Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - veels te hoge toeren na koude start

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1057 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #25057 - veels te hoge toeren na koude start
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1440 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

oiskin 31-12-2004 12:04 Print topicpost

Posts: 72
alsk me mt start, koud, start ie na de tweede kick, maar draait wel direct 9000-10000 toere (schat ik, iig veels te veel) het enige wat ik heb is dat me stationairschroef is afgebroken maar kan dat zo'n verschil maken? na paar 100 meter rijden draait ie als een zonnetje, ook stationair perfect etc...kheb denkik nergens valse lucht..help
 
OOOIIII!!!

honda_2takt_power 31-12-2004 12:14 Print reply

Posts: 6744
in plaats starten met kickstart aan rennen en gelijk 100meter rijden
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
wipe-out 31-12-2004 12:24 Print reply

Posts: 7672
Wat gebeurt er als je de choke gebruikt bij het starten en hem dan in het begin even met choke laat lopen?
 
oiskin 31-12-2004 13:02 Print reply

Posts: 72
dan gaat ie zo prcies uitvallen...
 
OOOIIII!!!
senda80cc 31-12-2004 13:03 Print reply

Posts: 3434
klopt afstelling dan wel??
 
Keep on rockin' in a free world
de_koen 31-12-2004 13:03 Print reply

Posts: 5595
choke gebruiken :p
 
Honda 5-Bak te koop
oiskin 31-12-2004 13:08 Print reply

Posts: 72
ik had mss gedacht..valse lucht bij de kurkaskering? kan da het zijn, khoop van nie
 
OOOIIII!!!
Lykantroop 31-12-2004 13:09 Print reply

Posts: 4754
had ik ook wel eens, dan doe k mn licht aan en knijp ik mn rem in en dan zaktie weer in toeren hehe
 
oiskin 31-12-2004 13:09 Print reply

Posts: 72
wuh?
 
OOOIIII!!!
Inox 31-12-2004 13:09 Print reply

Posts: 271
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: oiskin

ik had mss gedacht..valse lucht bij de kurkaskering? kan da het zijn, khoop van nie

Denk het niet als hij voor de rest normaal loopt.
 
gpr owner, ex mtx: http://www.brommerforum.nl/gallery/view/528/
Harm 31-12-2004 13:09 Print reply

Posts: 3032
Ik heb er ook last van met dit koude weer. Met koude start ongeveer 5k. Duurt ook langer voordat de motor goed warm is en netjes stationair loopt.
 
http://www.durtikkers.tk
oiskin 31-12-2004 13:12 Print reply

Posts: 72
kheb nou ook, als hij koud is en de motor staat af hebk bijna geen koppeling..(te koude olie ofzo??) mss hb dat er wa mee te maken?
 
OOOIIII!!!
Lykantroop 31-12-2004 13:12 Print reply

Posts: 4754
ja zijn volgens mij gewoon nadelen van de kou, zeker als hij buiten staat

edit typolio gevallen

Dit bericht is ge-edit door Lykantroop op 31-12-2004 13:12
 
oiskin 31-12-2004 13:14 Print reply

Posts: 72
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lykantroop

ja zijn volgens mij gewoon nadelen van de kou, zeker als hij buituen staat


mjahh, kga hem dan maar binnen zette want da's ntl geen goeie reclame als khem wil verkopen
 
OOOIIII!!!
Saknet 31-12-2004 13:53 Print reply

Posts: 10355
ja mijne doet het ook bij starten dan trek ik gewoon fftjes regelmatig wat aan de choke

komt doordat je vlotterkamer dan nog wat leeg iz, oplossing, benzinekraan altijd open laten staan

Dit bericht is ge-edit door Saknet op 31-12-2004 13:54
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
oiskin 31-12-2004 14:37 Print reply

Posts: 72
dan is me tank leeg de volgende ochtend

 
OOOIIII!!!

Dit topic is 1440 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved