Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Brommer als Motor laten keuren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #25087 - Brommer als Motor laten keuren
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3367 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Mono-Nut! 2-1-2005 14:39 Print reply

Posts: 623
www.125cc.nl staan ook wat buikschuivers op.
 
Kampersjaak 2-1-2005 14:41 Print reply

Posts: 12285
heb je ook alles mee gezegt
 
oderint dum metuant
Mono-Nut! 2-1-2005 14:43 Print reply

Posts: 623
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

heb je ook alles mee gezegt


Staat ook elke maand steeds minder op
 
wiebutt 2-1-2005 14:45 Print reply

Posts: 6264
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Kampersjaak 2-1-2005 14:46 Print reply

Posts: 12285
ja,
alleen die mito is super,
maar

voorde rest vind ik hem wel duur.

ben er nog geweest woensdag.

 
oderint dum metuant
DaVaRo 2-1-2005 14:55 Print reply

Posts: 1382
Hier een mooie advertentie... wordt het wat als je zoiets onder je rs 2 hangt?
 
Kampersjaak 2-1-2005 14:58 Print reply

Posts: 12285
nee want volgens mij zit je ketting aan de andere kant
 
oderint dum metuant
~RoNaLd~ 2-1-2005 15:00 Print reply
Posts: 1173
Uuhh ik zou er niet aan beginnen, wil je pers? 2takt of is 4takt ook een optie?? Anders zou ik voor een leuke 400cc gaan ofzo die begrensd is op 25kw of 600cc begrensd op 25kw en als je dan je zware rbw hebt hem laten ontgrenzen en dan kan je je motor houden..
 
Mono-Nut! 2-1-2005 15:01 Print reply

Posts: 623
Ketting zit aan de goede kant.

Maar je moet echt veel gaan aanpassen en dan is het nog amar de vraag of alles goedgekeurd gaat worden.

En ik denk dat een rs2 dat blokje niet erg fijn gaat vinden
 
~RoNaLd~ 2-1-2005 15:01 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kampersjaak

nee want volgens mij zit je ketting aan de andere kant


Dat is toch alleen bij de Cagiva Prima? Bij de Mito niet hoor dacht ik..
 
Apriliars105 2-1-2005 15:04 Print reply

Posts: 6111
ketting zit bij rs2 links dus dat klopt wel

Maar waarom zou je dat dan willen doen? Een rs2 blijft een brommer, wat je er ook mee doet... Is er geen mooie motor die je leuk vindt...

Als je je RS2 verkoopt en je de kosten van de ombouwing en keuring en dergelijke bij opteld zit je denk ik al op 3000 euro... Daar heb je ook ene leuke motor voor
 
As finishing touch, God created the Dutch
~RoNaLd~ 2-1-2005 15:10 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

ketting zit bij rs2 links dus dat klopt wel

Maar waarom zou je dat dan willen doen? Een rs2 blijft een brommer, wat je er ook mee doet... Is er geen mooie motor die je leuk vindt...

Als je je RS2 verkoopt en je de kosten van de ombouwing en keuring en dergelijke bij opteld zit je denk ik al op 3000 euro... Daar heb je ook ene leuke motor voor


Om dan nog niet over de extra onderhoud en brandstof te spreken..
 
Apriliars105 2-1-2005 15:14 Print reply

Posts: 6111
ja inderdaad, dat zuipt ook nog als een malle
 
As finishing touch, God created the Dutch
Kampersjaak 2-1-2005 15:15 Print reply

Posts: 12285
en de olie dan nog

 
oderint dum metuant
DaVaRo 2-1-2005 15:26 Print reply

Posts: 1382
Maar die problemen heb je dus niet met een ander motorblok... Er zijn wel mooi 125cc's maar een RS2 met 125 cc is origineel en vind ik nog steeds mooier
 

Dit topic is 3367 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved