wil verzekeren

ik neem aan dat hij gewoon zegt dat het een std puch is maar met deze setup zal het me niet veel verbazen als hij er gewoon geen verzekering opzet

ik ga m niet echt verzekeren nee, hang als ik ga rijden gewoon het plaatje van m'n andere puch eronder. als ik dan aangehouden word heb ik iig papieren voor een verzekering voor een puch maxi (dus word ie niet direct in beslag genomen, tenzij ze zien dat t een niet helemaal standaard blok is ), framenummer kijken ze toch bijna nooit naar.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

kamikaze stijl .. nu effe op benzinetank : warning for fools use only


hahaha ja zoiets ik zat ook te denken om er zo'n L bordje op te zetten. of om er fietstassen, een spiegel en zo'n riete mandje aan het stuur erop doen, oma stile en dan vol wheeliend scooters gaan vlammen

Dit bericht is ge-edit door Sander-gpr op 15-1-2005 22:57
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
honda_2takt_power 15-1-2005 23:05 Print reply

Posts: 6744
doe het laatste en dan cil nog beetje wegwerken achterkappen zodat je het niet zo erg ziet
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Frysk 16-1-2005 0:15 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr
ik ga m niet echt verzekeren nee, hang als ik ga rijden gewoon het plaatje van m'n andere puch eronder. als ik dan aangehouden word heb ik iig papieren voor een verzekering voor een puch maxi (dus word ie niet direct in beslag genomen, tenzij ze zien dat t een niet helemaal standaard blok is ), framenummer kijken ze toch bijna nooit naar.

Politie : stop
sander : ja ?
Politie : papieren graag
sander : ja hier
Politie : er staat dat het een 50cc puch is klopt dat ?
Sander : JA :P
politie : hoort dat blok er standaard onder ?
sander : ja hoor ik heb het na laten checken en alles :P
Politie : dan is het goed maar je krijgt al een bekeuring voor te snel rijden
sander : oke
poltie : hier heb je je papieren trug
sander : oke



 
giggitybyte
Sander-gpr 16-1-2005 0:37 Print reply

Posts: 405
zoiets ja
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
blaasdwaas 16-1-2005 10:48 Print reply

Posts: 601
en roze spuiten ist net zon oma puch.
 
honda--->magic word-----crx v-tec en cb1000rr fireblade ruleren
honda_2takt_power 16-1-2005 10:50 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sander-gpr

zoiets ja
stop je dan voor de politie
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
Steineken 16-1-2005 10:55 Print reply

Posts: 578
ik zou dat hele frame helemaal dichtlassen
muhahahahah
 
Dus check, ik zit in mijn waggie, 50 cents pomt uit mijn speakers. je weet toch gewoon chill. Dus ik boek die bak vet hard toch, komt er zo
Frysk 16-1-2005 11:55 Print reply

Posts: 34930
asl ik jouw was zou ik maar een dikke buis tussen tank en zadel lassen
 
giggitybyte
dopie6 16-1-2005 12:44 Print reply

Posts: 268
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: speeder

asl ik jouw was zou ik maar een dikke buis tussen tank en zadel lassen


goh wat origineel, lees es de 1e twee pagina's dan zie je dat er misschien wel 20 mensen dit gezegd hebben.
 
Hardstyle is mijn stijl en hardcore daar ga ik voor!! // C.C. De Barbl
MotoCrossIpkiss[stan] 16-1-2005 12:50 Print reply

Posts: 7744
alsof iedereen ff 17 paginas doorleest?
 
hoi
John Huijben 16-1-2005 12:58 Print reply

Posts: 2433
de setup is inmiddels een stuk leuker geworden lees ik , da ding gaat hard lopen met een opmaat dat kan ik je wel vertellen, mijn mt met eurocilindro en een luhaotje liep al over de 100.

word de cilinder btw nog bijgewerkt ? ( valt best veel uit de halen, uitlaatpoort kan een stuk bruter. ik zou hem zowiezo even afwerken / laten doen als je met zon setup rijd. is best kostbaar en de poorten bij een eurocilindro zijn niet zo heel erg goed afgewerkt ( bij mij tenminste ),

verder echt een leuk project !, gaat echt debiel rijden met zoveel kracht.
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last
Rik 16-1-2005 13:12 Print reply

Posts: 3464
zo vies witspuiten... en dan idd fietstasse en mandje.. en een pothelmpie op :P
 
Sander-gpr 16-1-2005 13:26 Print reply

Posts: 405
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: John Huijben

de setup is inmiddels een stuk leuker geworden lees ik , da ding gaat hard lopen met een opmaat dat kan ik je wel vertellen, mijn mt met eurocilindro en een luhaotje liep al over de 100.

word de cilinder btw nog bijgewerkt ? ( valt best veel uit de halen, uitlaatpoort kan een stuk bruter. ik zou hem zowiezo even afwerken / laten doen als je met zon setup rijd. is best kostbaar en de poorten bij een eurocilindro zijn niet zo heel erg goed afgewerkt ( bij mij tenminste ),

verder echt een leuk project !, gaat echt debiel rijden met zoveel kracht.

ik heb de cilinder al bewerkt, uitlaatpoort is 7mm breder geworden waardoor hij nu op 67% van de boring zit. de uitlaatpoort timing is al best hoog dus daar verander ik niets aan. alleen de spoelpoorten verander ik de timing door ze te verhogen met 1mm want de blowdown is iets te hoog. verder zij de poorten bij mij wel goed afgewerkt, alleen de uitlaatpoort niet maar die heb ik helemaal bewerkt dus is nu goed . wat ook erg veel scheelt is dat deze brommer maar 50 kg weegt, dat scheelt echt enorm in prestaties als je t vergeleikt met een mt met dezelde setup.
uitlaatpoort: 192 graden
spoelpoorten: 122 graden (is nu zo, word hoger)
boostpoort: 110 graden
blowdown is 36,4. dat is iets te hoog dus daarom moet de spoeltiming iets omhoog.

Dit bericht is ge-edit door Sander-gpr op 16-1-2005 13:37
 
Ik ben niet gek, dat lijkt maar zo.
John Huijben 16-1-2005 13:53 Print reply

Posts: 2433
aha mooi .
zal wel goed hard gaan lopen
 
http://www.brommerforum.nl/showtopic/35310/last

Dit topic is 137752 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 17 van 78
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 76, 77, 78Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved