Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoort harder te kunnen..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 534 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24958 - hoort harder te kunnen..
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1602 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Splendid 26-12-2004 18:49 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

hoes de compressie?


De compressie is wel goed, laatst nog verholpen

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad

Luchtslangen al gecontroleerd? Als deze begrenst zijn, steek er dan bredere in.


Hoe zie ik dat? dat ze begrenst zijn


 
Ik wil een onderwaterbeer!!
onraad 26-12-2004 18:52 Print reply
Posts: 593
Kijk of er een vernauwing in zit. De ori's zijn ook veel stijver. De slangen moeten overal even breed zijn, zowel voor-midden als achter. De originele zijn dunner in het midden.
 
Splendid 26-12-2004 18:54 Print reply

Posts: 8421
dan zijn ze al ontgrenst
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Terror 26-12-2004 19:08 Print reply

Posts: 9269
probeer die twv verhouding nou is
gewoon een 12 voorop kijken of ie dan wel ze 4 goed trekt
 
Splendid 26-12-2004 19:09 Print reply

Posts: 8421
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

in zn 3 veel toeren en in zn 4 niet veel..MAAR

13/42 is maar iets zwaarder dan ori twv, en aangezien deze setup ook wat sterker is moet ie dat goed kunnen trekken


die twv zit echt wel goed

Dit bericht is ge-edit door Splendid op 26-12-2004 19:10
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
christianos 26-12-2004 19:10 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Terror

probeer die twv verhouding nou is
gewoon een 12 voorop kijken of ie dan wel ze 4 goed trekt


ja, maar zo'n cilinder moet meer kunnen trrekken, ik reed met 16/47 rond. en dan trekt ie de ze twv al niej eens?
 
puch_master 26-12-2004 19:15 Print reply

Posts: 3429
zit je uitlaat niet pot dicht?
 
Toyota AE86 Levin coupé
Splendid 26-12-2004 19:17 Print reply

Posts: 8421
hmm..ik moet hem zo en zo maares uitbranden..
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
~RoNaLd~ 26-12-2004 19:23 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

hmm..ik moet hem zo en zo maares uitbranden..


Zou dat maar eens proberen dan idd.. En anders achter paar tandjes groter trek je sowieso wat harder op... en het is niet 'zo en zo' maar 'sowieso'..
 
Splendid 27-12-2004 11:34 Print reply

Posts: 8421
kan allebei
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
Splendid 27-12-2004 11:35 Print reply

Posts: 8421
maar welke sproeier zou ik nou nemen?? ik ga vandaag voor sproeier..overal 1 en 2 centjes gevonden en ben zo op een euro gekomen, nu kan ik mn oude inruilen tegen een nieuwe
 
Ik wil een onderwaterbeer!!
arrier 27-12-2004 18:41 Print reply
Posts: 2221
ben je niet gewoon zwaar? nee ok ik heb geen flau idee
 
roymt5 27-12-2004 19:06 Print reply

Posts: 1238
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

idd dan trekt ie alleen harder...maar ik probeer eerst wel ff nieuwe sproeier..

maar pas na oud en nieuw heb ik weer geld
Spare voor een sproeier
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
Terror 27-12-2004 19:08 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roymt5

[...]
Spare voor een sproeier


lol ik ruil altijd
 
Apriliars105 27-12-2004 20:38 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Splendid

maar welke sproeier zou ik nou nemen?? ik ga vandaag voor sproeier..overal 1 en 2 centjes gevonden en ben zo op een euro gekomen, nu kan ik mn oude inruilen tegen een nieuwe


maar 1 euro

ik betaal er altijd 2 of 2,50 voor
 
As finishing touch, God created the Dutch

Dit topic is 1602 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved