Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MBX 80

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 867 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25160 - MBX 80
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2675 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

vegagucci 4-1-2005 21:10 Print topicpost
Posts: 3
ben dus bezig met restauratie van een mbx 80

maar zou graag andere cil/carb/uitlaat monteren

wat bestaat er? welke setup raden jullie mij aan?
 

brommercrazy 4-1-2005 21:41 Print reply

Posts: 2594
echt veel snel spul is er niet te krijgen voor mbx, tenminste niet meer.
Eurocilindro is bagger, malossi(nieuw type) en autisa is ook niet echt fantastisch.

Originele cilinder tunen, o-ring in kop, 24 mikuni, proma/techno/gianelli 80 uitlaat doet het nog het beste.

Dit bericht is ge-edit door brommercrazy op 4-1-2005 21:42
 
Tuning_Centre_Tax 4-1-2005 21:43 Print reply

Posts: 901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy

echt veel snel spul is er niet te krijgen voor mbx, tenminste niet meer.
Eurocilindro is bagger, malossi(nieuw type) en autisa is ook niet echt fantastisch.

Originele cilinder tunen, o-ring in kop, 24 mikuni, proma/techno/gianelli 80 uitlaat doet het nog het beste.

Dit bericht is ge-edit door brommercrazy op 4-1-2005 21:42


Waarom ben je me steeds voor met antwoord geve? nu al een paar keer achter elkaar en dan heb ik nix meer te zegge:P
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
arabesk 4-1-2005 21:46 Print reply

Posts: 1903
ori cilinder stage 5 tunen, uitdraaien naar 55 mm, vertex of proX zuiger derin, opmaat uitlaat, 24 vlak, binnenrotor, en der zullen der nie veel zijn die je zullen bijhouden
 
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !!
bart de schakelgek 4-1-2005 22:03 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arabesk

ori cilinder stage 5 tunen, uitdraaien naar 55 mm, vertex of proX zuiger derin, opmaat uitlaat, 24 vlak, binnenrotor, en der zullen der nie veel zijn die je zullen bijhouden


55mm is kut, zit je met dunne cilinderhemd

53mm is ideaal, malossi zuiger erin
stage 5 bestaat niet

of pak ns1 onsteking, ns1 cilinder, cdi en kabelboom, kotter en hoon die naar 53, denk dat dat ook al goed zal gaan

techno uitlaat volgens velen

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 4-1-2005 22:03
 
Limburger
mallemeeuw 4-1-2005 22:06 Print reply

Posts: 4088
laat ns-1 cil maar opboren
best lekker vlot cilindertje hoor
 
!!!! Lambal United !!!!
honda-mbx 4-1-2005 22:07 Print reply

Posts: 1688
ik rij met 93cc malossi, gianelli pijp, 24 vlak mikuni, en uitgedraaide kop.. dit loopt heel lekker, en ik ben er nog nooit uit getrokken en op top oowk niet persoonlijk wou k nog wel eens de 80cc gilardoni proberen.. malossi ss duur maar loopt leuk is mijn mening
 
ik vlam je..
bart de schakelgek 4-1-2005 22:13 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx

ik rij met 93cc malossi, gianelli pijp, 24 vlak mikuni, en uitgedraaide kop.. dit loopt heel lekker, en ik ben er nog nooit uit getrokken en op top oowk niet persoonlijk wou k nog wel eens de 80cc gilardoni proberen.. malossi ss duur maar loopt leuk is mijn mening


gilardoni, hoe kom je daar nou weer op?

malossi is kwalitatief uitermate teleurstellend, niet alleen mijn mening, en ja heb er mee gereden

tune een ori cilinder, boor die tot 53mm, en je word er geheid uitgetrokke

(eurocilindro van joost liep nog best lache, nogal hoogtoerig)

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 4-1-2005 22:14
 
Limburger
mbx-power 4-1-2005 22:17 Print reply
Posts: 468
autisa 98cc poorttiming veranderen, opmaat uitlaat, 28 mikuni vlakschuif en een binnenrotor ontsteking.
dan heb je wel een vlotte mbx

autisa is beter dan ori. 80 cil.!!!

Dit bericht is ge-edit door mbx-power op 4-1-2005 22:18
 
Blukaap2 4-1-2005 22:57 Print reply

Posts: 9953
Waarom ?
 
Stoere brommers
smettevdev 4-1-2005 23:33 Print reply
Posts: 150
Ik rij met een Malossi cilinder en hij is hele goede kwaliteit! Mits goed opwarmen en goede olie natuurlijk! Ben er heeel tevreden over!




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

[...]


gilardoni, hoe kom je daar nou weer op?

malossi is kwalitatief uitermate teleurstellend, niet alleen mijn mening, en ja heb er mee gereden

tune een ori cilinder, boor die tot 53mm, en je word er geheid uitgetrokke

(eurocilindro van joost liep nog best lache, nogal hoogtoerig)

Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 4-1-2005 22:14

 
Blukaap2 4-1-2005 23:36 Print reply

Posts: 9953
Dingen zijn overpriced en traag als dikke stront.
 
Stoere brommers
smettevdev 4-1-2005 23:38 Print reply
Posts: 150
Wat is voor u traag als ik vragen mag?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

Dingen zijn overpriced en traag als dikke stront.

 
Blukaap2 4-1-2005 23:39 Print reply

Posts: 9953
std net iets van 130 op teller halen ?
Prutsvermogen.
 
Stoere brommers
smettevdev 4-1-2005 23:41 Print reply
Posts: 150
Ik haal met een malossi cilinder, een 24mm Mikuni, een proma uitlaat en een vervroegde ontsteking 140km/u op de autoteller van mijn broer. Dit vind ik toch snel. Niet?


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2

std net iets van 130 op teller halen ?
Prutsvermogen.

 
brommercrazy 4-1-2005 23:43 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: smettevdev

Ik haal met een malossi cilinder, een 24mm Mikuni, een proma uitlaat en een vervroegde ontsteking 140km/u op de autoteller van mijn broer. Dit vind ik toch snel. Niet?


[...]



Oud/nieuw type malossi?
wat voor auto?
 

Dit topic is 2675 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved