Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - caberateur uitboren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1035 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25184 - caberateur uitboren
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1141 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gijs-nl- 5-1-2005 16:06 Print topicpost

Posts: 69
hey lui,
ik had laatst hiet op de site gezet van dat ik een 70 cc had met 12 mm caberateur. en dat hij het nietr goed deed.
jongens zeiden dat ik een 15 mm caberateur moest kopen maar kan je je 12 mm niet gewoon uitboren dan of gaat hij dan niet mooi lopen?

groet Gijs

 

Tsxdude AKU MicheL 5-1-2005 16:21 Print reply

Posts: 10676
nej, gewoon kopen.
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
FazuL NSR 5-1-2005 16:31 Print reply

Posts: 2046
indd kopen, ik denk dat 15 wel iets aan de kleine kant is voor een 70cc
 
Jarco 5-1-2005 16:56 Print reply

Posts: 4520
wat voor een brommer puch?

anders kun je idd beter een 19/20/21 mm kopen
 
koen-z 5-1-2005 17:01 Print reply

Posts: 3702
als t een puch is kan het mischien wel tot 15 mm als je geen zin hebt om een niewe te kopen, doen wel meer mensen, en 15 mm loopt prima op puch.

en anders zou ik gewoon een 2e hands kopen van 16 tot 24mm oid. meestal 2 a 3 tientjes
 
Neonlampje 5-1-2005 17:04 Print reply

Posts: 14825
Als je ff zegt watvoor type het is

Btw, uitboren zal ik nooit doen.. uitdraaien wel.
 
Bazz -> DRD 5-1-2005 17:08 Print reply

Posts: 1884
Bij een puch kun je het wel uitboren. Maar uiteindelijk kun je toch beter een andere grotere kopen.
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
NX 125 5-1-2005 17:54 Print reply

Posts: 987
al is gedacht aan uitfrezen
kan je naukeurig positioneren
freesje in van 15 of zo


ma kan dan die zammac niet stukspringen
want dat is maar een stom materiaal

ma ast gaat zou ik toch wel een freesmachine nemen ipv een boormachientje
 
ook lid worden van the belgium gangsters inbox dan snowboarderke die helpt wel
AOF 5-1-2005 18:30 Print reply

Posts: 1477
wat is uittraaien?
een 15mm schroef tap erin draaien ofzo?
 
Hondalover19 5-1-2005 18:41 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lars1988

wat is uittraaien?
een 15mm schroef tap erin draaien ofzo?


lolzzzz UitDraaien is op een draaibank spannen en uitdraaien met een beitel .

Uitfrezen lijkt nog wat gevaarlijk een frees gaat heel wat beter als een boor natuurlijk ma denk dat je nog veel kans hebt dat em vastloopt ,of dat je carb breekt samac das ma broos materiaal... uitdraaien lijkt me het beste ja.

En een 15mm op een 70cc lijkt me nog wat klein hoor

Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 5-1-2005 18:45
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
low rider 5-1-2005 18:58 Print reply
Posts: 64
als je hem wil uitvijlen moet je zorgen dat de lucht inlaat kleiner blijfd dan de andere kant
ik zou hem gewoon uitvijlen en daarna polijsten kan nie veel mee fout gaan
 
Ryan 5-1-2005 19:01 Print reply
Posts: 950
Zorg gewoon dat je een tweedehands dellortho carburateurtje krijgt, die dingen zijn niet duur.
 
Tsxdude AKU MicheL 5-1-2005 19:15 Print reply

Posts: 10676
hmm freesje moet je maar net goede grote hebben enz en die zijn niet zo goed koop dat je die ff aanschaft ofzo.

uitdraaien is makkelijkste en nauwkeurigste..

Maar voor al dat gekloot kan je er netzogoed 1 kopen als het puch gaat..
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Saknet 5-1-2005 19:21 Print reply

Posts: 10355
als je dan toch gaat uitboren/frezen/veilen dan moet je ff rekening houden met datte

1; er geen 'valse' lucht om de gasschuif heen kan gaan (ver kan je duz zowiezo niet gaan, mischien als je ovaal over laat lopen beetje)
2; je het buisje waar de gasnaald in valt niet beschadigd

 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Honda SS50 5-1-2005 20:25 Print reply

Posts: 1078
ik heb gewoon de orginele 12mm uitgeboord naar 15 ging perfect(met een colomboor)
het resultaat:
harder, meer kracht en meer benzine
 
www.4strokealphen.nl
mikkel 5-1-2005 20:33 Print reply

Posts: 1587
maar effen cireus een maat van mijn doet aan scooter race en die mogen dus maar 15 mm en die zijn heeeeeel zeldzaam zou je de orgineele 13 mm wel uit kunnen boren of is dit echt niet te doen en wa moet je alemaal aan passen gasschuif maar wa noch meer
 
glaasje op laat je berijden

Dit topic is 1141 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved