Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - MBX blok gekocht

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1008 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #2478 - MBX blok gekocht
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 383 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

B3AST 24-12-01?16:36 Print topicpost
Posts: 2469
KABAAAAAAAAM ik heb een MBX blok gekocht met 80cc ori. Het blok heeft nu bog een 4 bak, maar ik koop ook nog een 6 bak van die jongen zodra ik weer wat ruimer in het geld zit
echt mooi blokje, cylinder net gehoond, hele blok is net gereviceerd echt good stuff

duss, die gaat er deze week onder en dan moet ik nog even iets voor mn pijp fabriekn dan kan mn NSRretje lekker rijden! nog wat uiterlijke dingen en hij's af!

als ik strax weer poen heb wil ik deze setup hebben:

*80cc ori getuned (uitlaatpoort ga ik maken als polini EVO voor scooters en op 180 graden)
*28mm carb
*tecno bochtje
*eventueel nog carbon membraam (heb nu staal ) en een powerbox.

hiermee hoop ik de 130km/h te passeren

(dat is zeker mogelijk ik heb wel eens gehoord van 140 met die cylinder!!!)
 
- insane in the brain -

Sneks 24-12-01?16:53 Print reply
Posts: 2499
of je laat die cil. tunen, dan ga je zeker lekker hard
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Woeter 24-12-01?19:23 Print reply

Posts: 2832
JA wedden dat je hard gaat!!
en dan lekker versturen met die KUTKLOTEKUTHOERIGE PTT MONGOLEN
wedden dat je dan veel plezier hebt van je rete zeldzame getunde cilinder!! :p :p :p :p :p
 
dick1 24-12-01?19:27 Print reply
Posts: 971
ik heb ook een mb8 blokje gekocht met een 110cc imi beetje getuned door de uitlaat poort breder gemaakt

dit is mijn setup


cillinder:110imitaatsie
teur:18mm keihen
kop:110cchogedrukkop
membraam:2kleps karbonkleppen
uitlaat:80ccproma
bak:5bak

niet zeggen dat het tog niet waar is want ik heb het eralonder.
 
-Michiel RS- 24-12-01?19:35 Print reply
Posts: 2803
jah breng die cilinder lekker naar Alien ofzo, straks mol jij um, en hij weet er best wel wat vanaf denk ik.
Dan kost het maar wat, maar hij gaat dan in iedergeval heul hard.
 
SpeedYveS 24-12-01?20:00 Print reply
Posts: 1644
alien vreest gewoon alles weg wat weg kan, echt geen tuner ofzo hoor.. paar poortmapjes van gezien, en dat is NIET professioneel hoor...

80cc ori lekker ori laten, rijd super relax. mischien je uitlaat poort wat breder (poorten ) en je boosterpoort wat groter. meer niet. die teur die je wil ie te groot.

wat moest je er voor neer tellen?
 
B3AST 24-12-01?20:04 Print reply
Posts: 2469
ik ga hem lekker zelf tunen, maar aan Dirk Jan's tune fratsen hoef ik geen woorden vuil te maken hoor... je kunt zeggen wat je wilt, maar die cylinders die hij tuned gaan wel allemaal KANKER hard!

die uitlaatpoort ga ik denk ik op 180 graden zetten en zo breed mogelijk, even bekijken hoe dat allemaal komt dan... de inlaat wordt wat breder, maar schot blijft ertussen, uhm verder ga ik het uitlaatkanaal poleisten en wat kleine dingetjes
 
- insane in the brain -
Broske 24-12-01?20:09 Print reply
Posts: 532
WTF?!?! een 28mm te groot op een 80??whahahaha, tuurlijk jonge!!ik heb er toch echt een 28 opstaan, op een orginele mbx 80 cil...en beter tune je die 80 wel, want orgineel is echt kut, trekt wel hard maar stopt bij de 9500-10000 toere, en dan haal je de 100 nog maar net met een 4bakje, dus wel tunen da ding!!
 
wepp
markietje 24-12-01?20:23 Print reply
Posts: 141
Cool zo'n 80 blok.
Past het zo op een NSR of moet je het aanpassen.
Misschien dat ik dat ook een 80 blok op mijn NSR wil zetten.
De cilinders zullen reteduur zijn, of heb ik dat mis.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.
B3AST 24-12-01?20:42 Print reply
Posts: 2469
ja zo'n 80 blok kun je zo onder je NSR gooien, die originele 80cc cylinders zijn helemaal niet zo duur 2e hands natuurlijk, en hebben dubbele uitlaatpoort, dus kun je echt gruwelijk heftige dingen mee doen
 
- insane in the brain -
markietje 24-12-01?22:37 Print reply
Posts: 141
Lijkt me echt kikken met een 80cc blokje.
De juten kunnen dankzij mijn onderkuip weinig zien van de motorische gedeelte.
Dat is echt een nadeel van mijn MB.
Het valt veel te veel op met al dat grote opvoer spul.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.
Pertijn 25-12-01?00:23 Print reply
Posts: 846
Als je maar weet waar je aan begint met je 180graden gebeuren.
Als het genoeg toeren draait kan het die 28mm wel hebben iig.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
B3AST 25-12-01?00:34 Print reply
Posts: 2469
ja ik zat nog wat te denken daarnet, 180 graden is wel erg ver, misschien haal ik er eerst een stuk vanaf en hou ik de mogelijkheid er later nogmeer af te vrezen
 
- insane in the brain -
Broske 25-12-01?11:04 Print reply
Posts: 532
Quote:
Originally posted by: Honda NSR-II?Bijl

Als je maar weet waar je aan begint met je 180graden gebeuren.
Als het genoeg toeren draait kan het die 28mm wel hebben iig.


het kan die 28 altijd hebben! een orginele cil maakt nie veel toeren maare loopt toch heel lekker met 28mm hoor!!
 
wepp

Dit topic is 383 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved