Je kan er een beetje van maken wat je zelf wil, uitlaatpoort is standaard erg klein, maar heeft eens spijl.
De poorten zijn heel strak, echt heel netjes.
Ik zou 2 a 3 voetpakkingen gebruiken, zodat je spoelpoorten lang genoeg openstaan. En dan het uitlaatpoortje aanpassen. Kan je best ver in gaan, tenzij je een immi zuiger hebt, dan kan het minder breed ivm sleuven in de zuiger onder de pistonpen.
Het is wel gietijzer, maar een goede kwaliteit. Gaat best heel lang mee.
Voor een uitlaat kan je bv. ook contact opnemen met http://www.helden2w.nl/ , mischien ook wel ivm tunewerk.
Als ontsteking zou ik gewoon een hpi'tje erop zetten.
En idd de kop aanpassen (squishrand erin, compressie goedzetten, en een groef zodat je een gewone o-ring als koppakking kunt gebruiken, de buitenrand dicht je dan af met een goede vloeibare pakking)
Dit bericht is ge-edit door Hans F op 5-1-2005 12:32
|