Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Te veel of te weinig lucht?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 818 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25189 - Te veel of te weinig lucht?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 624 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

onraad 5-1-2005 17:31 Print topicpost
Posts: 593
MT5 rijdt goed in z'n 1,2 en 3 maar als ik naar 4 en later 5 gaat, houdt hij enorm in. Als ik dan m'n choke openzet rijdt ie weer goed maar valt ie dood als ik terug in z'n 1,2 of 3 rijdt. Luchtschroef heb ik al vele keren verzet maar helpt niet veel. Hij rijdt het beste als ze volledig dicht staat. Heb brede luchtslangen en 13mm carb met sproeier 90.
 

Almer 5-1-2005 17:51 Print reply

Posts: 3325
andere sproeier lijkt me...

tandwielverhouding?
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
Project-wout 5-1-2005 17:52 Print reply

Posts: 866
meer benzine nodig in hogere versnellingen... probeer grotere sproeier.
 
mijn prof rokt de pan uit ;p
onraad 5-1-2005 18:16 Print reply
Posts: 593
Heb nu 14-43 liggen.
 
Honda_mbiloss [Emiel] 5-1-2005 18:22 Print reply

Posts: 3697
veel lichtere twv. Ik had met 70 malossi, 20mm en homoet special 15-45. In zen 5 bhooooop. Hadk 14-45 reed die weer al een trein. Ik zou als ik jou was eens 13-43 proberen. Mt met 5 bak en geen 80cc is er nogal gevoelig voor.
 
onraad 5-1-2005 18:25 Print reply
Posts: 593
Zit een Polini 70 op, kweet et is brakke setup maar anders rijdt ie veels te snel en hier is de politie enorm hard.

Dus: 70cc Polini, std pijp met Technodemper, brede luchtslangen, 13mm carb met sproeier 90 en twv 14-43. Ik verander de pijp en/of carb al niet want dan gaat ie te snel.
 
Honda_mbiloss [Emiel] 5-1-2005 18:27 Print reply

Posts: 3697
gewoon een 13 erop gooien, heb je dat al geprobeerd? Of een 12 als die het nog niet trekt:P. En anders zit er gewoon idd iets fout, maar denk het niet. kleur van de bougi?
 
Inox 5-1-2005 18:31 Print reply

Posts: 271
Zou het niet beter zijn om een lichtere cilinder te kopen zodat je die goed kan afstellen? Ik denk dat je cilinder te weinig benzine krijgt met die carburator.
 
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/
onraad 5-1-2005 18:31 Print reply
Posts: 593
Kleur van de bougi is zoals ie moet zijn. Zal er eens een 13 voor opleggen maar moet er verder nog iets aan de sproeier veranderen? Nu staat de luchtschroef volledig dicht en moet ik choken maar als ik een kleinere sproeier steek loopt ie enorm warm.
 
Honda_mbiloss [Emiel] 5-1-2005 18:32 Print reply

Posts: 3697
stop er een 100 in, met twv 13-43.
 
PRO TUNING 5-1-2005 19:06 Print reply

Posts: 4000
Te veel lucht kan niet.

Elke motor heeft een overdaad aan lucht nodig, hierop moet je je sproeiermaat aanpassen.
 
ROBB 5-1-2005 19:18 Print reply

Posts: 506
mss een grotere carb is wel een beetje lklein 13 mm
 
[]=[][[]][]_[]_//-\\[]\[][])
onraad 8-1-2005 15:21 Print reply
Posts: 593
Ik weet et wel dat de carb klein is maar als ik of de carb, of de pijp verander gaat ie ineens veels te snel en politie is hier nogal hevig. Als ik dan wordt gepakt krijg ik m'n brom terug in een blokje oud ijzer. Vandaar
 

Dit topic is 624 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved