Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - malossi membraan past niet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 865 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25101 - malossi membraan past niet
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1884 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

brutalmb70 2-1-2005 19:54 Print topicpost
Posts: 536
kheb een malossi VL4 (voor zo ver ik weet), maar hij past totaal niet in mijn malossi 65 cc cilinder....

enig idee wrm het niet past ?


PS khoef hem er ook niet meer in, maar was gewoon nieuwsgierig wrm het niet past, membraan is voor mb en de cil uiteraard ook, zou je toch doen vermoede dat het past :S ??
 

SIWWN 2-1-2005 19:57 Print reply
Posts: 7079
Zal wel een opvulstukje tussen moeten.
 
-Niellesie- 2-1-2005 19:58 Print reply

Posts: 6454
is gemaakt voor 110cc d8 ik
 
allalallalallalalallalala
maartenb 2-1-2005 20:00 Print reply

Posts: 914
ik heb een 6 kleps malossi en daar moest een opvul stuk tussen van 6 mm
 
hallo
brutalmb70 2-1-2005 20:00 Print reply
Posts: 536
moete dus 4 opvul busse tusse...anders staat er nog steeds druk op... 3 lukt ook net met 2 pakkingen :S...zo niet pas zit zo'n ding dus...

als hij voor 110 is, wrm staat hij dan bij de honda mb-5 tusse alle cilinders van max 70 cc....?
 
Joscross 2-1-2005 20:01 Print reply

Posts: 12501
Er moet idd een opvul blokje tussen, kan je ook bestellen op 50cc.
http://www.brommerforum.nl/showtopic/16901
 
Ruben. 2-1-2005 20:01 Print reply

Posts: 6131
ding zit op mn ns1, moeten opvul stukjes bij, 4
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Joscross 2-1-2005 20:02 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben.

ding zit op mn ns1, moeten opvul stukjes bij, 4

Dan is je membraan praktisch uit je cilinder:/
 
brutalmb70 2-1-2005 20:06 Print reply
Posts: 536
zoals je al leest, heb ik die opvulblokkies dus !

maar echt raar, al zou ik dus die opvulblokke ertusse douwe, dan past mijn carb uiteindelijk er neit meer op :S....kheb nou mijn std 2 klepper er maar weer in, dan die maar met boyesen kleppen laten verwenne !

weet iemand welk membraan er nou wel precies in past (4 kleps) (wel is eerder gevraagd hier...nooit eerder duidelijk antwoord op gekrege..)
 
Ruben. 2-1-2005 20:06 Print reply

Posts: 6131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

[...]

Dan is je membraan praktisch uit je cilinder:/


dat klopt,

rent naar beneden om foto te maken

Dit bericht is ge-edit door Ruben. op 2-1-2005 20:07
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
brutalmb70 2-1-2005 20:10 Print reply
Posts: 536
ik zit op ut doosje te kijkuh op een oude foto...volgens mij is het een VL6 membraan, maar met 4 kleppe...waarvoor staatie VL6 ?
 
Ruben. 2-1-2005 20:11 Print reply

Posts: 6131

 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
brutalmb70 2-1-2005 20:13 Print reply
Posts: 536
idd, echt achterlijk gewoon dat er 4 spacers voor nodig zijn...kan nooit bevorderlijk zijn....
 
brutalmb70 2-1-2005 20:18 Print reply
Posts: 536
je mag je blok overgens wel is schoonmake :P haha...

wat voorn cil heb je ? (is mss wel handig voor sommige mense @ bf, zodat hun dan ook wete dat malossi niet @ die cil past :P....)
 
Ruben. 2-1-2005 20:27 Print reply

Posts: 6131
ori ns1 cil :P

ding werkt goed hoor, gasreactie is heerlijk

ga er wel een keer met hoge drukspuit over heen

Dit bericht is ge-edit door Ruben. op 2-1-2005 20:28
 
2 stroke , seperates the retards from the pussy's |hannes geownt?
Roedie 2-1-2005 23:27 Print reply

Posts: 3531
k heb 6kleps malle ossie op mn nsr...

of is t omdat ik een 80 blok heb
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng

Dit topic is 1884 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved