Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Klote membraan

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 897 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24875 - Klote membraan
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 977 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

edwin ss50 23-12-2004 17:20 Print topicpost
Posts: 299
ik heb laatst een fast arrow 6 kleps membraan gehaald voor 30 euro ook nog wel.
ik rij een stukje door mijn dorp. ik zou hem weer starten nadat ik thuis was gekomen, en toen kwam er ongeveer net zo veel benzine uit de inlaat kant dan de uitlaat kant van de carb.
ik de carb er af halen, spruitstuk en het membraan, toen was het membraan helemaal krom, en hij raakte de zuiger niet.

het gaat trouwens om een mb125.

hoe kan dit?

Dit bericht is ge-edit door edwin ss50 op 23-12-2004 17:20
 
oke

wipe-out 23-12-2004 17:30 Print reply

Posts: 7672
Het kan zijn dat ik je niet goed begrijp, maar het lijkt me dat je probleem bij de carburateur ligt, en niet bij het membraan.

Ik zou niet weten hoe het membraan de carb over zou moeten laten lopen. Blijft je vlotter niet hangen ofzo?
 
edwin ss50 23-12-2004 17:42 Print reply
Posts: 299
nou, het membraan is helemaal krom gegaan, je ziet er zo door heen.
 
oke
wipe-out 23-12-2004 17:43 Print reply

Posts: 7672
Je bedoelt de kleppen?

Maar dat er benzine uit je carb gelopen komt lijkt me aan de carb zelf te liggen, niet aan je membraan.
 
dopie6 23-12-2004 17:44 Print reply

Posts: 268
heb je alles wel goed vastgezet
 
Hardstyle is mijn stijl en hardcore daar ga ik voor!! // C.C. De Barbl
Leen 23-12-2004 17:45 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edwin ss50

ik heb laatst een fast arrow 6 kleps membraan gehaald voor 30 euro ook nog wel.
ik rij een stukje door mijn dorp. ik zou hem weer starten nadat ik thuis was gekomen, en toen kwam er ongeveer net zo veel benzine uit de inlaat kant dan de uitlaat kant van de carb.
ik de carb er af halen, spruitstuk en het membraan, toen was het membraan helemaal krom, en hij raakte de zuiger niet.

het gaat trouwens om een mb125.

hoe kan dit?

Dit bericht is ge-edit door edwin ss50 op 23-12-2004 17:20


membraan tegen je zuiger?????


 
wipe-out 23-12-2004 17:45 Print reply

Posts: 7672
Hij zegt toch dat het membraan de zuiger niet raakt.
 
edwin ss50 23-12-2004 17:47 Print reply
Posts: 299
laat ik het simpel zeggen.

er zit nu wel een cm ruimte aan een kant tussen het membraan en de kleppen, en het lijkt net of heeft de zuiger er tegen aan getikt.
 
oke
mikkel 23-12-2004 17:50 Print reply

Posts: 1587
de zuiger ken er echt nooit tegen aan tikken

heb je meschien fotos kennen we effen goed zien wa jij bedoeld
 
glaasje op laat je berijden
edwin ss50 23-12-2004 17:54 Print reply
Posts: 299
ik heb wel fotos maar waar moet ik die uploaden

 
oke
mikkel 23-12-2004 17:59 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: edwin ss50

ik heb wel fotos maar waar moet ik die uploaden



http://www.imageshack.us

 
glaasje op laat je berijden
edwin ss50 23-12-2004 18:03 Print reply
Posts: 299
oke
mikkel 23-12-2004 18:08 Print reply

Posts: 1587
so das wel raar echt raar
 
glaasje op laat je berijden
wipe-out 23-12-2004 18:15 Print reply

Posts: 7672
Zijn de kleppen een soort van gescheurd/geknakt, of netjes zo gebogen? De zuiger kan er nooit bijkomen nee.

Dit bericht is ge-edit door wipe-out op 23-12-2004 18:15
 
honda-mbx 23-12-2004 18:18 Print reply

Posts: 1688
ss dit niet bij het monteren gekomen??
 
ik vlam je..
Almer 23-12-2004 18:42 Print reply

Posts: 3325
een mb is toch carterinlaat? hoe moet je zuiger er dan bij komen? die draait niet een keer door t carter lijkt me:S
 
Nothing sounds better than a screaming 2-stroke;)

Dit topic is 977 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved