Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Cilinder vraagje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 974 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2519 - Cilinder vraagje
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 962 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 2-1-02?12:40 Print reply

Posts: 7387
tsja, als je heel erg gehecht aan je cilinder bent...


 
He?
Hier_ben_ik - Administrator 2-1-02?15:31 Print reply

Posts: 8499
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

ja, maar dat kost rond de 300 piekjes (136 euro), dus meer dan die cil. nieuw kost (f 200, 91 euro)


ja heb je gelijk in... d8 aan crossmotorcilinders, kosten nieuw 1500,-, dan is het wel rendabel. (hoeveel euro het is weet ik niet, 700 ogneveer)
 
Members zijn vervelend :-|
Sneks 2-1-02?16:21 Print reply
Posts: 2499
ik zette het erbij om eraan te wennen
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Pertijn 3-1-02?22:53 Print reply
Posts: 846
In goed hadden ze cross cilinders die waren 3x zoveel waard, zullen wel op en top tuned zijn denk je ook niet?
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Rens 4-1-02?21:49 Print reply

Posts: 6863
Ik heb op een mtx sh dus een eurocilindro 70cc maar die gaat maar 95 terwijl deze het op een nsr veel beter doet. :a

Het zal waarschijnlijk komen door ->
-Luchtkoeling
-Verhoogde mtx
-noppenbanden

De cil is precies het zelfde (poorten dan)
maarjah een nsr kan weer niet tegen stoeprandjes en drempels
 
achter de maan is alles beter
Sneks 4-1-02?22:16 Print reply
Posts: 2499
En sneeuw, ik kom de garage (stijl omhooglopend) niet uit. Een echte ijsbaan
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Steve_ZHC 5-1-02?00:52 Print reply

Posts: 2716
Ik had es ff aan een makker van me gevraagd;
Eurokit is een hele betrouwbare merkcilinder, met een 18mm en goede afstelling kun je op MT wel 100 km p/u halen, het zijn dus gewoon goede cilinders, die niet zo gek snel zijn.
Oftewel: slijt langzaam, rijdt redelijk, erg betrouwbaar--> klopt dat wel zo'n beetje?
Ik hoef echt niet zo'n cilinder dat je 130 rijdt ofsow, gewoon de auto's langs de Friesestraatweg wat inhalen, en ff wat kracht in je MT pompen, als ik snel wilde, dan nam ik wel een getunede 50 eurocilindro (er liggen nog nieuwen bij Gjaltema in Doezum, FL300,-!!!) met een 16mm...

Edit: Mijn voorvork is 90cm hoog, van bovenaan bij het balhoofd, tot onderaan bij de buitenpoot... , ik heb een vrij hoge MBX brug erin zitten, noppenbandjes, en ik ben zelf ook wel een lange kerel, ik vang ook wel wat wind

[This message is edited by MT5 Racer on 5-1-02 00:59]
 

Dit topic is 962 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved