Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hoeveel uur gaan zuiger mee crossmotoren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 951 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24770 - hoeveel uur gaan zuiger mee crossm...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 10040 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

evolutunned 19-12-2004 19:42 Print topicpost

Posts: 522
hallo ik ben wel benieuwd hoe lang zuigers mee gaan op een 125 cc en op 250 cc want ik weet et niet precies
ik hoor et wel
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me

arrier 19-12-2004 19:46 Print reply
Posts: 2221
is veel discussie over.
in de profesionele cros doen ze iedere wedstrijd een nieuwe veel doen het om de 10 uur ofzo. ik zou het gewoon doen als je te weinig compressie heb
 
Marthin 19-12-2004 19:47 Print reply

Posts: 6164
iedere 12 a 18 uur voor hobby gebruik.

en niet langer mee door blijven rijden tot je geen compressie meer hebt, want dan verneuk je de cilinder.
 
evolutunned 19-12-2004 19:48 Print reply

Posts: 522
ik bedoel hobby rijden zeg maar ik had gehoort dat 125 cc 15 tot 20 uur was klopt duz wel ongeveer maar 250 cc dan

Dit bericht is ge-edit door evolutunned op 19-12-2004 19:58
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me
barry 19-12-2004 20:00 Print reply

Posts: 7387
tis maar net waar je je eigen grens legt.
 
He?
evolutunned 19-12-2004 20:04 Print reply

Posts: 522
ja maar wat is veilig en het beste

Dit bericht is ge-edit door evolutunned op 19-12-2004 20:04
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me
Gilera Gsm 19-12-2004 20:16 Print reply

Posts: 2376
rond de 10 a 15 uur
 
PRO TUNING 19-12-2004 20:16 Print reply

Posts: 4000
Voor hobby rijders :

125 cc tweetakt 6 - 8 uur
250 cc tweetakt 16 - 20 uur
450 cc viertakt 30 - 40 uur
 
Aprilia r-ass 19-12-2004 20:19 Print reply
Posts: 741
6-8 voor een hobby 125 rijder.... yeah right...dus niet he kan echt wel 6 uur meer.
 
I like Castrol!
Aard 19-12-2004 20:19 Print reply

Posts: 710
Hoe zit het eigenlijk met inrijden? Word daar (bijna) niet aan gedaan, want daar gaat ook nog wat tijd inzitten.
 
Gilera Gsm 19-12-2004 20:20 Print reply

Posts: 2376
Niet inrijden. Goed warmrijden en daarna gas open.
 
PRO TUNING 19-12-2004 20:25 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia r-ass

6-8 voor een hobby 125 rijder.... yeah right...dus niet he kan echt wel 6 uur meer.


Als je er langer mee door rijdt gaat je zuiger kantelen en drukt je zuigerveer de nicasilwand in het aluminium en verlies je topvermogen door lekkage.
 
evolutunned 19-12-2004 20:27 Print reply

Posts: 522
ligt er dan ook weer aan of je aluminium cilinder hebt met nicaseal of hoonbare wand
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me
Aprilia r-ass 19-12-2004 20:28 Print reply
Posts: 741
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING

[...]


Als je er langer mee door rijdt gaat je zuiger kantelen en drukt je zuigerveer de nicasilwand in het aluminium en verlies je topvermogen door lekkage.




we praten nog steeds over hobby gebruik he meeste merken het ni eens als ze minder vermogen krijgen
 
I like Castrol!
PRO TUNING 19-12-2004 20:30 Print reply

Posts: 4000
Alle moderne crossers hebben een nicasil of vergelijkbare wand - gietijzer is antiek van 15 jaar geleden.

De techniek van crossers gaat zo snel dat je motor van 5 jaar oud al antiek is.
 
evolutunned 19-12-2004 20:31 Print reply

Posts: 522
daar rijdt ik op op dingen jaren 85 en 88
 
sloop brommer/motoren gez in drenthe inbox me

Dit topic is 10040 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved