Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Lekkende keerring..

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 559 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24805 - Lekkende keerring..
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1082 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 21-12-2004 14:00 Print reply
Posts: 4326
wat voor honda blok?
 
christianos 21-12-2004 14:00 Print reply

Posts: 20445
MB
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

wat voor honda blok?

 
wipe-out 21-12-2004 14:00 Print reply

Posts: 7672
MB/T aan zijn profile te zien.
 
Hans F 21-12-2004 14:01 Print reply
Posts: 4326
waarom zet hij dat er dan niet bij? Voorkomt verwaring.
 
christianos 21-12-2004 14:02 Print reply

Posts: 20445
het is een mb

oplossingen?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

waarom zet hij dat er dan niet bij? Voorkomt verwaring.


Dit bericht is ge-edit door christianos op 21-12-2004 14:03
 
wiebutt 21-12-2004 14:03 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

het is een mb

oplossingen?[...]


Dit bericht is ge-edit door christianos op 21-12-2004 14:03


Het is de krukas kering ?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
Hans F 21-12-2004 14:04 Print reply
Posts: 4326
het onderdeel vervangen op de enige mogelijk wijze misschien?
 
christianos 21-12-2004 14:04 Print reply

Posts: 20445
ja rechterkrukaskeering
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Het is de krukas kering ?

 
wiebutt 21-12-2004 14:05 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

ja rechterkrukaskeering[...]



Dan moet je idd het blok splitse , niewe lagers hale en niewe kering .
Kost wat geld en wat tijd.
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
christianos 21-12-2004 14:06 Print reply

Posts: 20445
idd, en je kan het blok er egt neij onder laten hangen. volgens mij ook niet bij SH, NSR enz.
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wiebutt

[...]


Dan moet je idd het blok splitse , niewe lagers hale en niewe kering .
Kost wat geld en wat tijd.

 
Hans F 21-12-2004 14:24 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: christianos

idd, en je kan het blok er egt neij onder laten hangen. volgens mij ook niet bij SH, NSR enz.[...]



bij nsr/mbx/sh kan het blok er prima onder blijven zitten
 
Marthin 21-12-2004 15:23 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


bij nsr/mbx/sh kan het blok er prima onder blijven zitten


ga toch weg kwakkerd.

bij mb/mt/mtx-ot/nsr/etc. kun je de linker keerring vanaf de buitenkant vervangen.

de rechter keerring zit achter het lager en valt in een vernauwing.

die krijg je er dus niet weg zonder het blok te splitsen.
 
christianos 21-12-2004 16:19 Print reply

Posts: 20445
idd, krukas moet er tog gewoon af

@ marthin, zijn ze al langs geweest?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marthin

[...]


ga toch weg kwakkerd.

bij mb/mt/mtx-ot/nsr/etc. kun je de linker keerring vanaf de buitenkant vervangen.

de rechter keerring zit achter het lager en valt in een vernauwing.

die krijg je er dus niet weg zonder het blok te splitsen.

 
honda-mbx 21-12-2004 16:37 Print reply

Posts: 1688
gewoon het blok eronderweg halen en splitsen en keerring even vervangen kijk even op de site van foxbuster: http://www.flakkeetu...b/engine_revisie.htm
 
ik vlam je..
mt80 21-12-2004 17:08 Print reply

Posts: 2071
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marthin

[...]


ga toch weg kwakkerd.

bij mb/mt/mtx-ot/nsr/etc. kun je de linker keerring vanaf de buitenkant vervangen.

de rechter keerring zit achter het lager en valt in een vernauwing.

die krijg je er dus niet weg zonder het blok te splitsen.


heeft hij het over mb/t blokje dan ? NEE!


 

Dit topic is 1082 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved