Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - 50 cc kop op 70cc cilinder

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1022 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25124 - 50 cc kop op 70cc cilinder
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 664 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

fikus 3-1-2005 19:16 Print topicpost

Posts: 110
hallo,
ik heb een 70 cc cilinder gekocht. nu heb ik alleen een 50 cc kop. kan ik deze er gewoon op zetten of gaat dat niet werken?

 

Almer 3-1-2005 19:28 Print reply

Posts: 3325
meestal kan dat wel, ik zou alleen wel een 70 cc koppakking gebruiken
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)
gonzales 3-1-2005 19:45 Print reply

Posts: 1319
het kan maar je loopt een HOOP vermogen mis !
 
burn your rubber not your soul
puch_master 3-1-2005 19:47 Print reply

Posts: 3429
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

het kan maar je loopt een HOOP vermogen mis !


je krijgt dan toch juist meer compressie...?
 
Toyota AE86 Levin coupé
Punk [Dave] 3-1-2005 19:48 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

het kan maar je loopt een HOOP vermogen mis !


bullshit
 
fikus 3-1-2005 19:50 Print reply

Posts: 110
ja ik dacht ook dat door meer compressie je ook wel meer vermogen krijgt, mr word mijn cilinder daar nie veel te heet door ofzo? ik wil het wel zo hebben dat ik er een mooi stukje op kan rijden zonder dat ik onderweg moet stoppen of dat ik een warmloper krijg
 
gonzales 3-1-2005 19:50 Print reply

Posts: 1319
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Punk [Dave]

[...]


bullshit

w'rom bulschit ?
 
burn your rubber not your soul
richard3 3-1-2005 19:51 Print reply

Posts: 5198
idd onzin kan best wel idd 70cc kop paking gebruiken anders gaat het niet goed

plz antwoordt er iemandt op mijn vraag in electisch forum niemandt heeft nog gereageerd en ben zelf radeloos thanx

 
op naar de grote brommers
gonzales 3-1-2005 19:58 Print reply

Posts: 1319
je kan met goede kop MEER compressie halen dan lmet gewone 50cc kop zonder dat je detoneerdt

 
burn your rubber not your soul
Jarco 3-1-2005 20:32 Print reply

Posts: 4520
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: gonzales

je kan met goede kop MEER compressie halen dan lmet gewone 50cc kop zonder dat je detoneerdt



leg uit
 
low rider 3-1-2005 21:39 Print reply
Posts: 64
kijk je kan die 50cc kop er gewoon op zetten
maar als je brommer wat ouder is gaan je krukas lagers naar de kk

kzou er gewoon een 70 op zetten doe ik ook
 
Joscross 3-1-2005 21:56 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: low rider

kijk je kan die 50cc kop er gewoon op zetten
maar als je brommer wat ouder is gaan je krukas lagers naar de kk

kzou er gewoon een 70 op zetten doe ik ook

Lol, je krukaslagers naar de kk
Door de krukaskevers ofzo?
 
gonzales 3-1-2005 22:17 Print reply

Posts: 1319
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jarco

[...]


leg uit


wel lees eens een goed tuningsboek en je zal het ook snappen ...
 
burn your rubber not your soul
fikus 3-1-2005 22:19 Print reply

Posts: 110
damn, gaan mijn krukaslagers dan naar de klote
klinkt niet best, mr gaat dat zo snel dan, dat kleine beetje meer compressie
nou ja, ik hou het gewoon bij de 50 cc kop
 
Joostvdw 3-1-2005 22:23 Print reply

Posts: 4789
als je zuiger de kop niet raakt en je een 70cc pakking gebruikt is een 50kop best

een passende (lees goeie squishhoogte en band) 70kop zal altijd meer vermogen leveren maar ook meer moeite nodig om die zo te krijgen natuurlijk

je krukaslagers gaan zo goed als niet harder slijten van meer compressie, iig niet merkbaar harder slijten
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer

Dit topic is 664 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved