Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Afgebroken bout

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 880 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24846 - Afgebroken bout
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 422 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

onraad 22-12-2004 18:14 Print topicpost
Posts: 593
Draaide bouten aan membraan stevig aan en heb er helaas eentje de kop afgedraait. Heb ik het goed als ik die met een schroevendraaier en een hamer terug deruit krijg. ( schroevendraaier erin vastmeppen en dan draaien ) Of moet ik eerder met een vijs met Engelse schroefdraad werken?

 

Pistonpen Paultje 22-12-2004 18:19 Print reply

Posts: 8678
Ff carb enzo weer los, Heb je dan nog een uitstekend stukje?

Met een uitstekend stukje kun je gewoon met griptang proberen, zonder dat stukje word het idd met engelse tap ofzo

 
onraad 22-12-2004 18:20 Print reply
Posts: 593
Nee hij is te diep afgebroken. Is wel stom want ik kan er niet echt goed aan. En ik kan ook de cil momenteel niet derafhalen want die moeren zijn volledig kapot. Zit nix grip meer op ( Zelfs niet met griptangen dus die moeten eerst losgeraken.
 
Terror 22-12-2004 18:23 Print reply

Posts: 9269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad

Nee hij is te diep afgebroken. Is wel stom want ik kan er niet echt goed aan. En ik kan ook de cil momenteel niet derafhalen want die moeren zijn volledig kapot. Zit nix grip meer op ( Zelfs niet met griptangen dus die moeten eerst losgeraken.



waarvoor koop je dan ook geen nieuwe bouten en moeren..

maar probeer eerst gleufje erin te maken
en dan met schroevdraaier
 
B-100 22-12-2004 18:24 Print reply

Posts: 1385
ik weet niet of het een heel speciaal spruitstuk is, maar anders zou ik je aanraden om gewoon ff te kijken voor een ander spruitstuk, zo duur zijn de meeste 2ehands ook weer niet
 
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel
Speakerfreak 22-12-2004 18:28 Print reply

Posts: 4941
uhm waarom een nieuwe spruit? gaat toch om het boutje
 
Vieze naaiers hier
B-100 22-12-2004 18:32 Print reply

Posts: 1385
ja ok, maar is wel zeer veel gekloot om dat boutje eruit te krijgen, en als je hem uitboort, heb je nogal eens kans dat: je scheef boort waardoor je aan de binnekant van je spruitstuk uitkomt.
en dat schroefdraad erin zette is ook maar een gepongel, mijn eige voorkeur gaat gwoon naar een ander spruitstuk want anders zit je alleen maar te klooje, en isset nog nix waar zeer waarschijnlijk
 
Te koop: afgeslepen uitlaat, bande die hobbelen en een lekkende kadett voor veelteveel
Pol de MT5 Crosser 22-12-2004 18:57 Print reply

Posts: 2892
Mooie troep dan als de boute van je cilinder ook gaar zijn..........

kweet niet hoe hard je je spruitstuk wel nie aandraait maar een spruitstuk is aluminium dus vast is vast. en niet ff je hele gewicht der aan hange of zo dan draai je alles gaar.


Waarschijnlijk is het schroefdraad in je cilinder om je spruitstuk te bevstigen ook gaar aangezien je een schroeven draaier "erin geramt" hebt en daarna draaien
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
khpoppema 22-12-2004 19:01 Print reply

Posts: 3199
idd gleuvje in bout maken en dan schroefedraaier maar absoluut niet meppen want bout zit denk ik in je cilinder en dan gaat dat ook nog es aan gort
 
Onderdelen te koop HONDA, totalew leegeverkoop, hoeft niet veel te kosten. Inbox onder het ambitieuse motto: Je weet maar nooit.
onraad 22-12-2004 19:02 Print reply
Posts: 593
De bouten gaan door m'n membraan de cilinder in. Hier is er dus een van afgebroken. Dus uitboren ofzow ga ik ni doen want dan moet ik in m'n cil boren en 't zou spijtig zijn om deze per ongeluk dan kapot te boren. En de rotte moeren die vast zitten op de cil, daarmee bedoel ik diegene die je gebruikt om je pijp erop te zetten. De bouten zitten dus op de cil. Hier ga ik wsl gewoon de bouten voorzichtig afslijpen ( en evenuteel schroefdraad opnieuw tappen.
 

Dit topic is 422 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved