Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - symptonen van valse lucht bij spruitstuk.........:-v

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1060 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24818 - symptonen van valse lucht bij sprui...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bloodfist 21-12-2004 17:26 Print topicpost

Posts: 1679
ok, op mijn spruitstuk zit zo'n stukje slang, maar moet die perse dicht? is het erg als die open is en hij loopt er stationair wel beter door.
 
!!!Polini en carters tuned!!!

Joscross 21-12-2004 17:26 Print reply

Posts: 12501
Eh ja die moet dicht.
 
Rock-Dog 21-12-2004 17:28 Print reply

Posts: 575
ja, die moet helemaal dicht zijn. Of je ken daar een powerbox aan pleuren natuurlijk. maar als die zo beter loopt zou ik toch echt eens je carbarateur gaan afstellen...
 
bloodfist 21-12-2004 17:41 Print reply

Posts: 1679
nee kijk, mijn bougie is mooi bruin enzo, maar met dat koude weer moet dan mijn stationair helemaal dicht, anders valt hij snel uit. en als ik hem daar wat lucht aan laat zuigen loopt hij stationair in deze kou beter. DUS IN ZIJN STATIONAIR
 
!!!Polini en carters tuned!!!
S1lv3r 21-12-2004 17:45 Print reply

Posts: 5213
doe er grotere sproeier in dan, en gooi dat gat in je spruitstuk dincht
 
bloodfist 21-12-2004 21:32 Print reply

Posts: 1679
nee onzin, sproeier is goed, ik laat dat gat wel gewoon open nu het koud is en ik gooi er binnenkort een powerbox op
 
!!!Polini en carters tuned!!!
christianos 21-12-2004 21:33 Print reply

Posts: 20445
ook meteen van plan om een nieuwe cilinder te kopen ?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

nee onzin, sproeier is goed, ik laat dat gat wel gewoon open nu het koud is en ik gooi er binnenkort een powerbox op

 
mc game 21-12-2004 21:34 Print reply

Posts: 44
ja kan ook eh
 
christianos 21-12-2004 21:35 Print reply

Posts: 20445
Ik bedoel dat iw wss ze cilinder verneukt om zo door te blijven rijden...
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

nee onzin, sproeier is goed, ik laat dat gat wel gewoon open nu het koud is en ik gooi er binnenkort een powerbox op

 
bloodfist 22-12-2004 16:09 Print reply

Posts: 1679
me cilinder is net nieuw man, mischien moet hij nog wat langer ingereden worden. ik heb nu pas 25 KM gereden ermee
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Kees de Jong 22-12-2004 16:15 Print reply

Posts: 1881
Vals lucht wegwerken, dan loopt ie waarschijnlijk niet lekker meer (half gas beter dan volgas) paar maatjes grotere sproeier derin en dan kan je stationair schroef weer een heel stuk uit. En ja ik praat uit ervaring en als je zo door blijft rijden is dat idd niet heel goed.
 
7 seconden, of 21 gram
Scarface 22-12-2004 16:17 Print reply

Posts: 6023
Klink altijd wel leuk als je zonder luchtslang rijdt
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)
mt80 22-12-2004 16:21 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarface

Klink altijd wel leuk als je zonder luchtslang rijdt


?



Laat hem lekker zonder dat ding rijden, hij komt zichzelf nog wel is tegen.
 
Kees de Jong 22-12-2004 16:21 Print reply

Posts: 1881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Scarface

Klink altijd wel leuk als je zonder luchtslang rijdt


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

spruitstuk zit zo'n stukje slang[/qoute]

zover ik begrijp is dat niet de slang naar je luchtfilter
 
7 seconden, of 21 gram
mt80 22-12-2004 16:22 Print reply

Posts: 2071
precies
 
Scarface 22-12-2004 16:22 Print reply

Posts: 6023
ik heb het een keer gedaan m te horen hoe dat klinkt maar toen had ik er wel een panty overheen, ik hou niet zo van rommel in me cilinder
 
:-) VOLGENS FRYSK EN NSRRACER OWN IK :-)

Dit topic is 1720 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved