Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - toevoeren carburateur keihin 18 mm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 938 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25088 - toevoeren carburateur keihin 18 mm
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1922 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda_freak 2-1-2005 15:33 Print topicpost

Posts: 7650
er zitten meerder in/uitgangen op de carburateur.. (logisch.. duh) het gaat mij om diegenen waar een slangetje aan vast zit welke is nou waarvoor? er loopt er eentje aan de onderkant.. en das de overloop.. dan zitten er nog 2 bovenop, eentje is voor de benzine invoer.. die zit als je de luchtinlaat voor je houdt links en er zit er ook nog eentje rechts.. waar dient deze voor? en kan deze voor valse lucht zorgen?
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Tijzzz 2-1-2005 17:47 Print reply

Posts: 4215
Die aan de rechtse kant is volgens mij ook een overloop, dus niks om je zorgen over te maken.
 
honda_freak 3-1-2005 16:51 Print reply

Posts: 7650
hoe moet die dan werken? t lijkt mij een beetje onlogisch om ook boven op een overloop te plaatsen.. ik snap wel dat de benzine dankzij de druk en t smalle buisje makkelijk zo hoog kan komen..
Wat is dan de olie inlaat van vroegah? uit de oude tijd dat t mengpompje nog dienst deed... zit die dan op t spruitstuk? waar je ook een powerbox op kan aansluiten als je je egt verveelt...
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Kampersjaak 3-1-2005 16:53 Print reply

Posts: 12285
op je spruitstuk,
en die moet wel luchtdicht zitten
 
oderint dum metuant
honda_freak 3-1-2005 16:54 Print reply

Posts: 7650
jah.. daar zit een mooi schroefje in gedraaid... ik heb nl een ongezond hoge toerenloper... als in >7000 zonder gas te geven enk ben hard opzoek naar de reden..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Kampersjaak 3-1-2005 16:56 Print reply

Posts: 12285
overgang spruitstuk naar cab of membraan
 
oderint dum metuant
honda_freak 3-1-2005 17:07 Print reply

Posts: 7650
daar heb ik al tig nieuwe pakkingen tussen gedaan... kweet egt niet wat daar nou nog kan lekken..

 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Kampersjaak 3-1-2005 17:09 Print reply

Posts: 12285
je kunt ff met deo rond spuiten gelijdelijk

als het toeretal omhoog gaat zit daar de lek,
ff op een paar punten proberen
 
oderint dum metuant
richard3 3-1-2005 17:17 Print reply

Posts: 5198
werkt iid altjd met deo en dichtmaken met vloeibare pakking of zo en je hebt er geen last meer van tot je het weer es een keer los haalt natuurlijk

 
op naar de grote brommers
Abarth-500 3-1-2005 17:18 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

daar heb ik al tig nieuwe pakkingen tussen gedaan... kweet egt niet wat daar nou nog kan lekken..




nlijft je vlotter niet hangen?
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
honda_freak 3-1-2005 17:20 Print reply

Posts: 7650
het toerental kan niet verder omhoog... het is gieren gewoon...uit angst om mn cil te beschadigen zet ik m dan wel zo snel mogelijjk weer uit.. maar hogere toeren ga je niet krijgen
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
honda_freak 3-1-2005 17:20 Print reply

Posts: 7650
kheb al 2 verschillensw 18 mm carbs geprobeerd.. allebei het zelfde effect..
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Abarth-500 3-1-2005 17:21 Print reply

Posts: 1532
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda_freak

het toerental kan niet verder omhoog... het is gieren gewoon...uit angst om mn cil te beschadigen zet ik m dan wel zo snel mogelijjk weer uit.. maar hogere toeren ga je niet krijgen



Zit je gasschuif er niet toevallig verkeerd om in. Heeft ook een heel schappelijk effect als je hem aanloopt :S
 
Echte anarchisten schaken zonder koningen.
honda_freak 3-1-2005 17:23 Print reply

Posts: 7650
hahaha, dat geloof ik zo.. maar nee, dat is m ook niet.. volgens mij kandie er niet eens verkeerd om in omdat dan de pinnetjes aan de zijkant dwarszitten...

edit: flinke typpo

Dit bericht is ge-edit door honda_freak op 3-1-2005 17:24
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
ThaYankee 3-1-2005 17:56 Print reply

Posts: 699
en als je de choke aanzet? loopt hij dan in toeren omlaag? of blijft hij lomp toeren maken?
 
malaguti rst ! ! !
honda_freak 3-1-2005 21:47 Print reply

Posts: 7650
ik krijg m niet gestart zonder choke.. sterker nog.. zonder mn hand voor de luchtinlaat te houden krijg ik m niet gestart.. dan komtie voorzihtig op toeren en dan opeens vlam volop toeren... eerst trok de choke zich dan terug en hieldtie er mee op... maar de laatste keer blijftie gewoon doorjanken
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|

Dit topic is 1922 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved