Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - mrd 24 d-slide of mikuni 24 vlakschuif

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1149 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24925 - mrd 24 d-slide of mikuni 24 vlaksch...
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4934 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Neonlampje 25-12-2004 23:35 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Niellesie-

[...]


35 pwk kopen?
sales
 
brutalmb70 26-12-2004 0:37 Print reply
Posts: 536
zit nogal een verschil tusse de OKO en de KOSO vind je niet ?

OKO heeft d8 ik toch helemaal nix glad ? is zeg maar direct in een doos gedouwd zonder afwerking :P ? of hadtie toch wel een gepolijst gasschuifje ?

maar iig, KOSO schijnt idd ook wel goed tegen de ECHTE PWK's te kunne opneme....maar er word alleen maar btje gegist wat btr is, niet welke ECHT bter is.....helaas !
 
brutalmb70 26-12-2004 0:42 Print reply
Posts: 536
overgens kijk eerst is of je wel ruimte hebt voor een OKO, als dat net past, past een KOSO nooit :P !

koso heeft d8 ik de maten van een 32 mm PWK...hijs extreem groot dus !

http://www.famagroen...ra/Brommers/carb.jpg
 
JCG 26-12-2004 0:44 Print reply
Posts: 1531
Gewoon uit nieuwgierigheid. Heeft iemand een paar testbak uitdraaien met alleen de verschillende soort carbs? Zodat je echt kan zien wat het verschil is tussen de carbs? Lijk me wel leuk om te zien.
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
Neonlampje 26-12-2004 0:44 Print reply

Posts: 14825
maten staan hier wel op:
http://www.brommerforum.nl/links/go?l=369
 
brutalmb70 26-12-2004 0:50 Print reply
Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JCG

Gewoon uit nieuwgierigheid. Heeft iemand een paar testbak uitdraaien met alleen de verschillende soort carbs? Zodat je echt kan zien wat het verschil is tussen de carbs? Lijk me wel leuk om te zien.


is er denk ik niet, naja ik heb het nog neit gevonde ik ben ook al een heel tijdje op zoek naar harde feite...
 
StefanB 26-12-2004 0:57 Print reply

Posts: 2591
wow dat ding is idd flink groot zeg iemand enig idee of je zoiets kwijt kan op een senda?
 
E24 M30b35@GT3576
brutalmb70 26-12-2004 0:59 Print reply
Posts: 536
kweenie onder een MB past ut net :P !
er zit zo'n ding die je kabel 90 grade buigt, anders paste het niet !
 
StefanB 26-12-2004 1:05 Print reply

Posts: 2591
nouja ik kan altijd nog een ander spuitstuk beunen uitlaat loopt toch onderlangs.
 
E24 M30b35@GT3576
brutalmb70 26-12-2004 1:28 Print reply
Posts: 536
ik heb nu denk 1 cm boven en onder speling... past dus net !

http://www.famagroen...20op%20MB(klein).jpg

zoals je ziet, heb ik dus klein btje speling en alles wel moete aan passe, want mijn luchtfilterbox had natuurlijk nooit gepast :P !
 
mt80 26-12-2004 9:45 Print reply

Posts: 2071
geen last van lekkage?
 
tsx reeser 26-12-2004 10:20 Print reply

Posts: 1492
ik denk toch dat ik voor de mrd ga. schij nt een goeie carb te zijn. zo hoor ik het van mike tenminste. is ook niet een koopje van 100 euro ofzo maar 200 euro bijna. maarja geld maakt me niet uit prestaties zijn belangrijkste.
 
pringles
evolutunned 26-12-2004 11:00 Print reply

Posts: 522
mrd is tog een door metrakit aangepast carburateur
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me
brutalmb70 26-12-2004 12:40 Print reply
Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt80

geen last van lekkage?


lekkage ? ik niet hoor, nooit gehad !

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: evolutunned

mrd is tog een door metrakit aangepast carburateur


volgens mij is het ook Metrakit Racing Division...oid...


 
tsx reeser 26-12-2004 12:49 Print reply

Posts: 1492
Quote:
De mrd(metrakit racing division) is niet alleen geflowd ook het binnenwerk van de carb is aangepast voor hoogtoerige 2-takt motors, wat in een oko zit (dus gasnaald,vlotterbuis,gasschuif etc) is normaal bedoeld voor 4-takt brommers dus zal het op een snelle scoot dus moeilijk af te stellen zijn, de mrd is al weer wat makkelijker afstelbaar

ik ga voor de mrd
 
pringles

Dit topic is 4934 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved