Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Uiterlijk Forum - Derbi GPR50 (2004)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 492 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Uiterlijk Forum - Topic #24873 - Derbi GPR50 (2004)
Pagina 4 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6970 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia-AF1 23-12-2004 17:09 Print reply
Posts: 1397
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorn

jah iedere dag 40 km cker
!!:P


Ik zou een brommobiel kopen, zit je lekker droog.
 
Marcel.
Gary - Forum en Gallery Moderator 23-12-2004 17:11 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorn

jah iedere dag 40 km cker
!!:P



 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Terror 23-12-2004 17:12 Print reply

Posts: 9269
koop dan 1 motor.. ben je veel sneller en wordt je minder snel aangehouden...
en is ook nog stukken goedkoper als je mazzel hebt
 
Werner 23-12-2004 17:13 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorn

DA VINK VAN NIE TEMINSTE BIJ MIJN BROMMER DEALER NIET


je dealer wil dat ding zow snel mogelijk verkocht hebben omdat der toch geen vraag naar is en anagezien die HEEL VEEL winst op dat ding kan maken is het natuurlijk een perfeckte brommer voor hun voor jouw jij snap ? je moet niet altijd geloven wat die dealers altijd zeggen ik zou een minarelli brommer nemen RS TZR RX enz. enz. enz.
 
S.Brouwer 23-12-2004 17:19 Print reply

Posts: 1783
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jorn

jah iedere dag 40 km cker
!!:P


reed op me mb elke dag ruim 60km ging best.
en van t geld dat ik bespaart heb aan dure brommer heb ik nu een warme auto gekocht.

das beter als ruim 3000 neer te leggen en over 2 jaar met flink verlies weer te moeten verkopen. omdat je alsnog een auto wilt
 
wipe-out 23-12-2004 17:20 Print reply

Posts: 7672
Ik heb een keer zo'n ding in een showroom zien staan, en ik vind hem er eerlijk gezegd maar een beetje goedkoop uitzien. De kappen zijn van rood plastic en niet rood gespoten, achterkappen deden een beetje gammel aan enzo.

Ik persoonlijk zou hem nooit kopen, ook geen andere nieuwe schakel, simpelweg omdat het allemaal veel te duur is voor wat je krijgt.

Als je hem toch koopt, ding dan wel af, want vraag is er toch niet, en ik weet zeker dat er genoeg marge op zit. Ga ook een paar verschillende brommerboeren langs, of bel ze op. Vergelijk de prijzen onderling enzo.
 
Bullet 23-12-2004 17:21 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wipe-out

Ik heb een keer zo'n ding in een showroom zien staan, en ik vind hem er eerlijk gezegd maar een beetje goedkoop uitzien. De kappen zijn van rood plastic en niet rood gespoten, achterkappen deden een beetje gammel aan enzo.

Ik persoonlijk zou hem nooit kopen, ook geen andere nieuwe schakel, simpelweg omdat het allemaal veel te duur is voor wat je krijgt.

Als je hem toch koopt, ding dan wel af, want vraag is er toch niet, en ik weet zeker dat er genoeg marge op zit. Ga ook een paar verschillende brommerboeren langs, of bel ze op. Vergelijk de prijzen onderling enzo.


i'm with stupid (en derbi is achterlijk duur, terwijl je rotzooi voor je geld krijgt)

voor de rest zie mijn profiel
 
**My BungHole Will Speak Now**
Werner 23-12-2004 17:24 Print reply

Posts: 2127
ik mocht een keer een rijimpressie doen voor het apriliaforum.nl (ben altijd de lul voor dit soort dingen) ik heb der een half uur op gereden toen dat ding met pijn in me rug terug gereden TERING wat rijd dat ding slecht in de bochten is het gewoon heel eng hij is klein niet snel wenbaar zoals bij eenRS of TZR en da geluid wat der uit komt omg
 
R0bby 23-12-2004 17:30 Print reply

Posts: 203
dat ding is echt wel lijp

Maar Derbi is over het algemeen toch geen slechte kwaliteit, en AM6 blokjes gaan moeilijk doen na 10.000 km, Derbi blokjes niet. Daarnaast trekt de Derbi GPR de AM6 blok-varianten toch allemaal weg.

Maarja, voor dat geld heb je al een mooie motor ja die 3x zo hard gaat
 
Don't chase dreams, chase paper!
Werner 23-12-2004 17:32 Print reply

Posts: 2127
neej hoor derbi blokjes niet en waar haal jij de kennis vandaan om te zeggen dat am niet langer meej gaan na 10.000KM ? je kan der probleem loos 65.000 meej rijden mits de brommer wel standaart is natuurlijk
 
Bullet 23-12-2004 17:33 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: R0bby

dat ding is echt wel lijp

Maar Derbi is over het algemeen toch geen slechte kwaliteit, en AM6 blokjes gaan moeilijk doen na 10.000 km, Derbi blokjes niet.

eehm nee

Daarnaast trekt de Derbi GPR de AM6 blok-varianten toch allemaal weg.

grote fantasiewereld?

Maarja, voor dat geld heb je al een mooie motor ja die 3x zo hard gaat

 
**My BungHole Will Speak Now**
Gary - Forum en Gallery Moderator 23-12-2004 17:34 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Bullet

[...]



I'm with stupid
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Chantal MX50 23-12-2004 17:35 Print reply

Posts: 12721
Ik heb alleen af en toe ene bevriezende carb... maarja als dat alles is... Naja ik heb de 10000 km dan ook nog niet bereikt... Next year...
 
BF oma!
Werner 23-12-2004 17:36 Print reply

Posts: 2127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chantal MX50

Ik heb alleen af en toe ene bevriezende carb... maarja als dat alles is... Naja ik heb de 10000 km dan ook nog niet bereikt... Next year...


meer KM maken meis
 
Bullet 23-12-2004 17:36 Print reply

Posts: 12150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Chantal MX50

Ik heb alleen af en toe ene bevriezende carb... maarja als dat alles is... Naja ik heb de 10000 km dan ook nog niet bereikt... Next year...


carb rotzooi komt voor bij: morini, am6 en derbi (alle nieuwe rotzooi)
 
**My BungHole Will Speak Now**

Dit topic is 6970 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 11
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved