is het merkbaar met teste dan ? kbedoel zal toch niet zoveel verschil uit make ?
inprenciepe zou je het op 1 of andere manier wel moete kunne uitrekenen....zo slim benk niet, maar kdenk dat het wel te doen is voor de slimmerikken onder ons !
maar hoe weet je wnnr die gaat zweven ? spuugtie dan weer benzine terug uit de carb (btje benzine, eerder nevel) ??
heb in de rd80lc2 bleuwe polini klepjes en die zijn fucking stug in combinatie met de keihin 28mm en de homoet draait dit verschrikkelijk goed en ook de gas reactie is perfect, ik heb een tijdje zitten kloten met de plaatjes om hem goed te krijgen maar het scheelt echt heel veel goeie klepjes erin.
ben van dik naar dun gegaan en dat werkte mooi
nog wat met sproeiers klooien en je bent er
Gewoon dubbele Boyesen kleppen gebruiken, de dunne zorgen voor een snelle reactie en de dikke zorgen ervoor dat ze niet gaan zweven bij hoge toerentallen, en je hoeft niets uit te vinden dat heeft Boyesen al gedaan.
zoals mss sommige mense mijn vorige topic kunne herrineren ging dat over membranen....wat het beste was en paste in een malossi....maar de malossi past absoluut voor geen ene F*** in mijn malossi...