Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - puch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 566 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25199 - puch
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 305 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mattie 5-1-2005 20:49 Print topicpost
Posts: 1
hoi
ik heb een puch rider en ik probeer hem een beetje op te voeren, maar ik wil er zo min mogelijk geld aan uit geven. Ik tot nu toe alleen de ingang van de cilinder uitgevijld. Maar hij gaat steeds zachter lopen. Wat ik kan ik het best doen om mijn brommer toch harder te laten lopen en weinig geld er aan te besteden??
 

JCG 5-1-2005 20:53 Print reply
Posts: 1531
teneerste. niet zo maar aan je inlaat vijlen. Je kan je uitlaatpoort beetje bijvijlen. En een leuke (2dehands) uitlaatje.

Maar denk dat het best werkt ook een tweedehands 70cc te scoren met een leuke carb en uitlaat.
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
Tsxdude AKU MicheL 5-1-2005 20:55 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mattie

hoi
ik heb een puch rider en ik probeer hem een beetje op te voeren, maar ik wil er zo min mogelijk geld aan uit geven. Ik tot nu toe alleen de ingang van de cilinder uitgevijld. Maar hij gaat steeds zachter lopen. Wat ik kan ik het best doen om mijn brommer toch harder te laten lopen en weinig geld er aan te besteden??




Geef gewoon geld uit damn
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Steineken 5-1-2005 21:16 Print reply

Posts: 578
ga werken lamme flikker
 
Dus check, ik zit in mijn waggie, 50 cents pomt uit mijn speakers. je weet toch gewoon chill. Dus ik boek die bak vet hard toch, komt er zo
FsR 5-1-2005 21:22 Print reply

Posts: 964
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Steineken

ga werken lamme flikker


vind ik ook!
 
puchracer12 5-1-2005 21:25 Print reply

Posts: 112
haha nog zoeen. het echte opvoeren begint pas als je eens een andere cilinder koopt en een carbje koopt. dan begint het.. niet eerder zeg ik altijd maar. as je 70 euro uitgeeft heb je en airsal met 15mm carbje. niet veel geld maar je moet het er tog maar even kopen en dan kan je vooruit.. as je dan verder wilt want dat gaat na een tijdje ook vervelen lees je de faq van et tunen van je cilinder.. zo zie ik het opvoere zown beetje.. tip: as je geen geld hebt vraag je het voor je verjaardag.
 
puch tuned to the max{i}

Dit topic is 305 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved