Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - hij schakelt vreemd terug

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 666 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #24745 - hij schakelt vreemd terug
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1012 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bloodfist 18-12-2004 22:18 Print topicpost

Posts: 1679
Ik heb gisteren een MB5 carter met toerentelleraansluiting enzo op mijn MT5 gezet. er moest ook zo'n andere tussenas in voor de toerenteller. nu zit alles weer in elkaar. ik moest trouwens de koppeling loshalen met koppelingsplaten enzo. dit zit nu allemaal weer terug, maar als ik nu in zijn 3 of 4 rijd en ik schakel terug lijkt het net of je 2 stukjes terug kan met je pookje. als ik hem helemaal naar beneden duw schakelt die goed terug, maar als ik hem voor de helft naar beneden duw, dan lijkt het net of die in zijn vrij schiet
hoe kan dit komen, of is dit gewoon normaal?
en wat kan ik er dan aan doen?
 
!!!Polini en carters tuned!!!

KaWaReZ 18-12-2004 23:30 Print reply

Posts: 20582
je schakelbloem en vork zitten goed?
 
ZX 10 :) || Houdoe FM!! Wij maken je radio pas echt stuk! || ZX10,5 , stukgatiellufachtennegentuges
Teun_GHC 19-12-2004 1:26 Print reply

Posts: 1588
mss als je hem in zn 2 heb en je schakelt hem half terug komt ie ook in zn vrij.........
 
honda_2takt_power 19-12-2004 11:16 Print reply

Posts: 6744
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Teun_GHC

mss als je hem in zn 2 heb en je schakelt hem half terug komt ie ook in zn vrij.........
bij mij ook
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
honda-mbx 19-12-2004 12:26 Print reply

Posts: 1688
misschien heb je je blokeerarm te hard aan gedraait, draai hem maar eens een slagje los...
is bij mij ook al eens gebeurd
 
ik vlam je..
bloodfist 19-12-2004 12:45 Print reply

Posts: 1679
mischien een domme vraag, maar waar zit je blokkeerarm????
 
!!!Polini en carters tuned!!!
MartijnV 19-12-2004 13:02 Print reply
Posts: 136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

mischien een domme vraag, maar waar zit je blokkeerarm????


Drukt die niet tegen het bloempje wat op de schakelwals zit?
 
bloodfist 19-12-2004 13:03 Print reply

Posts: 1679
o ja w8, ik heb hem al gevonden, ik ga zo verder en dan draai ik die wel wat losser
 
!!!Polini en carters tuned!!!
wiebutt 19-12-2004 13:24 Print reply

Posts: 6264
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

o ja w8, ik heb hem al gevonden, ik ga zo verder en dan draai ik die wel wat losser

Beter laat die je die vast zitte , wat denk je als dat ding los trilt ?
 
http://nsfw.skoften.net/comments.php?id=1808_0_3_0_C
bloodfist 19-12-2004 13:39 Print reply

Posts: 1679
nee niet zo los dat die lostrilt omfg
 
!!!Polini en carters tuned!!!
Joostvdw 19-12-2004 13:42 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

nee niet zo los dat die lostrilt omfg


blokkeer arm kan niet te vast zitten, is namelijk een bout met een busje eronder, dus dat werkt als en scharnier

laat dus maar lekker vast zitten.
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
MartijnV 19-12-2004 14:11 Print reply
Posts: 136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joostvdw

[...]


blokkeer arm kan niet te vast zitten, is namelijk een bout met een busje eronder, dus dat werkt als en scharnier

laat dus maar lekker vast zitten.


Je kan hem er ook af laten, dan heb je een 4,5 of 6 traps automaat.
 
-Niellesie- 19-12-2004 14:12 Print reply

Posts: 6454
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MartijnV

[...]


Je kan hem er ook af laten, dan heb je een 4,5 of 6 traps automaat.


en een verrotte versnellingsbak

mischien blokkerarm krom oid?
 
allalallalallalalallalala
bloodfist 19-12-2004 14:22 Print reply

Posts: 1679
ok, het probleem is opgelost, bedankt allemaal. het kwam dus gewoon omdat de bout in mijn blokeerarm veel te strak zat, deze heb ik weer iets los gedraait(1 slag) en nu is het weer goed .
THANKS
 
!!!Polini en carters tuned!!!
MartijnV 19-12-2004 14:28 Print reply
Posts: 136
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bloodfist

ok, het probleem is opgelost, bedankt allemaal. het kwam dus gewoon omdat de bout in mijn blokeerarm veel te strak zat, deze heb ik weer iets los gedraait(1 slag) en nu is het weer goed .
THANKS


Lijkt me stug dat dit kan, tenzij de boel aan stront is. Die bout heeft namelijk een borst (een verdikking) waar die blokkeer arm omheen draait. Mocht je hem met alle geweld vast zetten dat moet de blokeerarm normaal kunnen ronddraaien. Je zal hem wel niet goed vastgezet hebben. Als je hem namelijk niet goed vastzet komt de blokeerarm klem te zitten onder de borst van de bout waar je de boel mee vastzet.
 
mikkel 19-12-2004 14:30 Print reply

Posts: 1587
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MartijnV

[...]


Lijkt me stug dat dit kan, tenzij de boel aan stront is. Die bout heeft namelijk een borst (een verdikking) waar die blokkeer arm omheen draait. Mocht je hem met alle geweld vast zetten dat moet de blokeerarm normaal kunnen ronddraaien. Je zal hem wel niet goed vastgezet hebben. Als je hem namelijk niet goed vastzet komt de blokeerarm klem te zitten onder de borst van de bout waar je de boel mee vastzet.


zat tie dan toch wel in da busje was bij mij ook een keer zat tie niet voor et gat van et busje en dan moet je em effen goed douwen meej schroeven draaier en dan schiet tie goed en ken je em zo vast zetten als je zlef wilt
 
glaasje op laat je berijden

Dit topic is 1012 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved