Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - schokken aan motor

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 483 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24878 - schokken aan motor
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1406 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Desser 23-12-2004 18:42 Print topicpost

Posts: 529
Als ik aan het rijden ben dan geeft men brommer soms een schokje die ik kan voeten aan men voetsteuntjes.

Als ik Bv berg oprijd dan geeft ie onregelmatig een zacht schokje die ik kan voeten aan men steunen :s
weet iemand wat dit is?

ah en als ik naar hogere versnelling ga en hij gaat in lage toeren houd dit effe op

Dit bericht is ge-edit door Desser op 23-12-2004 19:31
 
In god we trust, Others pay cash!!

mikkel 23-12-2004 19:43 Print reply

Posts: 1587
afstelling kijk effen naar je bougie en luchtfilter
 
glaasje op laat je berijden
wipe-out 23-12-2004 19:44 Print reply

Posts: 7672
Te strakke/losse ketting?
 
Leen 23-12-2004 19:45 Print reply

Posts: 26877
tandwielen versleten?
 
Desser 23-12-2004 20:15 Print reply

Posts: 529
jah ik heb net gekeken, men ketting zit niet TE strak, maar men achtertandwiel is wel een beetje versleten en ik heb die nog niet lang geleden vervangen hoe komt het dat die tanden nu al scheef zijn???
 
In god we trust, Others pay cash!!
brommercrazy 23-12-2004 20:16 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Desser

jah ik heb net gekeken, men ketting zit niet TE strak, maar men achtertandwiel is wel een beetje versleten en ik heb die nog niet lang geleden vervangen hoe komt het dat die tanden nu al scheef zijn???


wiel er scheef in?
Wel regelmatig gesmeerd?
Wiellagers versleten?

 
mikkel 23-12-2004 20:16 Print reply

Posts: 1587
te strak gespannen waarschijnlijk
 
glaasje op laat je berijden
wipe-out 23-12-2004 20:19 Print reply

Posts: 7672
Voortandwiel, achtertandwiel en ketting allemaal tegelijk vervangen?
 
SendaMax 23-12-2004 20:20 Print reply

Posts: 1592
Ik heb hetzelfde.. alleen is het bij mij alleen als ik in een hoge versnelling optrek.. als ik dan wat harder rij heb ik er geen last meer van.
Maar ik moet mn ketting gewoon ff strakker doen,staat namelijk vet los
 
R0bby 23-12-2004 20:41 Print reply

Posts: 203
denk ook dat het met je ketting en tandwielen te maken heeft, zou je misschien een foto kunnen maken ofzo?
 
Don't chase dreams, chase paper!
lamahoofd 23-12-2004 20:59 Print reply

Posts: 3432
Te los denk dan klapt die er in 1 keer op.IS dit ook soms als je wegrijdt?
 
Een baron in de morgen,is een dag zonder zorgen
christianos 23-12-2004 21:37 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TO THA MAXXX

Ik heb hetzelfde.. alleen is het bij mij alleen als ik in een hoge versnelling optrek.. als ik dan wat harder rij heb ik er geen last meer van.
Maar ik moet mn ketting gewoon ff strakker doen,staat namelijk vet los
das idd gewoon losse ketting..
 
roymt5 23-12-2004 21:38 Print reply

Posts: 1238
als ie schokjes blijft geven gare tandwiele
 
Derbi, The RED power,maar toch roeleert honda :-) AGV CREW Jaapie START DIE WAGEN!!
SendaMax 23-12-2004 21:48 Print reply

Posts: 1592
Kan het ook een combinatie zijn??
EN te los, EN kurkdroog
 
Desser 23-12-2004 22:14 Print reply

Posts: 529
jah ik moet em es smeren
en nee ik heb ketting en 2 tandwielen niet samen vervangen
ketting is zo droog als iets lol ik ben te tam om hem te smeren met vaseline :p
 
In god we trust, Others pay cash!!
christianos 23-12-2004 22:16 Print reply

Posts: 20445
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TO THA MAXXX

Kan het ook een combinatie zijn??
EN te los, EN kurkdroog
cker, loopt ie niet soepel meer, maar smeren is zowiezo wel eens goed (ik doe het om de 3 weken ofzo)
 

Dit topic is 1406 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved