Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Miniquad project

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 887 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24780 - Miniquad project
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
Dit topic is 5332 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Luc 21-12-2004 23:23 Print reply

Posts: 3590
Dat is precies zoals ik het bedoel, maar zoals je ziet is de bovenste arm korter als de onderste;

als het goed is, is de bovenste 30% korter als de onderste. Maar beter kun je ze gewoon beide precies hetzelfde houden, dan blijft je wiel gewoon altijd recht, als je inveert.
Zoals hierboven, kantelt het wiel als het ware wat naar binnen..
 
koekoen2000 21-12-2004 23:29 Print reply

Posts: 340
kheb nog n zitmaaier diff liggen
is egt n ideale maat
asdikte 10mm
42 tands aangedreven
alles lekker klein en compact k denk dat t diff zelf net 10 bij 10 is
maar die gaat op mn eigen kart zo snel k 2 schijfies en klauwen heb die dr op passen
ivm dia van wiel is net 25 cm hoog ofzo kweet de maar ni precies
 
Wat Vind Je Van Mn Rijstijl Bel: 0900-FUCK YOU
Hondalover19 22-12-2004 1:33 Print reply

Posts: 1255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmasterTZR

[...]



had je gewild, dat tig sterker is als mig...

nog nooit mee gelast zeker..



Tig Kan sterker zijn als mig lassen ligt er gewoon aan wat voor las je moet hebben , omdat je met tig een veel diepere inbranding kan maken maar wel smal.en bij mig nooit zo diepe inbranding kunt maken maar wel breder als met tig.Kijk maar naar kaders van fietsen of brommer of motors allemaal TIG gelast

en op zich is TIG lassen niet zo moeilijk , als je kunt autogeen lassen kan je ook tig lassen juist hetzelfde princiepe alleen heb je bj tig een beter beheersbaar smeltbad en boog . De Echte uitdaging is in positie Tig lassen .
De moeilijkste laspositie van alles (Een buis onder een hoek van 45? met daarbovenop nog een stuk buis , deze aaneenlassen met een goede doorbranding met de tig natuurlijk )als je die kan lassen dan kan je al de rest ook.



Dit bericht is ge-edit door Hondalover19 op 22-12-2004 1:39
 
Honda The Power Of My Wet Dreams !!
jackmasterTZR 22-12-2004 16:48 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Dat is precies zoals ik het bedoel, maar zoals je ziet is de bovenste arm korter als de onderste;

als het goed is, is de bovenste 30% korter als de onderste. Maar beter kun je ze gewoon beide precies hetzelfde houden, dan blijft je wiel gewoon altijd recht, als je inveert.
Zoals hierboven, kantelt het wiel als het ware wat naar binnen..


die 30% zouk er najuist wel in doen... omdat je wiel schuiner naar elkaar toe komen te staan, is de kans dat je uit de bocht vliegt een heeeel stuk kleiner...


 
Luc 22-12-2004 17:31 Print reply

Posts: 3590
Dat valt ook wel mee hoor
 
jackmasterTZR 22-12-2004 21:40 Print reply

Posts: 3062
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Luc

Dat valt ook wel mee hoor


dan nie, zoek het zelf maar uit
 
Whoopz0r 22-12-2004 21:47 Print reply
Posts: 945
Hoe wil je de stuurinrichting gaan maken? Dat lijkt mij verre weg het moeilijkste.
 
Z
joon 22-12-2004 22:05 Print reply
Posts: 152
daar hebben we het over

met stuurstangen
 
jackmasterTZR 22-12-2004 22:13 Print reply

Posts: 3062
ik zou toch met die 30% gaan werken, het wordt niet voor niks uitgevonden en gebruikt...
 
joon 22-12-2004 22:38 Print reply
Posts: 152
de tijd zal het leren

k denk zelf dat ik ook met die 30% gah werken even kijken hoe het dan uitkomt.

k doe het rustig aan heb ook nog 2 andere brommers duz.

en ik denk dat ik tog maar voor scoot spul gah derop een vario en koppelingetje de afstand vario koppeling is ongeveer wel de lengte van een lange v snaar duz

Dit bericht is ge-edit door joon op 22-12-2004 22:42
 

Dit topic is 5332 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 6 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved