er zitten meerder in/uitgangen op de carburateur.. (logisch.. duh) het gaat mij om diegenen waar een slangetje aan vast zit welke is nou waarvoor? er loopt er eentje aan de onderkant.. en das de overloop.. dan zitten er nog 2 bovenop, eentje is voor de benzine invoer.. die zit als je de luchtinlaat voor je houdt links en er zit er ook nog eentje rechts.. waar dient deze voor? en kan deze voor valse lucht zorgen?
hoe moet die dan werken? t lijkt mij een beetje onlogisch om ook boven op een overloop te plaatsen.. ik snap wel dat de benzine dankzij de druk en t smalle buisje makkelijk zo hoog kan komen..
Wat is dan de olie inlaat van vroegah? uit de oude tijd dat t mengpompje nog dienst deed... zit die dan op t spruitstuk? waar je ook een powerbox op kan aansluiten als je je egt verveelt...
jah.. daar zit een mooi schroefje in gedraaid... ik heb nl een ongezond hoge toerenloper... als in >7000 zonder gas te geven enk ben hard opzoek naar de reden..
het toerental kan niet verder omhoog... het is gieren gewoon...uit angst om mn cil te beschadigen zet ik m dan wel zo snel mogelijjk weer uit.. maar hogere toeren ga je niet krijgen
het toerental kan niet verder omhoog... het is gieren gewoon...uit angst om mn cil te beschadigen zet ik m dan wel zo snel mogelijjk weer uit.. maar hogere toeren ga je niet krijgen
Zit je gasschuif er niet toevallig verkeerd om in. Heeft ook een heel schappelijk effect als je hem aanloopt :S
hahaha, dat geloof ik zo.. maar nee, dat is m ook niet.. volgens mij kandie er niet eens verkeerd om in omdat dan de pinnetjes aan de zijkant dwarszitten...
edit: flinke typpo
Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 3-1-2005 17:24
ik krijg m niet gestart zonder choke.. sterker nog.. zonder mn hand voor de luchtinlaat te houden krijg ik m niet gestart.. dan komtie voorzihtig op toeren en dan opeens vlam volop toeren... eerst trok de choke zich dan terug en hieldtie er mee op... maar de laatste keer blijftie gewoon doorjanken