Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - krukas derbi

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 987 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24974 - krukas derbi
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2645 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

senda80cc 27-12-2004 17:11 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi_freak

zal wel niet krom zijn anders pers ik maar de lagers uit mijn carenzi krukas en moet ik ze overzetten, zal wel zien, maar die kutlagers eraf krijgen is ook nog niet zo simpel hoor


moet het zelf weten weet wel dat een krukas echt niks kan hebben
 
Keep on rockin' in a free world
Hans F 27-12-2004 17:17 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi_freak

zal wel niet krom zijn anders pers ik maar de lagers uit mijn carenzi krukas en moet ik ze overzetten, zal wel zien, maar die kutlagers eraf krijgen is ook nog niet zo simpel hoor


lagertjes van een paar euro per stuk overzetten?
 
NSRuud 27-12-2004 17:24 Print reply

Posts: 188
Ik heb dat bij mijn puch ook gehad bij mijn koppeling kreeg ik ook die moer er niet meer op omdat het schroefdraad was beschadigd, ik heb toen met de dremel bij het uiteinde beetje afgeschuurd en toen ging ie erop. Als je gaat doorslijpen word die denk ik te kort
 
Honda_driver 27-12-2004 17:39 Print reply

Posts: 1574
Als je nou gewoon je krukas naar een revisie bedrijf brengt, dan zetten ze er daar nieuwe draad op en die kunnen ook kijken of je as nog recht is of niet. Als die scheef is kunnen ze hem ook recht maken.
Wel slim trouwens om met een hamer op een krukas te rossen!!
 
wipe-out 27-12-2004 23:50 Print reply

Posts: 7672
MF --> TF
 
Wanker 27-12-2004 23:55 Print reply

Posts: 947
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi_freak

De schroefdraad op de 2 uiteinden van mijn krukas is beschadigd en ik kan de bouten er niet meer opkrijgen, mijn krukas is uit de motor maar heeft iemand enig idee of ik er een stukje mag afzagen of kom ik dan schroefdraad tekort? want nieuwe draad op tappen gaat niet lukken.


gewoon n moer erop en erop wrikken, dus steeds stukje terug draaien, eventueel wat slijtpasta ertussen smeren. heb ik ook gedaan.
 
No rap, No reggae, No hardstyle
Killerbean 28-12-2004 1:14 Print reply

Posts: 3243
edit: geen zin om alle replies te lezen.

je kan toch gewoon de draad weer bijvijlen ? heb ik ook gedaan met mijn krukas toen....

toen paste de bouten er weer goed op.

inkorten niet doen dan past het allemaal niet meer (goed)

ik heb evt nog wel een asje voor je liggen. de as komt alleen tegen de wangen aan maar das niet erg toch ?

Dit bericht is ge-edit door Killerbean op 28-12-2004 1:16
 
RX loos
derbi_freak 28-12-2004 11:13 Print reply

Posts: 414
probleem opgelost, nieuwe draad op getapt, toch bedankt
 
senda80cc 28-12-2004 11:30 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi_freak

probleem opgelost, nieuwe draad op getapt, toch bedankt


zullen wel horen of hij krom was al hij heel hard trilt dan zou ik em maar gouw uit elkaar halen
 
Keep on rockin' in a free world
Gilera Gsm 28-12-2004 12:08 Print reply

Posts: 2376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi_freak

probleem opgelost, nieuwe draad op getapt, toch bedankt


Volgende keer als je met een hamer op de krukas gaat rossen laat er de moer er dan op zitten. Dan kan hij veel meer hebben.
 
senda80cc 28-12-2004 12:10 Print reply

Posts: 3434
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gilera Gsm

[...]


Volgende keer als je met een hamer op de krukas gaat rossen laat er de moer er dan op zitten. Dan kan hij veel meer hebben.


dan kan het ok zijn datje je moer er niet meer afkrijgt
 
Keep on rockin' in a free world

Dit topic is 2645 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved