MT5 rijdt goed in z'n 1,2 en 3 maar als ik naar 4 en later 5 gaat, houdt hij enorm in. Als ik dan m'n choke openzet rijdt ie weer goed maar valt ie dood als ik terug in z'n 1,2 of 3 rijdt. Luchtschroef heb ik al vele keren verzet maar helpt niet veel. Hij rijdt het beste als ze volledig dicht staat. Heb brede luchtslangen en 13mm carb met sproeier 90.
veel lichtere twv. Ik had met 70 malossi, 20mm en homoet special 15-45. In zen 5 bhooooop. Hadk 14-45 reed die weer al een trein. Ik zou als ik jou was eens 13-43 proberen. Mt met 5 bak en geen 80cc is er nogal gevoelig voor.
Zit een Polini 70 op, kweet et is brakke setup maar anders rijdt ie veels te snel en hier is de politie enorm hard.
Dus: 70cc Polini, std pijp met Technodemper, brede luchtslangen, 13mm carb met sproeier 90 en twv 14-43. Ik verander de pijp en/of carb al niet want dan gaat ie te snel.
gewoon een 13 erop gooien, heb je dat al geprobeerd? Of een 12 als die het nog niet trekt:P. En anders zit er gewoon idd iets fout, maar denk het niet. kleur van de bougi?
Zou het niet beter zijn om een lichtere cilinder te kopen zodat je die goed kan afstellen? Ik denk dat je cilinder te weinig benzine krijgt met die carburator.
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/
Kleur van de bougi is zoals ie moet zijn. Zal er eens een 13 voor opleggen maar moet er verder nog iets aan de sproeier veranderen? Nu staat de luchtschroef volledig dicht en moet ik choken maar als ik een kleinere sproeier steek loopt ie enorm warm.
Ik weet et wel dat de carb klein is maar als ik of de carb, of de pijp verander gaat ie ineens veels te snel en politie is hier nogal hevig. Als ik dan wordt gepakt krijg ik m'n brom terug in een blokje oud ijzer. Vandaar