gewoon motorblok uit elkaar halen, en alles na checken. wat kapot is vervangen. Het kan zijn dat daar een nieuwe krukas bijhoord, keringen zijn standaard, lagers meestal ook wel.
En de kosten, ja, dat is maar net wat er kapot is, en door wie je het laat doen.
zal bij een rs50 wel wat duurder worden denk ik, omdat er een race krukas in moet. Zijn weer stukje duurder. Voor de rest worden alle keringen gecontroleerd en pakkingen enzo vervangen.
zal bij een rs50 wel wat duurder worden denk ik, omdat er een race krukas in moet. Zijn weer stukje duurder. Voor de rest worden alle keringen gecontroleerd en pakkingen enzo vervangen.
lekkere revisatie gooi je t blok dicht ken die half jaar later op voor lekke keeringen...
meestal vervangen ze in 1 x de krukaslagers en alle keringen, indien nodig het bigend en andere kapotte lagers maar da komt nie zo vaak voor.
haha wat doe je hier eigenlijk op het forum?? Je hebt niet eens een brommer. En dan zet je een foto op je profiel met je lelijke kutkop op die brommer die niet eens van jou is.......
haha wat doe je hier eigenlijk op het forum?? Je hebt niet eens een brommer. En dan zet je een foto op je profiel met je lelijke kutkop op die brommer die niet eens van jou is.......
haha wat doe je hier eigenlijk op het forum?? Je hebt niet eens een brommer. En dan zet je een foto op je profiel met je lelijke kutkop op die brommer die niet eens van jou is.......
whahaha
maare..brommer? heb nog wel iets ergens liggen..
enjij noemt mij dom?
kijk dna je eigen reply met je fuckin racekrukas..rs kutje
ligt eraan wat er precies versleten is, als je het laat doen kan het aardig in de kosten lopen. Daar zijn bedragen van 400-500 geen uitzondering op, aangezien het uurloon vaak 35-40 euro bedraagt.