Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #25160 - MBX 80
|
Pagina 1 van 2
|
Dit topic is 2675 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
vegagucci |
4-1-2005 21:10 |
Posts: 3 |
ben dus bezig met restauratie van een mbx 80
maar zou graag andere cil/carb/uitlaat monteren
wat bestaat er? welke setup raden jullie mij aan?
|
|
|
|
brommercrazy |
4-1-2005 21:41 |
Posts: 2594 |
echt veel snel spul is er niet te krijgen voor mbx, tenminste niet meer.
Eurocilindro is bagger, malossi(nieuw type) en autisa is ook niet echt fantastisch.
Originele cilinder tunen, o-ring in kop, 24 mikuni, proma/techno/gianelli 80 uitlaat doet het nog het beste.
Dit bericht is ge-edit door brommercrazy op 4-1-2005 21:42
|
|
|
|
Tuning_Centre_Tax |
4-1-2005 21:43 |
Posts: 901 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy
echt veel snel spul is er niet te krijgen voor mbx, tenminste niet meer.
Eurocilindro is bagger, malossi(nieuw type) en autisa is ook niet echt fantastisch.
Originele cilinder tunen, o-ring in kop, 24 mikuni, proma/techno/gianelli 80 uitlaat doet het nog het beste.
Dit bericht is ge-edit door brommercrazy op 4-1-2005 21:42
Waarom ben je me steeds voor met antwoord geve? nu al een paar keer achter elkaar en dan heb ik nix meer te zegge:P
|
|
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info. |
|
arabesk |
4-1-2005 21:46 |
Posts: 1903 |
ori cilinder stage 5 tunen, uitdraaien naar 55 mm, vertex of proX zuiger derin, opmaat uitlaat, 24 vlak, binnenrotor, en der zullen der nie veel zijn die je zullen bijhouden
|
|
GSX-R power!! wordt heropgebouwd !! |
|
bart de schakelgek |
4-1-2005 22:03 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arabesk
ori cilinder stage 5 tunen, uitdraaien naar 55 mm, vertex of proX zuiger derin, opmaat uitlaat, 24 vlak, binnenrotor, en der zullen der nie veel zijn die je zullen bijhouden
55mm is kut, zit je met dunne cilinderhemd
53mm is ideaal, malossi zuiger erin
stage 5 bestaat niet
of pak ns1 onsteking, ns1 cilinder, cdi en kabelboom, kotter en hoon die naar 53, denk dat dat ook al goed zal gaan
techno uitlaat volgens velen
Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 4-1-2005 22:03
|
|
Limburger |
|
mallemeeuw |
4-1-2005 22:06 |
Posts: 4088 |
laat ns-1 cil maar opboren
best lekker vlot cilindertje hoor
|
|
!!!! Lambal United !!!! |
|
honda-mbx |
4-1-2005 22:07 |
Posts: 1688 |
ik rij met 93cc malossi, gianelli pijp, 24 vlak mikuni, en uitgedraaide kop.. dit loopt heel lekker, en ik ben er nog nooit uit getrokken en op top oowk niet persoonlijk wou k nog wel eens de 80cc gilardoni proberen.. malossi ss duur maar loopt leuk is mijn mening
|
|
ik vlam je.. |
|
bart de schakelgek |
4-1-2005 22:13 |
Posts: 5987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda-mbx
ik rij met 93cc malossi, gianelli pijp, 24 vlak mikuni, en uitgedraaide kop.. dit loopt heel lekker, en ik ben er nog nooit uit getrokken en op top oowk niet persoonlijk wou k nog wel eens de 80cc gilardoni proberen.. malossi ss duur maar loopt leuk is mijn mening
gilardoni, hoe kom je daar nou weer op?
malossi is kwalitatief uitermate teleurstellend, niet alleen mijn mening, en ja heb er mee gereden
tune een ori cilinder, boor die tot 53mm, en je word er geheid uitgetrokke
(eurocilindro van joost liep nog best lache, nogal hoogtoerig)
Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 4-1-2005 22:14
|
|
Limburger |
|
mbx-power |
4-1-2005 22:17 |
Posts: 468 |
autisa 98cc poorttiming veranderen, opmaat uitlaat, 28 mikuni vlakschuif en een binnenrotor ontsteking.
dan heb je wel een vlotte mbx
autisa is beter dan ori. 80 cil.!!!
Dit bericht is ge-edit door mbx-power op 4-1-2005 22:18
|
|
|
|
Blukaap2 |
4-1-2005 22:57 |
Posts: 9953 |
Waarom ?
|
|
Stoere brommers |
|
smettevdev |
4-1-2005 23:33 |
Posts: 150 |
Ik rij met een Malossi cilinder en hij is hele goede kwaliteit! Mits goed opwarmen en goede olie natuurlijk! Ben er heeel tevreden over!
Quote: Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek
[...]
gilardoni, hoe kom je daar nou weer op?
malossi is kwalitatief uitermate teleurstellend, niet alleen mijn mening, en ja heb er mee gereden
tune een ori cilinder, boor die tot 53mm, en je word er geheid uitgetrokke
(eurocilindro van joost liep nog best lache, nogal hoogtoerig)
Dit bericht is ge-edit door bart de schakelgek op 4-1-2005 22:14
|
|
|
|
Blukaap2 |
4-1-2005 23:36 |
Posts: 9953 |
Dingen zijn overpriced en traag als dikke stront.
|
|
Stoere brommers |
|
smettevdev |
4-1-2005 23:38 |
Posts: 150 |
Wat is voor u traag als ik vragen mag?
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
Dingen zijn overpriced en traag als dikke stront.
|
|
|
|
Blukaap2 |
4-1-2005 23:39 |
Posts: 9953 |
std net iets van 130 op teller halen ?
Prutsvermogen.
|
|
Stoere brommers |
|
smettevdev |
4-1-2005 23:41 |
Posts: 150 |
Ik haal met een malossi cilinder, een 24mm Mikuni, een proma uitlaat en een vervroegde ontsteking 140km/u op de autoteller van mijn broer. Dit vind ik toch snel. Niet?
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blukaap2
std net iets van 130 op teller halen ?
Prutsvermogen.
|
|
|
|
brommercrazy |
4-1-2005 23:43 |
Posts: 2594 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: smettevdev
Ik haal met een malossi cilinder, een 24mm Mikuni, een proma uitlaat en een vervroegde ontsteking 140km/u op de autoteller van mijn broer. Dit vind ik toch snel. Niet?
[...]
Oud/nieuw type malossi?
wat voor auto?
|
|
|
|
Dit topic is 2675 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 2
|
|