Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Honda mb beetje opvoeren!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1147 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24845 - Honda mb beetje opvoeren!
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 577 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Quantoelicoe 22-12-2004 16:55 Print topicpost

Posts: 927
ghoj, ja heb de search gebruikt maar kon het n9iet pcies vinden!

Ik heb nu net un honda MB.
Deze met 50cc imitatie cil en 13mm carb
met twv 13/45(orgi) trekt dit niet echt super ofzo...

Darom de vraag: hoe kan ik mb harder laten trekkn, ZONDER 70cc... en het lieft rijen rond de 60-70... rij nu 60.. als het een beetje meetzit


Edit: Fock verkeerde topic gedoe... plz ergens anders zetten mod?

Dit bericht is ge-edit door Quantoelicoe op 22-12-2004 16:58
 

Honda_driver 22-12-2004 17:14 Print reply

Posts: 1574
50 snel met 16mm ofzo. Er is zoveel wat je kunt doen...
 
Joscross 22-12-2004 17:16 Print reply

Posts: 12501
Knappe carb en knappe uitlaat er op en je haalt de 75 wel
 
saskia 22-12-2004 21:34 Print reply
Posts: 136
ik reed met standaard cilinder 50 cc en homoet uitlaat, gewoon 13 mm carburateur rond de 70. Tandwiel verhouding was toen 15/42 trok in mn eentje wel goed genoeg maar met 2 erop niet.
Toen ori tandwielen dus 13/45 erop gezet. Ging hij 10000 toeren ruim ipv 8000. En trok veeeeel beter. En ik dat natuurlijk een half uur achtereen rijden dus is ie warmgelopen....
Nu een nieuwe cilinder maar daar wat probleempjes mee dus nog niet gereden.
Maar hij gaat dus gewoon hard met alles vrij origineel.

 
communicatie is het opgeven van je gelijk, niet omdat je geen gelijk hebt, want dat heb je, maar omdat jouw gelijk je niet dichter bij de ander brengt.
Mr.MTX 22-12-2004 21:36 Print reply

Posts: 1854
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: saskia

ik reed met standaard cilinder 50 cc en homoet uitlaat, gewoon 13 mm carburateur rond de 70. Tandwiel verhouding was toen 15/42 trok in mn eentje wel goed genoeg maar met 2 erop niet.
Toen ori tandwielen dus 13/45 erop gezet. Ging hij 10000 toeren ruim ipv 8000. En trok veeeeel beter. En ik dat natuurlijk een half uur achtereen rijden dus is ie warmgelopen....
Nu een nieuwe cilinder maar daar wat probleempjes mee dus nog niet gereden.
Maar hij gaat dus gewoon hard met alles vrij origineel.


Met ori cilinder 10000 tpm, leg eens uit
 
YOU GOT 3 SECONDS, EXCACTLY 3 FUCKING SECONDS BEFORE I GOULGE OUT YOUR EYEBALLS, AND SKULLFUCK YOU!
saskia 22-12-2004 21:50 Print reply
Posts: 136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Mr.MTX

[...]

Met ori cilinder 10000 tpm, leg eens uit


Nou ik had de tandwielverhouding dus veranderd naar origineel. Toen ging ik rijden, schakelde op tot de 5 en bleef toen vol gas geven. Op mijn toerentellertje zag ik toen dat die 10.000 toeren draaide ruim
 
communicatie is het opgeven van je gelijk, niet omdat je geen gelijk hebt, want dat heb je, maar omdat jouw gelijk je niet dichter bij de ander brengt.
HONDAGIRL 22-12-2004 21:55 Print reply

Posts: 1329
tandwiel verhouding is voor t beter optrekken

en andere onderdelen om em harder te laten rijden(voor zover ik weet)
 
R-O-Y 22-12-2004 22:19 Print reply
Posts: 76
als voor een groot en achter een klein tandwiel doet dan ga je in principe harder (als hij t trekt )
 

Dit topic is 577 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved